Partyflock

Forumonderwerp · 952851

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

29 september is er weer een nieuwe Mindcontroller :) Wil deze keer wel weer heen en zag ook dat ze bezig zijn met een verrassende line-up in het nieuwbericht.

Wie wil jij in de line-up hebben staan?

Dit is mijne:

Early Hardcore stage:

Live: G-Town Madness
Darkraver vs. Gizmo
Vince
Weirdo
Predator
Buzz Fuzz
Omar Santana
Live: Dr. Macabre
Sequence & Ominous

Oldschool stage maakt me niet zoveel uit, maar zet daar sowieso maar gasten als Stanton, Dr. Rude en Bounthyhunter neer. Die maken er wel wat van :)
laatste aanpassing
Uitspraak van The Pacifier op donderdag 5 juli 2007 om 14:33:
moet toch kunnen alleen omdat ze bij cyndium zitten zouden ze dan niet op een AoD feestje mogen draaien

AOD doet altijd zo moeilijk. Mindcontroller is een goed concept. Werd goed uitgewerkt en het eerste en de tweede waren dan ook (afgezien het geluid) goede feestjes. Daarna werd er (in mijn ogen dan) met de pet ernaar gegooit en is het van.. "welke dj's nemen we nu? kaartjes in de verkoop. zakken vullen!"
ID&T heeft voor zijn feesten daar ook een handje vol van.
Maar goed hoe groter de organisatie hoe meer winst deze wil behalen.

Ik heb enkel het idee dat UDC, Cyndium en kleinere organisaties daadwerkelijk iets trachten te doen aan diverse commentaar die een feestganger heeft. En ja dan heb ik het natuurlijk niet over dat een toiletpot niet iedere keer schoongemaakt wordt, want dat is op geen enkel feest. Ik doel dan eerder op bijvoorbeeld het geluid, decoratie, lokatie etc etc.
Als we nou eerst met z'n allen gewoon de line-up afwachten...
Dat gekanker vooraf schiet je ook niets mee op ;)
Mindcontroller is steeds gelijk met Awakenings de laatste tijd he? Al lang niet meer geweest..
Uitspraak van ¹³† :bier: JeePee :bier: †¹³ op donderdag 5 juli 2007 om 22:54:
Die dag naar Project Hardcore.

die dag eerst naar Amsterdam (cursus 9:00-17:00) daarna direct door PH.nl, als dat maar goed gaat.
Uitspraak van WallyOlly op donderdag 5 juli 2007 om 22:57:
die dag eerst naar Amsterdam (cursus 9:00-17:00) daarna direct door PH.nl, als dat maar goed gaat.

:roflol: jou kennende :no: en we nemen er nog 1 :bier: :cheer:
Uitspraak van [MOH-Radio] Mercenary op donderdag 5 juli 2007 om 16:42:
Als we nou eerst met z'n allen gewoon de line-up afwachten...

Zegt dus al genoeg over het feest. We wachten af op de line-up..
Voor een aantal feesten hoef ik de line-up niet te weten, want weet ik toch wel dat het goed zit.
Uitspraak van B-Flock :bounce: op donderdag 5 juli 2007 om 13:51:
Het is inmiddels al juli dus kom op met die line up

IDD zit met smart te wachten!
Uitspraak van ¹³† :bier: JeePee :bier: †¹³ op donderdag 5 juli 2007 om 23:21:
jou kennende en we nemen er nog 1

Als ik dan nog leef OK, BIER

Maar eerst morgen nog, Groundzero, biertje drinken?
(morgen overdag eerst nog oranjefeest, bij ons in het dorp).
Bier loopt in het begin dus niet echt lekker weg (waarschijnlijk).
TOT MORGEN JP
Uitspraak van Erwin_1975 op vrijdag 6 juli 2007 om 13:15:
Zegt dus al genoeg over het feest.

Ik vertrouw erop dat er gewoon verrassnde dingen bijzitten. Red Alert staat er bijvoorbeeld ook bij, zou je dat verwachten op een standaard early-feest? Ben gewoon benieuwd :)
laatste aanpassing
Uitspraak van [MOH-Radio] Mercenary op zaterdag 7 juli 2007 om 14:16:
Ik vertrouw erop dat er gewoon verrassnde dingen bijzitten. Red Alert staat er bijvoorbeeld ook bij, zou je dat verwachten op een standaard early-feest? Ben gewoon benieuwd laatste aanpassing 7 juli 2007 14:17

Ik denk dat wat bepaalde mensen hier proberen te zeggen is dat het lijk alsof sommige dj's bewust gepasseerd worden. Ben eigenlijk ook wel benieuwd waarom sommige dj's er nog steeds niet gestaan hebben. Wat is er op tegen om een Frantic Freak of een Sequence & Ominous neer te zetten? Denk dat reacties van het publiek op de feesten waar zij draaien toch wel genoeg zegt.
Uitspraak van Early Steef :bounce: op zaterdag 7 juli 2007 om 14:58:
Ik denk dat wat bepaalde mensen hier proberen te zeggen is dat het lijk alsof sommige dj's bewust gepasseerd worden. Ben eigenlijk ook wel benieuwd waarom sommige dj's er nog steeds niet gestaan hebben. Wat is er op tegen om een Frantic Freak of een Sequence & Ominous neer te zetten? Denk dat reacties van het publiek op de feesten waar zij draaien toch wel genoeg zegt.

mooi gezegd

Uitspraak van Erwin_1975 op donderdag 5 juli 2007 om 16:15:
AOD doet altijd zo moeilijk. Mindcontroller is een goed concept. Werd goed uitgewerkt en het eerste en de tweede waren dan ook (afgezien het geluid) goede feestjes. Daarna werd er (in mijn ogen dan) met de pet ernaar gegooit en is het van.. "welke dj's nemen we nu? kaartjes in de verkoop. zakken vullen!"
ID&T heeft voor zijn feesten daar ook een handje vol van.
Maar goed hoe groter de organisatie hoe meer winst deze wil behalen.

Precies ja, ze doen nooit eens wat nieuws of anders... telkens 'tzelfde liedje, lekker makkelijk.. 't publiek komt toch wel..
Uitspraak van Early Steef :bounce: op zaterdag 7 juli 2007 om 14:58:
Wat is er op tegen om een Frantic Freak of een Sequence & Ominous neer te zetten? Denk dat reacties van het publiek op de feesten waar zij draaien toch wel genoeg zegt.

Precies :) Hoewel Frantic Freak ken wel strak draaien en mixen, maar een interactie met het publiek heeft hij niet echt. Sequence & Ominous mixen wat minder, maar hebben die interactie wel, wat dan ook hun "meerwaarde" geeft. Maar er zijn meer goede dj's die early kunnen draaien waar je je voetjes niet stil op de vloer kan houden. Nee dan komen ze weer met een Champ-E-On, Zware Jongens, Dr Rude of erger nog gaan ze Defendor boeken.

Uitspraak van actief op zaterdag 7 juli 2007 om 17:51:
publiek komt toch wel..

De wannabe's. Met een hopeloze line-up krijg je hedendaags zelfs SHZ vol. Dit omdat iedereen wel in die hal wil hakken. Echt ik volg het niet meer.
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op zaterdag 7 juli 2007 om 17:51:
telkens 'tzelfde liedje, lekker makkelijk

zolang het liedje niet gaat vervelen (Y)

er zijn genoeg mesen nog niet/nooit geweest en wat mij betreft mogen ze elke keer dezelfde dj's neerzetten

los gaan we toch wel
Altijd zo'n gezeik over de line-up

als je het niet bevalt kom je toch lekker niet :s

weer dezelfde dj's als altijd (ok wat variatie is belangrijk)

maar met de grote namen van tegenwoordig heb je zeker een ram-garantie

mij maakt het geen flikker uit of een bepaalde dj al ergens 10x op hetzelfde feest heeft gedraaid

dit betekend alleen maar dat de dj het waard is en zolang de setjes maar verschillen qua plaatjes...

zou ik zeggen...

HOPHOP gas erOP
..en..
Gaan met die banaan :banana:
laatste aanpassing
Uitspraak van Erwin_1975 op woensdag 11 juli 2007 om 10:35:
Hoewel Frantic Freak ken wel strak draaien en mixen, maar een interactie met het publiek heeft hij niet echt. Sequence & Ominous mixen wat minder, maar hebben die interactie wel, wat dan ook hun "meerwaarde" geeft.

Ik ga altijd helemaal uit em dak opf rantic freak hoor :O
Uitspraak van #81 -[D.K]- op woensdag 11 juli 2007 om 15:08:
maar met de grote namen van tegenwoordig heb je zeker een ram-garantie

Ben ik niet mee eens.

Uitspraak van sachin..B) op woensdag 11 juli 2007 om 15:34:
Ik ga altijd helemaal uit em dak opf rantic freak hoor

Ik ook, maar komt omdat zijn platenkeus ook goed in orde is :)
Uitspraak van Erwin_1975 op woensdag 11 juli 2007 om 16:27:
Ben ik niet mee eens.

Ligt eraan of ze de platen draaien die je wil horen
Uitspraak van #81 -[D.K]- op woensdag 11 juli 2007 om 16:47:
Ligt eraan of ze de platen draaien die je wil horen

Ook dat niet eens. Een Darkraver bijvoorbeeld moet wel zin hebben om te draaien en anders heb je enkel "hoempapa muziek". Als hij het naar zijn zin heeft nou dan heb je echt een rolator nodig!

Bij Sequence & Ominous, Frantic Freak, Zelda, Scrooge, Predator, Dana en Chosen Few weet ik voordat het feest gaat beginnen dat dat bij hun wel goed zit.

Heb je gelijk mijn line-up, maar veel mensen zal het niet trekken.
Is maar goed ook want ik heb de ruimte nodig!

Eindelijke goede herrie in de Hemkade

:P :9 :kwijl:
Uitspraak van Erwin_1975 op donderdag 12 juli 2007 om 10:39:
Bij Sequence & Ominous, Frantic Freak, Zelda, Scrooge, Predator, Dana en Chosen Few weet ik voordat het feest gaat beginnen dat dat bij hun wel goed zit.

Heb je gelijk mijn line-up, maar veel mensen zal het niet trekken.

Het hoeven niet per se grote namen te zijn

dat vind ik nou ook :yes:

ook de wat minder bekende dj's kunnen super draaien

maar vertel dat AOD maar eens
Uitspraak van #81 -[D.K]- op donderdag 12 juli 2007 om 15:23:
maar vertel dat AOD maar eens

Het laatste goede (en "nieuwkomeling") die ze ooit binnengehaald hebben (toch?) en tevens ook vragen om te draaien is Dr Rude. Voor de rest helemaal niemand meer.
Uitspraak van Erwin_1975 op donderdag 12 juli 2007 om 15:54:
Het laatste goede (en "nieuwkomeling") die ze ooit binnengehaald hebben (toch?) en tevens ook vragen om te draaien is Dr Rude. Voor de rest helemaal niemand meer.

Kan wel kloppen,

er loopt genoeg talent rond

anders wil ik wel ff 2 uurtjes Early Hardcore draaien

Wedden dat de zaal helemaal los gaat :D
Ik heb je nog nooit gehoord dus die weddenschap ga ik niet aan. Uiteraard wil ik wel een keer naar je draaikunsten luisteren.
maar goed er zijn meerdere waarvoor ik benieuwd naar ben. Soms is het zo belachelijk ver en aangezien ik meestal alleen ben dan moet ik wel zin hebben om daar dan naartoe te gaan rijden.
Artiest {SHOWLIST artist 10866, 80488}
Uitspraak van Erwin_1975 op donderdag 12 juli 2007 om 15:54:

Ben ik het niet helemaal mee eens.
De afgelopen evenementen zijn er wel heel wat meer nieuwelingen bijgekomen.
Met name in een talent stage

aankomende line up staan ook een paar nieuwe namen bij
laatste aanpassing
Geen nieuwe namen gezien in the line-up. Manga kan je misschien onder nieuw stoppen, maar goed ook al komen er nog meer nieuwe namen bij dan mogen ze toch allereerst iets met het geluid gaan doen! En nee het hoeft niet hard. Main klinkt het gewoon bagger en de tweede grote zaal valt de linker box (voor de dj rechts) zelfs af en toe uit.

Uitspraak van Outlaw Bros op zaterdag 14 juli 2007 om 21:06:
aankomende line up staan ook een paar nieuwe namen bij

Mij benieuwen dan wie dat dan mogen zijn.
Moet zegge dat het geluid de afgelopen keren een stuk beter is geworden.
dan een half jaar terug.
Toen was het idd drama

maar ze hebben met scumworld altijd een upcomming scum
Dus nieuwe talenten die zich kunnen bewijzen

Dus ze doen er wel wat aan
En D-Saster en ik die al een paar x op een concept van art of dance gestaan heb.
Uitspraak van Outlaw Bros op maandag 16 juli 2007 om 14:04:
Moet zegge dat het geluid de afgelopen keren een stuk beter is geworden.
dan een half jaar terug.
Toen was het idd drama

Okai dan gaan we eerdaags maar eens een poging wagen dan ;)

maar ze hebben met scumworld altijd een upcomming scum
Dus nieuwe talenten die zich kunnen bewijzen

Ja maar dat is scumworld en GEEN mindcontroller. Dit enkel alleen maar omdat er meer "nieuwe dj's" de hedendaagse hardcore draait en niet de early of the old school. En dan het liefst die nummers die je niet zo vaak hoort.

Dus ze doen er wel wat aan
En D-Saster en ik die al een paar x op een concept van art of dance gestaan heb.

Nou hulde... 1 keer per jaar een nieuwe dj erbij? Nou dat schiet op en nee natuurlijk ligt het niet enkel bij AOD. Mijn kritiek ligt ook bij bijna elke organisatie en dit keer is AOD de pineut.

early:

predator :kwijl:
dana en dan de set van hellbound hardcore festival :kwijl:
darkraver vs vince vs bass d king matthew :kwijl:

oldschool:

rob :kwijl:
stanton :kwijl:
dr rude :kwijl:
bountyhunter :kwijl:
panic :kwijl:
vince met een oldschool set:kwijl:
laatste aanpassing
Uitspraak van Erwin_1975 op maandag 16 juli 2007 om 14:35:
Ja maar dat is scumworld en GEEN mindcontroller. Dit enkel alleen maar omdat er meer "nieuwe dj's" de hedendaagse hardcore draait en niet de early of the old school. En dan het liefst die nummers die je niet zo vaak hoort.

Dacht dat je gewoon alle concepten bedoelde:)
Zullen we eerst gewoon met z'n allen de line-up afwachten, heb her en der al wat verrassende namen gehoord namelijk. Kunnen we daarna met z'n allen doorzeiken ;)
lijkt me een strak plan onno;)

meen dat het aankomen weekend word dat de line op bekend gemaakt word
Uitspraak van Outlaw Bros op maandag 16 juli 2007 om 17:34:
Dacht dat je gewoon alle concepten bedoelde

Doe ik ook. Scumworld was ik even vergeten. Echt veel nieuwkomers komen er niet. Tja een aparte area. Verras ons en zet een onbekende om een uur of 1. Laat hem maar zweten dan :D

Voorwaarde is natuurlijk wel dat hij al wat draaiuurtjes op zijn naam moet hebben staan. Er zijn er zo veel die nog geen naam hebben, maar wel een lekker setje ten gehoren kunnen brengen. Ik heb jou nog niet gehoord en ik kom toch best wel op veel feesten.

Maar goed nadeel is nog wel dat ik af en toe het idee heb dat ik de enige ben voor een verfrissing, want je toko is snel en goed gevuld als je wat "namen" neer zet.

Uitspraak van [MOH-Radio] Mercenary op maandag 16 juli 2007 om 18:57:
Zullen we eerst gewoon met z'n allen de line-up afwachten, heb her en der al wat verrassende namen gehoord namelijk. Kunnen we daarna met z'n allen doorzeiken

Yes :cheer:
laatste aanpassing
Line up is bekend

Zaal 1 Early Hardcore

Jappo
Lady Dana
Predator
Ruffneck
Darkraver
Tango & Cash
Vinyl Junk & Cixx
Vince
Stunned Guys
Live Digital Boy
Live Jones & Stephenson
MC Mouth of Madness

Zaal 2 Strickly Oldschool

Paul Jay
Per
The Prophet
Buzz Fuzz
Dr. Rude
Manga
Live Fierce Ruling Diva

Zaal 3 Early Rave

Tellurian
Chosen Few
Chupacabraz
Easy A
D-Rich

Zaal 4 All Round Stage

The Manace
Mercenary
Deffer S
Red Alert

http://download.mohradio.com/mindcontroller/content/flash.html
Zit nog even te twijfelen wat ik ervan vindt. Staan wel wat verrassende namen bij, Jappo bijvoorbeeld. Ruffneck vind ik ook wel vet, nog nooit gehoord. :bloos:

Uitspraak van JeroentjeW op donderdag 19 juli 2007 om 20:16:
Manga

:respect:

Red Alert

Hier ben ik ook wel extreem benieuwd naar. Zijn set op MOH radio was :kwijl:

Zal wel een ontzettende nerd zijn maar ik ben niet zo goed in die hokjes....wat is in godesnaam het verschil tussen early hardcore en early rave? :bloos: :X
laatste aanpassing

Easy A

:respect: deze man moet je echt ff checken! nr 1 oldschool & early master uit het noorden! (Y)
Gruwelijke line-up, heel erg trots hier tussen te mogen staan (Y) En nu maar hopen dat ik een aantal van mijn helden kan bekijken!

eindelijk de king of hardcore weer op een feest: DJ Ruffneck! :) Artcore soundz comin' trough!
Uitspraak van [MOH-Radio] Mercenary op vrijdag 20 juli 2007 om 00:54:
heel erg trots hier tussen te mogen staan

Kan me voorstellen :)

Uitspraak van [MOH-Radio] The Menace op vrijdag 20 juli 2007 om 08:08:
erg vetjes om hier een setje te mogen doen!

Shaking? 8) succes in ieder geval :)

Ik word van de line-up wel wat warmer van. Wat fris bloed. Als ik niks anders heb ga ik zeker kijken en er ook nog een verslag van maken.
Uitspraak van Erwin_1975 op vrijdag 20 juli 2007 om 13:03:
Shaking? succes in ieder geval

Nou ik heb al 2 keer eerder in de hemkade gestaan maar mindcontroller is toch wel wat speciaals! zenuwen komen nogwel denk ik! ;-)
Uitspraak van [MOH-Radio] The Menace op vrijdag 20 juli 2007 om 13:14:
Nou ik heb al 2 keer eerder in de hemkade gestaan maar mindcontroller is toch wel wat speciaals! zenuwen komen nogwel denk ik!

Stel je nie aan je hebt net op dominator gestaan voor een groter publiek;)
Uitspraak van Outlaw Bros op maandag 30 juli 2007 om 11:14:
Stel je nie aan je hebt net op dominator gestaan voor een groter publiek

Hehehe dat was ik nie! da was meursenarie!
herleef de oude tijden:

laatste aanpassing door een beheerder