Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 23:50:wat ben ik dan?
jij bent overgelopen naar booy
dus waar ik jou nog onder indeel weet ik nu niet meer
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 00:00:mag tegenwoordig ook al geen thee meer drinken ergens
jawel hoor, ik vind t allemaal best
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 23:53:nooit een date gehad via internet, maar sluit het ook zeker nooit uit.
precies het is wel normaal tegenwoordig, zitten leuke mensen op het net hoor
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 23:57:jij bent overgelopen naar booy
hij liep niet eens
Heb het in mijn leven 2 x gedaan, best leuk hoor!
wie dit niet doet leeft nog in n grot
Uitspraak van [PV] LadyTerror op woensdag 6 juni 2007 om 05:21:meteen blind dates zekr ?
vroeger een keer gedaan, zonder dat vrouw eerst gezien te hebben, wat een spook
Uitspraak van [PV] LadyTerror op woensdag 6 juni 2007 om 05:24:Holy shit.. dan schaam je je toch serieus kapot ?
tja, probeer je een indruk te maken op me, dat doe je dan toch niet...
Uitspraak van [PV] LadyTerror op woensdag 6 juni 2007 om 05:24:ik zou gezegd hebben.. ik ben even naar het toilet en dan er stiekem vandoor gaan
heb ik zowat gedaan, gauw weggeweest, ze wou dat ik mee naar huis ging met dr, echt never nooit gadver wat een lelijk ding was dat
Uitspraak van [PV] LadyTerror op woensdag 6 juni 2007 om 05:32:Kheb liever toch dat ik mensen in het echt leer kennen. uitzonderingen natuurlijk daar
is beter als je tenminste ene telefoon gesprek kan hebben ofzo, want anders krijg je een of ander freak en als je eenmaal met hem/haar zit dan is het toch moelijk om snel weg te komen.
toen wij een afspraak maakte kwam ik aanlopen zij belde, stonden twee vrouwen in die hal te bellen met iemand, een was heerlijk zat te hopen dat zij het was, de ander was een smerig wijf, ik maar bidden dat het niet haar zou zijn maar ja hoor, tuurlijk trof ik het weer
wie dit niet doet leeft nog in n grot
laat mij dan maar liever in een grot leven
dan met jan en alleman af te spreken die ik niet eens ken
voor je t weet heb je een freak voor je neus staan
of iemand die je niet eens bevalt.
nee dank je, ik besteed mijn tijd liever aan mensen die ik
gelijk in real life tegen kom
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 08:03:laat mij dan maar liever in een grot leven
dan met jan en alleman af te spreken die ik niet eens ken
voor je t weet heb je een freak voor je neus staan
nee dank je, ik besteed mijn tijd liever aan mensen die ik
gelijk in real life tegen kom
Idd, goed gezegd
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 08:03:voor je t weet heb je een freak voor je neus staan
't kan allemaal
maar die mogelijkheid is er natuurlijk ook als je in de kroeg iemand hebt ontmoet die je later nog eens wilt zien.
Denk dat aanvoelen daarin een grote rol speelt
Ieder zijn eigen denk ik, zou ook niet met elke mongool wat afspreken
maar zie altijd wel graag de mensen waar ik al langere periode hele goeie gesprekken mee heb.
Dat is niet eens daten, want dat gebeurt met zowel mannen als vrouwen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 06:48:dus mensen waarom niet
Omdat het niet aan iedereen besteed is en er zat mafkezen ronddwarrelen hier
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 09:57:De kleinste opmerkingen kunnen een mens al volledig prijs geven
neuQen?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 09:57:Dat is niet eens daten, want dat gebeurt met zowel mannen als vrouwen
idd...wat wordt hier eigenlijk verstaan onder daten?
afspreken om te neuken?
afspreken met een hoop op neuken?
of gewoon gezellig wat drinken?
ergens heen gaan,wat eten?
Ik heb het jaren geleden wel een paar keer gedaan, in de tijd dat het nog niet zo'n hype was en relatieplanet.nl nog niet eens bestond. Mijn ex ook zo leren ken. Maar tering wat is het 9 van de 10 keer een drama
Heb nu een relatie met iemand die ik "gewoon" op een houseparty heb leren kennen
Mocht ik onverhoopt ooit weer vrijgezel worden dan in ieder geval nooit meer een date via internet, is echt niks voor mij 
Heb nu een relatie met iemand die ik "gewoon" op een houseparty heb leren kennen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 09:57:maar zie altijd wel graag de mensen waar ik al langere periode hele goeie gesprekken mee heb.
zoiets heb ik dus ook
ik zat echt niet op een datingsite ofzo, dat vind ik dan weer niks..
maar mensen die ik hier heb leren kennen en al vaak mee heb gekletst,
dat is heel wat anders
en ik ben toch heel blij dat ik toen met m'n vriend heb afgesproken,
anders hadden we nu niets gehad
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 13:07:waarom niet..???
weet jij het?
ik zie er ook geen probleem in... internet daten is tegenwoordig net zo gewoon is als iemand in de kroeg of op straat te ontmoeten...
alleen veel mensen hebben er een apart idee bij...dat het alleen voor wanhopige mensen is,of mensen die niet zomaar contact durven te maken ofzo
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 13:16:Precies....en je leert iemand al een beetje kennen via mail en msn...en kan je al snel keukze maken of diegene binnen je eigen stijl past...toch..??
vaak gaan de gesprekken op msn en mail snel dieper omdat het voor veel mensen makkelijker is om hun gevoelens te typen ipv te zeggen...dus je kan iemand zeker wel leren kennen
(of ze moeten zich anders voordoen natuurlijk...maar die vallen dan na 5 min ontmoeten direct door de mand )
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 13:16:maar wel veel lol en leuke dates mee gemaakt..
en daar kan je vast ook wel een boek over schrijven

![[SF] SperSIZEboon :bier:](/images/user/57_2094335.jpg)

![[PV] LadyTerror](/images/user/603647_1579396.jpg)