Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van Patrick Allenik draai met dub. cdspeler en corrigeren is dan heeel moeilijk vind ik. En als je een mix beluisterd vindt ik dat je daar rekening mee moet houden.op vrijdag 1 juni 2007 om 16:56:
Als je kunt mixen met TT's, dan kun je na even oefenen met CDJ's daar ook op draaien, en dan maakt het op zich geen fok uit of het table-top cdj's zijn of een dubbele 19" cdj.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juni 2007 om 11:21:als iedereen die een plaatje goed in een andere laat overlopen daarvoor een topic opent vliegt pf er in no-time uit
Een mix van 4.50 met 2 plaatjes
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juni 2007 om 16:27:Maak dan op z'n minst een set van een uur voordat je weer aandacht vraagt...
Uitspraak van Patrick Allenen jij noemt jezelf dj?op vrijdag 1 juni 2007 om 23:52:
Beroep: DJ/Vrijwilliger ....??DJ?
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juni 2007 om 12:31:Maak dan op z'n minst een set van een uur voordat je weer aandacht vraagt...
Uitspraak van House Makelaar op maandag 4 juni 2007 om 20:14:heb het zelf ook even geoefend met dezelfde platen maar kreeg 'm toch niet zo mooi als die van jou..
Respect the skillzz...JWT
Uitspraak van Patrick AllenEven een korte demo van 1 overgang op 2min35op vrijdag 1 juni 2007 om 11:05:
Uitspraak van Patrick Allenen vind dat een verspilling van mijn tijd.op vrijdag 1 juni 2007 om 16:59:
Sta je dan op een feest, ´´jongens ik vindt een pefecte mix neerzette verspilling van me tijd dus jullie moeten het maar doen met mijn lomp gekras´´
laatste aanpassing
Uitspraak van House Makelaar op maandag 4 juni 2007 om 20:14:Wel een super dikke overgang dik respect heb het zelf ook even geoefend met dezelfde platen maar kreeg 'm toch niet zo mooi als die van jou.. helaas anders had ik ook mijn eigen topic kunnen starten
Ik proef een beetje sarcasme
Ik ben erachter dat voor het genre wat ik mix het makkelijkste is om de middentoon weg te draaien van track 2, je kan ook de bass op half zetten maar dat hoeft eigenlijk niet, nadat je hem erin gooit draai je gewoon de bass van track 1 langzaam weg.
Je moet wel uitkijken want dit kan ten kostte gaan van het climax effect, te geruisloos is ook niks.
Uitspraak van Patrick Allende middentoon helemaalop woensdag 13 juni 2007 om 13:06:
Ja dat klinkt vet
Uitspraak van Patrick Allen..suc6op woensdag 13 juni 2007 om 13:06:
Thanks!
Uitspraak van Patrick Allens om de middentoon weg te draaienop woensdag 13 juni 2007 om 13:06:
dat klinkt dus voor geen meter.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 juni 2007 om 17:16:dat klinkt dus voor geen meter.
Ehm.. voor de duidelijkheid..niet de middentoon van de spelende track..wel die van track 2, die erin komt en dan langzaamwisselen,
Nog een methode die me wel beviel was;
T1: Middentoon op 0 en starten
T2: Bass vegdraaien terwijl je de middentoon van T1 erin laat komen.
Uitspraak van Patrick AllenIk hoop nien dat er nou mensen zijn die vinden dat ik het recept van de kok weggeef, dj'en namelijk meer dan alleeen strak mixenop donderdag 14 juni 2007 om 17:41:
Gast......
laat ook maar
Uitspraak van Buster Palmer op donderdag 14 juni 2007 om 17:56:Gast......
laat ook maar
Jij vind jezelf beter dan mij ik weet..pikkie
Uitspraak van Patrick AllenJij vind jezelf beter dan mij ik weetop donderdag 14 juni 2007 om 18:28:
Je zet jezelf gewoon steeds weer compleet voor lul (pikkie).
Uitspraak van Patrick AllenMensjes houd gewoon je smoel dichtop donderdag 14 juni 2007 om 21:40:
Whahaha...suuuukkel.....zaterdag wijkfeest in de buurt van vrienden, eens kijken wie er staat te draaien, heb nog wel wat rotte eie liggen..
Uitspraak van Buster Palmer op vrijdag 15 juni 2007 om 13:21:hoe veel overgangen ga je maken
Hij gaat nu voor twee en een halve overgang
Hij gaat nu voor twee en een halve overgang
maar dan toch wel zo:
Uitspraak van Patrick AllenT1: Middentoon op 0 en startenop donderdag 14 juni 2007 om 17:40:
T2: Bass vegdraaien terwijl je de middentoon van T1 erin laat komen.
Ik denk trouwens dat de gevestigde orde (van professionele DJ's) niet blij is met het openbaar maken van
Uitspraak van Patrick Allenhet recept van de kokop donderdag 14 juni 2007 om 17:41:
Over een half jaar zitten de pro's verdrongen van de markt werkeloos thuis op de bank, nu alle thuis en zolderkamer dj's aan de gang gaan met pat's tips.
Pat ik zou maar vast een onderduik adres opzoekeng, en een geheim profiel aanmaken
laatste aanpassing
Uitspraak van Levandrium op donderdag 14 juni 2007 om 20:28:ik had allang een nieuw profiel aan gemaakt
dat had ik hem ook al aan geraden en dan zegt hij tegen mij
Uitspraak van Patrick AllenMensjes houd gewoon je smoel dichtop donderdag 14 juni 2007 om 21:40:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 18:54:Ik denk trouwens dat de gevestigde orde (van professionele DJ's) niet blij is met het openbaar maken van
Uitspraak van Patrick Allenop donderdag 14 juni 2007 om 17:41:
het recept van de kok
En ook die MC's kunnen in gaan pakken.

laatste aanpassing
Uitspraak van Patrick AllenJij komt toch nietop vrijdag 15 juni 2007 om 00:32:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juni 2007 om 16:27:Je snapt er echt niks van he!
Maak dan op z'n minst een set van een uur voordat je weer aandacht vraagt...
Uitspraak van Patrick AllenNiet mogelijk, geen perfecte in ieder geval..en vind dat een verspilling van mijn tijd. Ik heb dit even gepost gewoon om even te laten merken dat ik wel degelijk weet wat ik doe...DIS JWTop vrijdag 1 juni 2007 om 16:59:
Duidelijk weet je niet wat je doet, je maakt jezelf belachelijk en respect win je hier echt niet mee, zeker niet op PF, en daarnaast, wie wil je dissen, diegene aan wie jij hulp vraagt "Zo moet het toch
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juni 2007 om 20:57:en jij noemt jezelf dj?
Uitspraak van Patrick Allenflikker toch op man..heefter niks mee te maken ofzo..op vrijdag 1 juni 2007 om 23:52:
Heeft er alles mee te maken, zoals je al zei......
Uitspraak van Patrick AllenIk hoop nien dat er nou mensen zijn die vinden dat ik het recept van de kok weggeef, dj'en namelijk meer dan alleeen strak mixenop donderdag 14 juni 2007 om 17:41:
Inderdaad meer dan alleen strak mixen! Respect krijgen, en respect hebben voor anderen is ook een skill
Open dan geen topic...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 18:54:Over een half jaar zitten de pro's verdrongen van de markt werkeloos thuis op de bank, nu alle thuis en zolderkamer dj's aan de gang gaan met pat's tips.
Pat ik zou maar vast een onderduik adres opzoekeng, en een geheim profiel aanmaken
pfff
Uitspraak van Patrick AllenJe moet wel uitkijken want dit kan ten kostte gaan van het climax effect, te geruisloos is ook niks.op woensdag 13 juni 2007 om 13:06:
oooow ok dankje wel! ik zal er op letteng, het klinkt iig heel logisch
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 21:16:Respect the skillzz...JWT
laatste aanpassing
Uitspraak van Patrick AllenJe kan lullen wat je wil..met die mix is niks mis.op dinsdag 3 juli 2007 om 18:06:
Het gaat ook niet om de overgang
Uitspraak van Patrick AllenJe kan lullen wat je wil..met die mix is niks mis.op dinsdag 3 juli 2007 om 18:06:
Je hebt helemaal gelijk!
Held! :worship:
ik veroordeel je mix ook niet....sterker nog...ik heb um niet eens beluisterd.... maar het hele verhaal hierboven is GE WEL DIG.
Probeer es bij Jensen op de bank te komen...dan gaak zeker kijken!!
nee inderdaad, die mix van 2 min was echt geniaal
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 18:51:ik veroordeel je mix ook niet....sterker nog...ik heb um niet eens beluisterd.... maar het hele verhaal hierboven is GE WEL DIG.
Probeer es bij Jensen op de bank te komen...dan gaak zeker kijken!!
En daar gaan we weer