Ik ben vandaag naar de gemeente geweest voor de laatste onderdelen van het sollicitatiepakket,
Pfff idd! En ik ben ook nog zo dom geweest om schrijffoutjes te maken op het formulier Hopelijk had jij dat ook
Dankjewel Ik zal jou ook smsen, net zoals jij deed
Dankjewel Ik zal jou ook smsen, net zoals jij deed
Je zou de trots van de luchtmacht worden, vrouwelijke f-16 vlieger. Is alweer een tijdje geleden dat die erbij liep. Bij de helis toch weer wat meer kans Veel succes ermee iig
Ga dit jaar begin met opleiding vliegtuigonderhoudstechniek en dan over 3 jaar hopen dat ik aan een mooie kist kan sleutelen
Ik ben vandaag naar de gemeente geweest voor de laatste onderdelen van het sollicitatiepakket, morgen gaat ie op de post!
hahaha nee schrijffoutjes heb ik niet gemaakt
ja hoop echt dat ze het red. Het is pittig, maar je kunt het best
Vooral hopen dat je tussendoor niet afvalt .. denk dat dat het meest belangrijke is
maar F-16 piloot worden duurt tog wel een tijdje dacht ik eerst in PC-7 trainen of woensdrecht en dan F-16 na alle theorie en simulatie wat je hebt gedaan.
![[img width=1024 height=680]http://img519.imageshack.us/img519/663/ur82060an225adbhy6.jpg[/img]](http://img519.imageshack.us/img519/663/ur82060an225adbhy6.jpg)
voor de mensen die het nog niet weten de AN-225 staat nog steeds op schiphol vanwegen diverse problemen welke problemen is voor mij nog niet duidelijk of het door het weer of het toestel zelf komt.
Je lijkt wel een verslaggever
Weet je nu al of hij ook nog wat in de laadruimte heeft?
sprietjes
sprietjes
maar he als je nu piloot in opleiding bent wordt je niet tot JSF piloot opgeleid of beide?laatste aanpassing 11 juli 2008 21:53
sprietjes
maar he als je nu piloot in opleiding bent wordt je niet tot JSF piloot opgeleid of beide?
Zo lang de jsf er nog niet is worden de piloten er niet voor opgeleid. Dit zal nog wel even duren ook.
Uitspraak van TimstO op vrijdag 11 juli 2008 om 19:21:
als jij strax F-16 vlieger bent zul je ook alles van een F-16 moeten weten.
Hehe ik weet er genoeg over Weet jij waar die sprietjes aan de vleugels voor zijn dan?
Anti statics. Volgende vraag..?