Je moet bijv de sluitertijd instellen. Daarmee kan je de scherpte van de foto bepalen. Hoe sneller de sluiterstijd hoe scherper de foto wordt, maar ook hoe donkerder de foto wordt. Daar heb je de diafragma voor en daarmee kun je de hoeveelheid licht bepalen. Die moet je dan bij een snelle sluiterstijd groter maken. Dan heb je nog de ISO waarde en daarmaa bepaal je de lichtgevoeligheid van de sensor. Als je die hoger zet krijgt de foto ook meer licht. Maar ook de ISO waarde moet je niet te hoog zetten anders krijg je ruis op de foto.
Het is de kunst om de goede balans te weten en in te stellen tussen die dingen. Dat is gewoon een kwestie van oefenen en kijken wat het beste is.
Like i give a fuck...?
Ben niet zo'n popiejopie met een JoopvanTellingenmegacamera om wat interesant te doen
Hoeft ook helemaal niet, maar als je echt goede foto`s wilt maken moet je wel met bepaalde dingen rekening houden

welke camera je ook hebt.
Over fotoshop hoef me mij ook niets te vragen want daar weet ik ook niks van af.
Verder zijn die foto`s niet zo slecht die je hebt gemaakt maar ze zijn alleen iets te donker.