Partyflock

Forumonderwerp · 953079
IOWA HILL - Een 66-jarige man in Californië heeft zijn linker onderbeen met een zakmes geamputeerd, nadat in een afgelegen gebied een boom op hem was gevallen en hulp uitbleef. Dat heeft de krant Auburn Journal woensdag bericht.

Al Hill was in een afgelegen gebied in Placer County in het bos hout aan het hakken toen een boom op hem viel en hij klem kwam te zitten. Zijn hulpgeroep werd niet gehoord en zijn mobieltje had in het afgelegen gebied geen bereik.

Nadat Hill, een suikerpatient, tien uur in deze benarde positie had gezeten en hij voor zijn leven vreesde, besloot hij zijn been onder de linker knie te amputeren. Hij werd uiteindelijk gevonden door een buurman en per helikopter naar een ziekenhuis overgebracht.

Je zal toch voor de keus komen te staan.... :S
Ik weet niet of ik het zou kunnen, ik denk het niet :no:

**edit** BRON www.telegraaf.nl

http://www.telegraaf.nl/buitenland/65140451/Man_amputeert_eigen_been_met_zakmes.html
laatste aanpassing
blokfluitles blokfluitles.... ;)

Al Hill amputeerd z'n eigen been met een mes :banana:

tja je moet wat :lol:
volgens mij is dit nieuws al van 5 jaar geleden :/

hij kon kiezen...

Doodgaan of zakmes:/

Heb bij discovery wel is een documentaire gezien over doe-het-zelf chirurgie.
Ging o.a over een vent die ging jagen ook ergens in een bos en per ongeluk zichzelf in zn been stak. Die heeft toen zn eigen wond gehecht zonder verdoving uiteraard.
Was ook wel aardig gek, maar natuurlijk niets vergeleken met het amputeren van je eigen been. Respect voor deze man!

ff iets anders: mag je eigenlijk een zakmes op zak hebben? of wordt dat als wapen beschouwd?
in het bos hout aan het hakken

dan had ie vast een bijl bij zich....of deed ie dat ook met zijn zakmessie?

haha had ie idd beter in 1x z'n been eraf kunnen hakken.. of de boom natuurlijk :rot:

of de boom doorzagen met zn zakmes

of gewoon blijven liggen en wachten op de buurman
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juni 2007 om 21:16:
ff iets anders: mag je eigenlijk een zakmes op zak hebben? of wordt dat als wapen beschouwd?

je mag daar zelfs een gun hebbe

bedoeld hier in nl :p
is het verboden om met een eenvoudige victorinox over straat te gaan? vast wel ofnie?

was ook ooit zo iets, maar dan een man die met een arm klem zat bij een berg.