Heb vernomen dat 15 juli zoiezo een lueke dag gaat worden voor spotters op schiphol, buiten de A380 komt er meer leuk spul [ 787 dreamliner proto ] voor die grote vliegshow later die week....zal eens opsnorren wat er gaat komen [ voor tankbeurt/tussenstop...
Enne GROOOOOOOT nieuws:
15 juli, 10:00LT Airbus A380 op schiphol. Rond deze datum worden ook de Boeing 747-800 en de Boeing 787 verwacht.
het grootste burgerjetteam ter wereld "Breitling Jet Team"
en Christian Moullec die met zijn ultralight een unieke formatie met kraanvogels zal vliegen
Voor deze unieke show zijn enkel een beperkt aantal combi-tickets verkrijgbaar (2.500),
Klinkt als een heel gaaf concept!
Die waren er vorig jaar ook, wel leuk.
Zoiets deden ze in 2006 ook op Leeuwarden, heel mooi, vooral bij zonsondergang!
Krijg je dat weer..
En ik krijg m'n pa echt niet zo ver dat ie voor 2 uur met mij naar Belgie rijdt, laat staan dat ik dat in m'n uppie ga doen
Ik zag op de foto dat ze een nieuwe kleutje hebben.
Dat heb je natuulijk altijd. In je uppie gaan zal ik nooit doen. Zeker niet in het buitenland. Teminste als je geen auto hebt. Met het OV reizen lijkt me echt klote.
Jij hebt het enigzins makkelijker, jij woont al in 't zuiden
Need company?
We waren naar Good Charlotte concert!
Snurk
Lifestyyyyles of the rich and the famouussssss......
Volgens mij wel
Ik ben bijna klaar met mijn video`s van afgelopen weekend
Dacht ik al, dat was die waarvan ik dacht dat die het was, want ik vond hem ook zo zoals jij zei. Snap je?
Blablabla
Schiet op dan, dan kunnen we het weer over echte vliegtuigen hebben!
Haha grapje
Toch wel...?
Als schiphol gaat sluiten worden ik weet niet hoeveel mensen ontslagen.
Ze moeten zowiezo niet zeiken, want een luchthaven brengt ook weer veel banen met zich mee. Als schiphol gaat sluiten worden ik weet niet hoeveel mensen ontslagen.
Natuurlijk gebeurt dat niet, Schiphol NV herbergt meer dan 55000 werknemers op dat stukje Polder...Staatsbelang/bedrijf dit dat....
En bovendien doet de luchthaven er véel aan om de overlast zo min mogelijk te maken dmv geluidwallen [ lees natuurparken met heuvels]
Ze zijn alleen afhankelijk van moedertje natuur en zo kan het wel eens voorkomen dat mensen last hebben van geluid omdat de wind net kut staat...[ believe me, grondgeluid, vooral snachts, is erg kuuuuuuuuuuut ]
Ik vindt wel dat je in de omgeving van Schiphol geen recht op klagen hebt, of je komt daar recent wonen, dan weet je van te voren wat je kan verwachten, of je woont al je hele leven in de regio en bent gewend aan het geluid....
Dat 3 mensen al die klachten veroorzaakt hebben.. beter zamelen ze wat geld in voor een verhuizing naar Pampus voor die arme mensen... [ al zullen ze daar ook geen stilte hebben, ook daar vliegen vliegtuigen over in de regio ]
Heb jij zelf geen angst van vliegtuigen op je werk, omdat je onder de landing zit. Vorig jaar ging het al bijna mis.
Oeh de Air Tattoo toch?
Jeetje, wat 'n fijne waslijst!
Ik heb reisgenoten aangeboden gekregen, maar daar heb ik vriendelijk vanaf gezien..
Waarom dat? Zoiets als dit moet je wel minimaal 1 keer in je leven hebben megemaakt