en ik hem/haar knap vindt
ik ben na 5 glazen al redenlijk ver heen
wat is knap in jouw ogen? knap is uiterlijk hé
Same here!
en dan heb je nu 1,5 fles op
dat je nog kan typen
mijn record staat op 9 glazen, maar toen konden ze me naar huis dragen laatste aanpassing 9 juni 2007 01:56
ja daarom had ik het veranderd
Donker haar en blauwe ogen, groter dan mij en niet te gespierd.
ja was gewoon te snel
Gaat toch om het innerlijk van de mensen
Dat is voor mij het belangrijkste!
(ja weet het klikte op aanpassen maar 3 berichten van mezelf onder elkaar is wel heel veel)
Uiterlijk vergaat na een aantal jaren,
innerlijk blijft hetzelfde!laatste aanpassing 9 juni 2007 02:05
Tegen mij word ook welis gezegd over me gezetheid ik heb er ook welis moeite mee maar di emensen heb zelf niet genoeg zelf vertrouwen dus moeten andere zich maar minderwaardig gaan voelen !
ik ben ook niet 1 van de slanktste maar ik vindt ook dat alles om het innerlijk gaat, ze moeten je maar nemen zoals je bent.. doen ze dat niet dan respecteren ze je ook niet...
maar je valt als eerste op iemands uiterlijk, eigenlijk best stom
innerlijk gaat voor uiterlijk, maar je valt als eerste op iemands uiterlijk, eigenlijk best stom
innerlijk gaat voor uiterlijk, maar je valt als eerste op iemands uiterlijk, eigenlijk best stom
dus gaan ze bij een ander mankementen zoeken om ze over zichzelf beter te voelen!
Er zijn mensen die daar egt lol in kunnen beleven hoor!
Raar maar waar
Maar ik moet niet iemand hebben die van zen eigen weet dat ie er mag zijn.
inderdaad
Klopt maar je kan toch niet zeggen die is dik dus die mag ik niet die is dun daar ga ik niet mee over straat
Klopt maar je kan toch niet zeggen die is dik dus die mag ik niet die is dun daar ga ik niet mee over straat
nee maar als je iemand al niet aantrekkenlijk vindt, zal je die persoon ook niet gaan versieren.
dat hoeft niet te zeggen dat je meteen maar raar tegen die persoon moet doen.
even tussen door ik vind het een goeie topic !
Misschien zet het sommige mensen aan het denkenlaatste aanpassing 9 juni 2007 02:28