Partyflock

Forumonderwerp · 953381

Onderwerp is dubbel!

Zie "Het weerbericht!! :D" voor eenzelfde onderwerp.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
- Bron: KNMI
Gepubliceerd: vrijdag 8 juni 2007 @ 18:10
Het KNMI heeft om iets voor zes uur vanavond een weeralarm afgekondigd. Het instituut voorspelt zwaar onweer en grote overlast. Momenteel ligt een groot onweerscomplex boven de lijn Maastricht - Tilburg - Haarlem. Dit complex trekt langzaam naar het noordwesten.

In de omgeving van de lijn zijn zeer veel blikseminslagen. Ook is er kans op hagel en een grote hoeveelheid regen. Om half acht vanavond zal het KNMI meer informatie bekend maken.

Waarschuw beheerder
De rolling stones geven een Flitsende show weg

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
ik zit nog steeds te wachteng op de bliksem :[
Waarschuw beheerder
bij ons is die geweest lekker stortbui erbij :honger:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TLN op vrijdag 8 juni 2007 om 20:31:
mega hoge flat, op 11 hoog

kan je wel goed alles zien zo in de open ruimte!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van rollie op vrijdag 8 juni 2007 om 20:57:
hier rommelt het nu een beetje

hier nu ook eindelijk, hoor net dat het in utrecht al begint te flitsen, dus zal ook snel hier zijn! :cheer:

Waarschuw beheerder
heeeeeeeeee 't begint te donderen :D

Waarschuw beheerder
Net de bliksem voor de deur zien inslaan hier, vollop gekke knal ook :respect: B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juni 2007 om 20:16:
In de omgeving van Tilburg is volgens de politie een zogenoemde bolbliksem in verschillende woningen ingeslagen.

Object

Het verschijnsel kan zich voordoen bij zware onweersbuien na een blikseminslag. Dan is een helder oplichtend object zichtbaar dat huizen kan binnendringen.

In een van de huizen onstond hierdoor brand, die echter snel kon worden geblust.

WTF!!! dat was dus wat ik 15 jaar geleden door de boekenkast heb zien gaan! En ik maar denken dat ik het gedroomd had.
Waarschuw beheerder
vooral veel geflitst hier

donder is nog ver weg

10/12 seconden pas na de flits