Het wordt iets lichter want je bleekt het maar tegelijkertijd ook een grote kans dat je touwhaar overhoudt
Ik zou het niet proberen als ik jou was.
gewoon blonderings spray halen,..maar goed dat en citroen zijn beide niet goed voor je haar(i know)
maar ik ben eigenlijk donkerblond van mezelf
Dan kan je doordat je donkerblond ben wel lichtblond worden..Als je lang in de zin blijft
Dat soort dingen doe ik echt niet....Straks krijg je vlekken! En dan is het helemaal moeilijk voor de kapper...
Als ik blonder wil ga ik gewoon naar de kapper!
als je het gewoon uitsmeert?
Ik heb wel s ergens gelezen dat je haren blonder worden van citroensap in combinatie met zon, klopt dat of heeft iemand dat wel eens uitgeprobeerd?
Als je het misschien niet goed doet? Er bestaat niks voor niks een KAPPERSopleiding... Die mensen leren er maanden voor om te kunnen blonderen...
Maar suc6!
je kunt ook van die shampoo kopen toch?
Ik heb wel s ergens gelezen dat je haren blonder worden van citroensap in combinatie met zon, klopt dat of heeft iemand dat wel eens uitgeprobeerd?
maar bij mij word het nooit de mooie kleur blond die ik wil hebben
Je kan trouwens gewoon in de supermarkt zo'n flesje kopen en dat over je haar spuiten..laatste aanpassing 7 juni 2007 10:02
Als je kapper het niet lukt om de kleur te krijgen die jij wilt...Dan lukt het jou helemaal niet...
Ga anders een keer naar een andere kapper...
Ik zit bij www.pierot.nl die is echt super!
Uitspraak van Dnies© op donderdag 7 juni 2007 om 10:00:
Je kan trouwens gewoon in de supermarkt zo'n flesje kopen en dat over je haar spuiten..laatste aanpassing 7 juni 2007 10:02
van welk merk is dat?
Ik zou 't blonder laten maken bij een kapper.
Kan me niet voorstellen dat dat citroensap goed voor je haar is (en of 't er mooi uit gaat zien is ook nog maar de vraag).
Ik zou 't blonder laten maken bij een kapper.
Kan me niet voorstellen dat dat citroensap goed voor je haar is (en of 't er mooi uit gaat zien is ook nog maar de vraag).
(en uiteraard, dit heeft verder niks met rood haar te maken, ze hebben ook oplichtende spoelings dus voor lichter haar!)
in een natuurwinkel gedroogde kamillebloemetjes halen.
Heet water hierover gieten en laten staan, 3 dagen hetzelfde doen.
Dan het water na 3 dagen door een zeef gooien dat je enkel het vocht overhoud. Dit dikwijls in je haar spuiten als je in de zon gaat liggen en na een paar dagen is je haar veel lichter.
tis wel vies dus misschien enkel doen als je na het zonnen je haar kan wassen. Maar het helpt echt wel..
haha nee dat vind ik zonde van het bier
in een natuurwinkel gedroogde kamillebloemetjes halen.
Heet water hierover gieten en laten staan, 3 dagen hetzelfde doen.
Dan het water na 3 dagen door een zeef gooien dat je enkel het vocht overhoud. Dit dikwijls in je haar spuiten als je in de zon gaat liggen en na een paar dagen is je haar veel lichter.
tis wel vies dus misschien enkel doen als je na het zonnen je haar kan wassen. Maar het helpt echt wel..
dit heb ik nog nooit gehoord en word je haar hier ook droog van?
bedankt voor je tip