RP. genoeg sletjes in durkum mang! Honen die wijven!
ik doe het wel eens stiekem als ze ligt te slapen, en dan spuit ik wel over haar heen natuulek. heeft ze meestal niet snel door en dan doe ik gauw alsof ik zelf slaap jwt
ik doe het wel eens stiekem als ze ligt te slapen
hehe jah, hoe kom jij aan die sperma in je haar?
hou je mong
maar ik vind niet errug, vind wel geil..
Vinger jij ook als hij kijkt dan ?
die van mij wil het meestal niet, maar ik vind niet errug, vind wel geil..
eyz niet zo meidje
is wel lekker hoor om te zien
word je vanzelf wel geil
Lijkt me een vrij normale zaak toch?Als de ander geen zin in seks heeft of moe is,maar jij hebt onmundige zin is dit toch DE perfecte uitkomst?
Dat mag de naam vrouw niet dragen als jij jezelf een beetje moet gaan aftrekken omdat zij geen zin heeft (n)
Opbokken met zo'n mokkel
Zeg het eens
Uitspraak van RP. op maandag 11 juni 2007 om 15:39:
Lijkt me een vrij normale zaak toch?Als de ander geen zin in seks heeft of moe is,maar jij hebt onmundige zin is dit toch DE perfecte uitkomst?
Dat mag de naam vrouw niet dragen als jij jezelf een beetje moet gaan aftrekken omdat zij geen zin heeft
Opbokken met zo'n mokkel
Sow nou ik weet niet hoelang die zn zakie niet heeft kunnen leegmaken maar blijkbaar een hele tijd niet tering wat een ballen...
http://www.wayweird.com/archives/2001/jul/cumshotofthecentury.mpeg
Overigens volgens mij wel hartstikke fake.
haha ach ja....waarom niet?!
waar is je schaar gebleven
Dat hij het maar doet, ik kijk er wel naar.. geil toch
Dat hij het maar doet, ik kijk er wel naar.. geil toch