Partyflock

Forumonderwerp · 952708
1187x bekeken
Waarschuw beheerder
je kleine uk betrapt je op sex en het bijbehoorende geluid :S en nu,,wat ben je aan het doen,wat maak je een raar geluid.
wie heeft er ervaring mee en hoe leg je dat uit..??

heb het maar op een masasge gegooid..maar ze is niet achterlijk,
Waarschuw beheerder
doen als of je knuffeld met elkaar, altijd de dekens over je heen houde dan he anders werkt dat knuffel verhaal niet echt haha
Waarschuw beheerder
is wel typisch menselijk dit , bij dieren heb je dit probleem niet
mss n gevoel van schaamte over sex
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Seggeng waar het op staat mang.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 15:50:
gewoon laten kijken
scheelt later een hoop uitleg

ja maar wel een trouwma voor dat kind, wie wil er nou zien hoe je ouders het doen....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Yayo op woensdag 6 juni 2007 om 01:36:
Een wat?

trouwmang
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LF op woensdag 6 juni 2007 om 01:31:
trouwma

:roflol: Geen trouwpa?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lievesuusje op dinsdag 5 juni 2007 om 16:26:
is wel een goeie maar die van mij is zo nieuwsgierig die wil dan alles zien,zeg maar,,ze zit sinds dien vol met vragen over sex en hoewel wij heel makkelijk zijn,vind ik der eigenlijk nog net ff te jong voor

Gewoon zeggen dat ze daar nog te jong voor is en dat als ze later groot is er meer uitleg over kan krijgen, je moeder gevoel zegt heus wel dat je dat een beetje moet remmen denk ik of niet ;) Maar kinderen zijn inderdaad verdomd nieuwsgierig en maak er maar een draai aan, de exacte uitleg komt nog wel een keer :)

Mijn zoons hebben er nog nooit naar gevraagt, ik ben daar altijd wel voorzichtig mee, vooral omdat de oudste ook op school zit, wil ik niet dat hij met dergelijk verhalen naar school gaat :)

En heeft hij wel dergelijk vragen, dan zou ik precies zeggen als wat ik hierboven heb neer gezet :)

Succes:flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 21:15:
Bereid je maar vast voor, nog een jaartje of 2 en ze leest je PF profiel....

Mamma wat is Bi???

whahahha
Uitspraak van :cheer:lautje op woensdag 6 juni 2007 om 01:16:
doen als of je knuffeld met elkaar, altijd de dekens over je heen houde dan he anders werkt dat knuffel verhaal niet echt haha

whahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lievesuusje op dinsdag 5 juni 2007 om 16:26:
de uk is 6..

Moet je een meid van 6 en een zoon van 9 hebben...;-)
En die af en toe zeggen...als jullie je s'nachts omdraaien kraakt het bed he pap....;-)..hahahahahhahahaha
En ook nog eens zegt..pap julli ehebben wel veel vrienden ie regelmatig langs komen en blijven slapen he....h;-)
Niet dat ze er bij zijn...zijn hier om het weekend..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het al eeuwen oude verhaal van de bloemetjes en de bijtjes :woop: :-p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 17:07:
Moet je een meid van 6 en een zoon van 9 hebben...
En die af en toe zeggen...als jullie je s'nachts omdraaien kraakt het bed he pap......hahahahahhahahaha
En ook nog eens zegt..pap julli ehebben wel veel vrienden ie regelmatig langs komen en blijven slapen he....h
Niet dat ze er bij zijn...zijn hier om het weekend..laatste aanpassing 6 juni 2007 17:08

whahahhahaa:P
Waarschuw beheerder
hahah ach ja, nou ik maak er niet zo'n trouma van hoor, vroeg me alleen af hoe andere hier mee om gaan,ze komt er inderdaad wel vanzelf achter,maar idd. wil ik niet dat ze met rare verhalen naar school gaat.
Ik heb haar maar uitgelegd dat we vrijen omdat we graag een broertje of zusje voor haar erbij willen en dat daar nu eenmaal rare geluiden bij komen omdat het fijn is omdat samen te maken, natuuurlijk was ze neit geheel tevreden over dit antwoord maar ik denk dat ze zich er wel bij neer heeft gelegd,althans voor nu teminste.

Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 5 juni 2007 om 18:42:
zal je leren je kind van 6 alleen telaten

ze ligt op bed naast de kamer naast ons en werd er wakker van, maar goed...

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 18:51:
want anders?

hij heeft gelijk!!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 21:15:
Bereid je maar vast voor, nog een jaartje of 2 en ze leest je PF profiel....

Mamma wat is Bi???

dat scheeld, want dat weet ze al, bi,homo,lesbisch enz..is bij ons een normaal verhaal, geen schaamte of scheld woord..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 17:18:
Het al eeuwen oude verhaal van de bloemetjes en de bijtjes

komt vanzelf..:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 17:18:
Het al eeuwen oude verhaal van de bloemetjes en de bijtjes

:lol: