Partyflock

Forumonderwerp · 952934
3 volgers · 50162x bekeken
Waarschuw beheerder
+1
[img width=450 cacheid=000e09070028239b92a9229d1a01e90ad1]http://img516.imageshack.us/img516/4171/f1647bz2.jpg[/img]
De F-16..

[img width=450 cacheid=000e0913002823ad203b49711a01e90ad1]http://img266.imageshack.us/img266/7906/apache1za7.jpg[/img]
Of Apache..

Zijn er hier nog meer mensen die dit een prachtig stuk techniek vinden? (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ][ Tim ][ op maandag 7 juli 2008 om 18:48:
sony HDR-SR10e

Aha (Y) Mijn pa krijgt ook mooie foto's met zijn EOS 40D 8) Hij heeft op de Vliegerinfodagen op Volkel hele mooie foto's van Sheik gemaakt :O
Waarschuw beheerder
Wow!

Hoor diegene op de achtergrond: zieeek! :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de an-225 blijft voorlopig ff op schiphol wegens problemen aan het landingsgestel dus je hebt nog steeds kans om hem te zien.
Waarschuw beheerder
Veel te dure dingen voor "zogenaamde" mensenredders... beter investeren in dingen die wel de moeite waard zijn :)
Waarschuw beheerder
Wat vinden we van de nieuwe site van de KLu dan? :D
Waarschuw beheerder
Timsto..nice foto's @ de album hehe B)

Waarschuw beheerder
Ga dit jaar begin met opleiding vliegtuigonderhoudstechniek :D en dan over 3 jaar hopen dat ik aan een mooie kist kan sleutelen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juli 2008 om 14:15:
en dan over 3 jaar hopen dat ik aan een mooie kist kan sleutelen

Aan die van mij O:)

Ik ben vandaag naar de gemeente geweest voor de laatste onderdelen van het sollicitatiepakket, morgen gaat ie op de post! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WM op donderdag 10 juli 2008 om 17:23:
Ik ben vandaag naar de gemeente geweest voor de laatste onderdelen van het sollicitatiepakket,

je hebt veel nodig he pff :/ en die gemeentes werken altijd zo lekker langs mekaar heen

maar succes dame :flower:
hou me op de hoogte, hoop dat jij meer succes heb in Soesterberg als ik 6 maanden geleden :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bontje* op donderdag 10 juli 2008 om 17:46:
je hebt veel nodig he pff

Pfff idd! En ik ben ook nog zo dom geweest om schrijffoutjes te maken op het formulier :$ Hopelijk had jij dat ook 8)

Dankjewel :flower: Ik zal jou ook smsen, net zoals jij deed ;)
Waarschuw beheerder
Je zou de trots van de luchtmacht worden, vrouwelijke f-16 vlieger. Is alweer een tijdje geleden dat die erbij liep. Bij de helis toch weer wat meer kans;) Veel succes ermee iig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WM op donderdag 10 juli 2008 om 19:48:
Pfff idd! En ik ben ook nog zo dom geweest om schrijffoutjes te maken op het formulier Hopelijk had jij dat ook

Dankjewel Ik zal jou ook smsen, net zoals jij deed

hahaha :D nee schrijffoutjes heb ik niet gemaakt :D
Ach ja, als ze het maar kunnen lezen ;)

Eindelijk alles op de bus! Heerlijk gevoel is dat ff :)

Uitspraak van WM op donderdag 10 juli 2008 om 19:48:
Dankjewel Ik zal jou ook smsen, net zoals jij deed

das lief :D ben benieuwd!!

Uitspraak van :Devil:Kapitein Rob:Devil: op donderdag 10 juli 2008 om 21:41:
Je zou de trots van de luchtmacht worden, vrouwelijke f-16 vlieger. Is alweer een tijdje geleden dat die erbij liep. Bij de helis toch weer wat meer kans Veel succes ermee iig

ja hoop echt dat ze het red. Het is pittig, maar je kunt het best :)
Vooral hopen dat je tussendoor niet afvalt .. denk dat dat het meest belangrijke is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juli 2008 om 14:15:
Ga dit jaar begin met opleiding vliegtuigonderhoudstechniek en dan over 3 jaar hopen dat ik aan een mooie kist kan sleutelen

Uitspraak van WM op donderdag 10 juli 2008 om 17:23:
Ik ben vandaag naar de gemeente geweest voor de laatste onderdelen van het sollicitatiepakket, morgen gaat ie op de post!

dadelijk zit iedereen bij de luchtmacht en ik niet :O

maar F-16 piloot worden duurt tog wel een tijdje dacht ik eerst in PC-7 trainen of woensdrecht en dan F-16 na alle theorie en simulatie wat je hebt gedaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bontje* op donderdag 10 juli 2008 om 22:22:
hahaha nee schrijffoutjes heb ik niet gemaakt

Haha oh jeetje, ik ben bang dat ik door die domme foutjes er al uit lig :$

Uitspraak van Bontje* op donderdag 10 juli 2008 om 22:22:
ja hoop echt dat ze het red. Het is pittig, maar je kunt het best
Vooral hopen dat je tussendoor niet afvalt .. denk dat dat het meest belangrijke is

(L) Ik zit 'm al te knijpen voor PO1, omdat daar al een groot precentage afvalt! Maar als ik dat gehad heb, krijg je o.a. de GVSS nog! Die is ook ontzettend pittig! :O

Uitspraak van ][ Tim ][ op donderdag 10 juli 2008 om 22:29:
maar F-16 piloot worden duurt tog wel een tijdje dacht ik eerst in PC-7 trainen of woensdrecht en dan F-16 na alle theorie en simulatie wat je hebt gedaan.

In totaal 3 jaar, inclusief een jaar in USA! Waarom ga jij niet iets bij de Luchtmacht zoeken dan? Technicus ofzo, die keuringen zijn minder zwaar 8)
Waarschuw beheerder
tja als ik bij de luchtmacht wil zou ik graag ook een F-16 vlieger willen zijn maar dat gaat niet want dat ligt boven mijn niveau (havo) die ik niet heb.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
MBO 4, heb je dat? Moet je er wel wiskunde bij hebben 8)
Waarschuw beheerder
daar ben ik mee bezig nog 1 jaar en ik ben klaar ermee maar wiskunde heb ik alleen in het 1ste en 2de jaar gehad wel alles voldoende natuurlijk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dan gaan met die banaan :banana: Niet geschoten is altijd mis! ;)
Waarschuw beheerder
voor de mensen die het nog niet weten de AN-225 staat nog steeds op schiphol vanwegen diverse problemen welke problemen is voor mij nog niet duidelijk of het door het weer of het toestel zelf komt.

overigens heeft hij moeten verhuizen naar een ander platform vanwegen de enorme belasting op het beton als hij te lang op de zelfde plaats zou staan zou hij de grond inzakken.

[img width=621 height=1024 cacheid=000fad93002bee5ce746d7c91a0248b8eb]http://img157.imageshack.us/img157/5248/ur82060an225adbnoseei7.jpg[/img]
[img width=667 height=1024 cacheid=000fada7002bee80073949291a0248b8eb]http://img178.imageshack.us/img178/2955/ur82060an225adbtailph9.jpg[/img]
[img width=1024 height=627 cacheid=000fadd0002beea54b73f3931a0248b8eb]http://img157.imageshack.us/img157/6910/ur82060an225adbengineeq1.jpg[/img]

en van gister

[img width=1024 height=680]http://img519.imageshack.us/img519/663/ur82060an225adbhy6.jpg[/img]
[img width=1024 height=737 cacheid=000fade3002bef180abe218a1a0248b8eb]http://farm4.static.flickr.com/3159/2656357263_e911d9ba01_o.jpg[/img]
[img width=1024 height=667 cacheid=000fadeb002bef305804b32f1a0248b8eb]http://farm4.static.flickr.com/3009/2656358579_5b4f050d68_o.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Nu weet ik wat t is ja :) zag m gisteren staan, wat een ding :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ][ Tim ][ op vrijdag 11 juli 2008 om 17:45:
voor de mensen die het nog niet weten de AN-225 staat nog steeds op schiphol vanwegen diverse problemen welke problemen is voor mij nog niet duidelijk of het door het weer of het toestel zelf komt.

Je lijkt wel een verslaggever ;)

Wat een dikzak ook! :D Het lijkt op sommige foto's net alsof ie al in de grond gezakt is! 8)
Weet je nu al of hij ook nog wat in de laadruimte heeft? :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WM op vrijdag 11 juli 2008 om 18:15:
Je lijkt wel een verslaggever

hehe vliegtuig liefhebber hè die moet alles weten :P
als jij strax F-16 vlieger bent zul je ook alles van een F-16 moeten weten.

Uitspraak van WM op vrijdag 11 juli 2008 om 18:15:
Weet je nu al of hij ook nog wat in de laadruimte heeft?

nee dat weet ik helaas niet dat heb ik nog nergens gelezen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ][ Tim ][ op vrijdag 11 juli 2008 om 19:21:

Hehe ik weet er genoeg over :D Weet jij waar die sprietjes aan de vleugels voor zijn dan? :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WM op vrijdag 11 juli 2008 om 21:42:
sprietjes

sprietjes :S

maar he als je nu piloot in opleiding bent wordt je niet tot JSF piloot opgeleid of beide?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:)

geniaal :respect:

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ][ Tim ][ op vrijdag 11 juli 2008 om 21:44:
sprietjes

sprietjes

maar he als je nu piloot in opleiding bent wordt je niet tot JSF piloot opgeleid of beide?laatste aanpassing 11 juli 2008 21:53

Zo lang de jsf er nog niet is worden de piloten er niet voor opgeleid. Dit zal nog wel even duren ook.
Waarschuw beheerder
sprietjes

Nog nooit gezien?

maar he als je nu piloot in opleiding bent wordt je niet tot JSF piloot opgeleid of beide?

Uitspraak van :Devil:Kapitein Rob:Devil: op zaterdag 12 juli 2008 om 14:27:
Zo lang de jsf er nog niet is worden de piloten er niet voor opgeleid. Dit zal nog wel even duren ook.

Idd, dan wordt je gewoon opnieuw opgeleid, maar dan alleen in de techniek van de JSF, want vliegen kun je dan als het goed is al, neem ik aan 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ][ Tim ][ op zaterdag 12 juli 2008 om 14:15:
http://nl.youtube.com/watch?v=0Kgusd1rN6E

Wow wat een gevaarte :D

En dat 2e filmpje van Jamoz is ook vettt!!
Waarschuw beheerder
jaaa 2e filmpje van Jamoz is idd vet :yes:!
Waarschuw beheerder
ik kreeg net te horen dat de grootste show van europa de RIAT voor morge en vertrek van maandag is gecancelt vanwege ZEER slecht weer maar ook echt ZEEEEEEEEEEEEER slecht weer.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
voor mij is dit ultiem

{argument 'id' ontbreekt}

In combinatie met die omgeving (L) damn, kippevel

Waarschuw beheerder
doe mij deze versie maar ;)

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
The ultimate seduction.. Echt wel :D :kwijl:

Die filmpjes waar mensen met de Blue Angels mogen meevliegen en KO gaan, die zijn ook leuk :D
Waarschuw beheerder
Dit filmpje duurt een uur, maar het is de moeite zeker waard om te kijken:

http://video.google.co.uk/videoplay?docid=7789190077538974962&q=s...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 juli 2008 om 13:51:
doe mij deze versie maar

ja ook kikke :)
die omgeving ook :yes:
Waarschuw beheerder
Een vriend van me die de keuring bijna helemaal gehaald heeft, gaat waarschijnlijk in september de PVS doen :O

Hij had eerst een afwijking aan z'n ogen en zou er waarschijnlijk uitliggen. Hij is er achteraan gegaan, speciale lens moeten dragen voor bepaalde periode en nu heeft ie alles voor elkaar!

Ik wordt er haast groen van, zo jaloers 8)
Waarschuw beheerder
pff.. petje af voor m hoor!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WM op vrijdag 11 juli 2008 om 21:42:
Uitspraak van TimstO op vrijdag 11 juli 2008 om 19:21:

Hehe ik weet er genoeg over Weet jij waar die sprietjes aan de vleugels voor zijn dan?

Anti statics. Volgende vraag..?:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :Devil:Kapitein Rob:Devil: op maandag 14 juli 2008 om 16:27:
Anti statics. Volgende vraag..?

Verdomme :lol:

Waar moet je voor oppassen als je aan een geel haakje trekt in de cockpit? (haakje voor verstellen van de stoel)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die kunnen jullie niet weten, want die fout heb ik zelf begaan :P

Je moet ervoor zorgen dat je vinger er niet achter blijft haken!
Ik schreeuwde het haast uit :O
Waarschuw beheerder
Toch blijven de vrouwen me verbazen:p
Waarschuw beheerder
Uitleg graag :9
Waarschuw beheerder
Mooie foto's Timsto van de Antanov B)
Waarschuw beheerder
is dat niet voor de schietstoel of was dat weer wat anders.
Waarschuw beheerder
Hendel voor de schietstoel lijkt mij toch wat anders als de hendel om de stoel te verzetten. Ik ben ook zeer benieuwd waar ze nu eigenlijk op doelt..;)
Waarschuw beheerder
Als ik de hendel van de schietstoel bedoelde, zou ik hier niet meer zitten lijkt me en had ik er sowieso niet even aan mogen trekken toen ik erin zat :P Het ging dus om het hendeltje om 'm te verstellen! Mijn benen waren namelijk iets korter dan die van Sheik, dus moest ie naar voren :9