Partyflock

Forumonderwerp · 952934
3 volgers · 49793x bekeken
Waarschuw beheerder
+1
[img width=450 cacheid=000e09070028239b92a9229d1a01e90ad1]http://img516.imageshack.us/img516/4171/f1647bz2.jpg[/img]
De F-16..

[img width=450 cacheid=000e0913002823ad203b49711a01e90ad1]http://img266.imageshack.us/img266/7906/apache1za7.jpg[/img]
Of Apache..

Zijn er hier nog meer mensen die dit een prachtig stuk techniek vinden? (L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
lol die martin's air charter dc kwam laatst nog bij ons op teuge voor een full stop en go.. hehe mafkees die daarin vliegt!
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Oude kerel als het goed is....:p

Weer een upgrade gedaan, heb van de week mezelf de Canon EOS 7D cado gegeven....:D later ff kijken voor een 100-400 of iets soortgelijks....:9
Gijs, bij onze laatste meet had jij een Nikon bij je, met een redelijke toeter eraan....was dat de 'Bigma' toevallig? [ 150-500 Sigma ]

Waarschuw beheerder
Ja dat is geen puppy meer DanM
ik heb een canon eos 50D met een ef 70-300 en nog een normale lens, wil ook wel prima (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juli 2012 om 20:36:
ef 70-300

de L of de gewone USM uitvoering? is wel een leuk maatje....moet het nu doen met een Tamron 18-270 en de platen hierboven zijn geplaat met de 24-70 2.8L USM op de EOS 450D....ben content met mijn aankoop sofar, al merk ik nu echt de beperkingen van de wereldkampioen optische zoom-objectief....:p
Na bewerking prima te doen, maar ik schiet liever met de 24-70 al is die combi vét zwaar...:lol: 70 mm is prima met een crop langs de Polderbaan [ 140 meter afstand onderwerp haaks gemeten ]

Waarschuw beheerder
de gewone usm.. maar doet het prima :D

Waarschuw beheerder
Op groningen stond een TRA op ons te wachten in onze c172 skyhawk xD en op EDLV moest ik id hold voor 2 ryan air kisten, blijft vet!!
Waarschuw beheerder
Nog ff en dan kom de A380 op Schiphol.

Waarschuw beheerder
jep.. wel een bazenkist! emirates ook een fijne airline.. net als qatar!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ][ Tim ][ op vrijdag 20 juli 2012 om 12:15:
Nog ff en dan kom de A380 op Schiphol.

Ja, en wel dagelijks....gaat wel snel vervelen denk ik :p
Waarschuw beheerder
Denk het niet. Eindelijk eens wat anders tussen al die andere dagelijkse vluchten.
Waarschuw beheerder
Zit wat in, ik kan alleen maar vanuit mezelf praten....:p zit eigenlijk te wachten op de Dreamliner en de 748pax, A380 is alweer oud en versleten!! :p
Waarschuw beheerder
Die zullen ongetwijfeld ook wel eens komen. Het heeft alleen wat tijd nodig. Als al het oudere rotzooi uit dienst wordt genomen komen vanzelf de nieuwe.
Waarschuw beheerder
:yes: hoop ook op Russische concurrentie...;)

Waarschuw beheerder
morgen ben ik in duitsland aan het vliegen naar arnsberg en nog wat andere velden in de buurt! zal camera even meenemen! :)

Waarschuw beheerder
arnsberg/menden overigens niet de andere xD
Waarschuw beheerder
Ik ben geslaagd voor m'n TRIP :D
Onderdeel voor m'n A-brevet, leren met andere mensen springen.

Zie hier!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WM op zondag 29 juli 2012 om 13:54:
Ik ben geslaagd voor m'n TRIP

Zie hier!

heel ver congrets :yes:
Waarschuw beheerder
Ik ben geslaagd voor m'n TRIP :D

Gefeli :D
Waarschuw beheerder
Ik ben geslaagd voor m'n TRIP

Hey Wendy laat ook weer eens van zich horen :P

Gefeliciteerd.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 juli 2012 om 18:38:
morgen ben ik in duitsland aan het vliegen naar arnsberg en nog wat andere velden in de buurt! zal camera even meenemen!

Ben benieuwd, maar veel bijzonders zul je denk ik niet zien. Het is maar een klein veld.

Nog een paar dagen en dan komt de A380 dagelijks op Schiphol.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Volgens schema zal hij om 13:30 landen en om 15:30 vertrekken.

Waarschuw beheerder
Dat klopt, maar ik heb het niet over spotfotos.. xD overigens heb ik wel een paar foto's van een a340 en een 73 van bovenaf.. we gingen over de threshold door de frankfurt, dusseldorf, dortmund en koln ctr! was echt wel vets!
Waarschuw beheerder
Morgen is het zover.

De maandelijkse vlucht van de Poolse C-295 is vandaag ook weer.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
AMSTERDAM - Vliegtuigspotters hebben er lang op moeten wachten, maar nu gebeurt het dan: woensdagmiddag om 13.30 uur verwelkomt luchthaven Schiphol de eerste commerciële vlucht met de Airbus A380. Het megavliegtuig van luchtvaartmaatschappij Emirates zal traditioneel worden ontvangen door een brandweerspuit die hoge waterbogen spuit over het binnenkomende toestel.

iemand al een idee op welke baan deze zal gaan landen ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zwanenburg (18C) voorzover ik heb gehoord en starten vanaf Aalsmeerbaan (18L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ][ Tim ][ op dinsdag 31 juli 2012 om 17:39:
Zwanenburg (18C) voorzover ik heb gehoord en starten vanaf Aalsmeerbaan (18L)

jamer had hem graag op de polderbaan zien landen :yes:
Waarschuw beheerder
A380 nu op Final 18C
Waarschuw beheerder
:lol: al die mensen langs de polderbaan.....een beetje spotter weet dat vliegverkeer uit die regio vanuit het binnenland komt en dat vrijwel dagelijks rond het middaguur 18C in gebruik is...;p en juist die combinatie maakt 18C de aangewezen baan...:p
Was aan het werk, maar hoorde collega's ah en oh roepen dat ze hem boven Zwanenburg zagen glijden....
Maargoed, dagelijkse routine vanaf vandaag...:cheer: mooie vogel....hoop alleen niet dat ze dagelijks met dezelfde komen :lol: dan is de lol er snel vanaf....:D
Waarschuw beheerder
Nee morgen komt er een andere A380.
Waarschuw beheerder
Lijkt me ook onmogelijk om steeds dezelfde te laten vliegen ivm onderhoud van de vloot.
Waarschuw beheerder
donateur
was echt superdruk bij de spotterplek vd zwanenburg baan pfff nos erbij alles
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ][ Tim ][ op woensdag 1 augustus 2012 om 21:49:
Lijkt me ook onmogelijk om steeds dezelfde te laten vliegen ivm onderhoud van de vloot.

Onmogelijk juist niet, andere maatschappijen hebben er ook een handje van om hun vloot naar vaste bestemmingen te sturen, daar kan je af en toe de klok op gelijk zetten..;)
Misschien dat dit anders ligt vanwege de te overbruggen afstand, maar het had mij niet verbaasd als er met regelmaat dezelfde kist komt, vandaag had je inderdaad een andere....;)
Waarschuw beheerder
Morgen weer een andere. Ze hebben er 21 dus voorlopig ben je nog niet klaar.
Waarschuw beheerder
:lol: tja....in de toekomst een stuk of 90 totaal....;p
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb de a380 net weer gespot toen ie over rijsenhout vloog :woop:
Waarschuw beheerder
Ik heb ook een aantal mooie platen, in de final langs de A9 en rotating op 24....mooie kist [ met goed licht ]
Waarschuw beheerder
Nog bedankt allemaal! :D
Waarschuw beheerder
:D
Waarschuw beheerder
donateur
Heb zaterdag ook een A380 gezien :cheeR:
Alleen was dat een exemplaar van Lufthansa toen we in de buurt van Frankfurt reden.

Waarschuw beheerder
Mn vriendin zat door een boekingsfout in business class in de a380, ook prima xD
Waarschuw beheerder
Ja als het een fout is prima, een Businessclass ticket naar Dubai kost bijna 4500 euro retourtje...:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op vrijdag 13 juli 2012 om 18:58:
Weer een upgrade gedaan, heb van de week mezelf de Canon EOS 7D cado gegeven....:D

En een Canon EF 70-200 F4 L USM deraanvast! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op dinsdag 14 augustus 2012 om 17:39:
Ja als het een fout is prima, een Businessclass ticket naar Dubai kost bijna 4500 euro retourtje...

Haha klopt, maar tis een enkeltje, terugreis wss wel gewoon economy! Maar goed was een chill vluchtje denk ik! Haha!

En nice upgrades! Goed bezig!
Waarschuw beheerder
Goeiemorgen! Long time no see. Beetje druk geweest met een heleboel dingen :P

Uitspraak van DanM op dinsdag 14 augustus 2012 om 17:40:
Weer een upgrade gedaan, heb van de week mezelf de Canon EOS 7D cado gegeven....

En een Canon EF 70-200 F4 L USM deraanvast!

NICE!!!

Gijs, bij onze laatste meet had jij een Nikon bij je, met een redelijke toeter eraan....was dat de 'Bigma' toevallig? [ 150-500 Sigma ]

50-500, maar inmiddels mn hele gear vervangen; D2x + nikkor 80-400 + nikkor 18-105. Wanneer meeten we weer? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gice op woensdag 15 augustus 2012 om 11:14:
Beetje druk geweest met een heleboel dingen :P

Goed bezig :D

NICE!!!

Ja, dat is nog best licht uitgedrukt....goede upgrade gedaan, enkel L glas in de tas maakt wel verschil...;p [ zowel kwa gewicht als eindresult! :D
D2x + nikkor 80-400 + nikkor 18-105

Netjes....:p mooi bereik (Y)

Wanneer meeten we weer? :P

Komende anderhalve week ben ik nog vrij, daarna gaat het lastig worden voorlopig....:p
Ben wel in september bij Sanicole....jij ook toevallig?

Waarschuw beheerder
Gijst stellist? Ex stella?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DanM op woensdag 15 augustus 2012 om 12:22:
Ben wel in september bij Sanicole....jij ook toevallig?

ik wel :yes:
Waarschuw beheerder
Cool....:)
Waarschuw beheerder
Saab Viggen komt en dat is heel bijzonder. Alleen jammer dat hij zijn STOL capaciteit niet kan tonen op dat klein veldje.
Waarschuw beheerder
donateur
ja das jammer hoop op nog wat afterburners :woop:
Waarschuw beheerder
Ja, geen idee wat te verwachten allemaal, laatste airshow die ik bewust meegemaakt heb is al heel wat tijd terug, MKV Valkenburg was toen nog open :D