Partyflock

Forumonderwerp · 951544

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Artiest M10
Eindelijk een echte Detroit Weekender!!!!!!!!!

Vrijdag 28 september
22.00 - 00.15 Shinedoe
00.15 - 01.15 Quince (live)
01.15 - 03.15 Jeff Mills
03.15 - 04.00 Counterpart (live)
04.00 - 05.30 Robert Hood
05.30 - 07.00 DJ Bone

Zaterdag 29 september:
22.00 - 00.00 Aron Friedman
00.00 - 01.30 Stacey Pullen
01.30 - 03.00 Derrick May
03.00 - 04.30 Kenny Larkin
04.30 - 05.30 Scan 7 (live)
05.30 - 07.00 Steve Rachmad

:cheer: :cheer: :yes:
Uitspraak van chiquito op maandag 4 juni 2007 om 00:19:
hoe was je dan!

Jong en onbezonnen...

Uitspraak van oLliE op maandag 4 juni 2007 om 01:14:
Al had ik liever dat Voorn had afgesloten op de zaterdag...

Hoezo dat?? had ik liever Saunderson of Denham die afsloot...
laatste aanpassing
Uitspraak van Vette Vingers op maandag 4 juni 2007 om 01:16:
Jong en onbezonnen...

pff...dan nog kan je je de eerste keer nog wel herinneren... :D
Uitspraak van Vette Vingers op maandag 4 juni 2007 om 01:16:
Saunderson of Denham

De eerste dan, Denham hebben we vorig jaar al zien afsluiten...
Al had ik liever dat Voorn had afgesloten op de zaterdag

voorn aflsuiten....zo hard pompt ie tog niet. ik vind steve perfect als afsluiter
Uitspraak van chiquito op maandag 4 juni 2007 om 02:03:
De eerste dan, Denham hebben we vorig jaar al zien afsluiten...

Alsof we Rachmad nooit hebben zien afsluiten...Ik ga er wel vanuit dat hij gaat knallen daar niet van maar dat is vaak moeilijk te zeggen bij Steve omdat hij zo divers draait. Een afsluiter is voor mij iemand die lekker doorpompt zoals Denham of Saunderson kunnen...dat zie ik tegenwoordig niet meer zo bij Steve. Of hij moet diep gaan spitten...
laatste aanpassing
Uitspraak van chiquito op maandag 4 juni 2007 om 00:19:
je eerste awakenings en er niks meer van weten?!?!?! hoe was je dan!

toendertijd maakte maakte dat feest gewoon erg weinig indruk.kwam vooral omdat techno niet echt mijn ding was,ging liever naar hardcore feesten.
maar die smaak is (langzaam ) veranderd dus :)
Voorn

welke Voorn? Joris? :vaag:
Uitspraak van Trojan.EXE op maandag 4 juni 2007 om 00:16:
hardtechno

Dacht ik al. :9
Nee die zul je hier niet horen, dat is niet de bedoeling althans. :no:
Uitspraak van Vette Vingers op maandag 4 juni 2007 om 09:42:
dat zie ik tegenwoordig niet meer zo bij Steve. Of hij moet diep gaan spitten...laatste aanpassing 4 juni 2007 10:10

????
IK ben het hier meer mee eens:
Uitspraak van Lennart! op maandag 4 juni 2007 om 09:08:
ik vind steve perfect als afsluiter

Zijn jubileumfeest of Awake in de N&W 3/4 edities terug, vooral die set was echt magisch! Rollende Pompende Techno...JA alle drie met HOOFDLETTER! :D
Heb hem trouwens nog gevraagd afgelopen zaterdag of hij Ignacio - Virton als toegift wilde doen, hij zei dat het goed ging komen, ben benieuwd!!
Uitspraak van chiquito op maandag 4 juni 2007 om 14:08:
????
IK ben het hier meer mee eens:

Dag mag je vinden. En ik denk ook wel dat Steve gaat knallen. Alleen ik heb een ander idee bij
afsluiter

Maar dat is uiteraard smaakgebonden. Steve zei nog tegne me voor de jubileumeditie dat hij het jammer vond dat ie zo vroeg geprogrammeerd stond. En dat was wel te merken, vind ik. En zoals je wel weet, chiquito, hebben wij een andere visie bij

Uitspraak van chiquito op maandag 4 juni 2007 om 14:08:
Rollende Pompende Techno...

laatste aanpassing
Denham vind ik bijvoorbeeld niet echt een goed voorbeeld daarvan idd...

Dat is meer blazen en snoeien :D pfff..wat ging dat hard in de Gas zeg...

Artiest Invite
ik vind steve perfect als afsluiter

Me 2 en nu verwacht ik helemaal een oude set van Steve en dat is toch al een tijdje geleden voor mijn gevoel. De oude Steve rulezzz!!!
Uitspraak van chiquito op maandag 4 juni 2007 om 14:59:
Dat is meer blazen en snoeien :D pfff..wat ging dat hard in de Gas zeg...

Dat bedoel ik dus....Jij vindt dat al

blazen en snoeien

Ik vind dat nogal redelijk normaal....Als je dat al hard vindt, dan was je tijdens Space Djz keihard naar buiten gerend :roflol:

Dus ja...maar ik neem aan dat we het over het algemene plaatje weleens zijn.....Dit wordt een hele vette editie die heeeel snel uitverkocht raakt met heeeel veeeel combitickets...

Wat is een Detroit weekend op awake zonder steve??? Kom op he! Dat zit wel goed, heb er alle vertrouwen in. Als ik dan iemand anders de zaterdag graag af had zien sluiten had t Alan Oldham geweest. Denham is eigenlijk niet echt Detroit natuurlijk.
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 17:44:
Alan Oldham

was een goeie geweest, maar ik ben dik tevreden met steve
Uitspraak van Vette Vingers op maandag 4 juni 2007 om 17:44:
Dus ja...maar ik neem aan dat we het over het algemene plaatje weleens zijn.....Dit wordt een hele vette editie die heeeel snel uitverkocht raakt met heeeel veeeel combitickets...

dat denk ik ook, maar heb ook al van sommigen gelezen dat ze juist denken dat het niet snel uitverkocht is, omdat velen 'standaard'techno op deze avonden missen, daar bedoel ik dan Lekebusch/Beyer/Skils e.d.

Hoorde zelfs al: "Detroit techno is veel te hard man" :D
Uitspraak van chiquito op maandag 4 juni 2007 om 19:12:
omdat velen 'standaard'techno op deze avonden missen, daar bedoel ik dan Lekebusch/Beyer/Skils e.d.

sjonge jongen dan ben je tog niet goed wijs. die knakkers komen zooooo vaak en dan komen ze niet en dan gaan zeiken :S

moet niet gekker worden
Uitspraak van chiquito op maandag 4 juni 2007 om 19:12:
dat het niet snel uitverkocht is

Nou gezien de reacties hier in mijn omgeving is er juist veel animo voor deze editie...maar ja uitverkocht raakt het toch wel...

Uitspraak van Lennart! op maandag 4 juni 2007 om 19:22:
sjonge jongen dan ben je tog niet goed wijs. die knakkers komen zooooo vaak en dan komen ze niet en dan gaan zeiken

Laat ze lekker thuisblijven zodat er 3000 dagen echte liefhebbers staan die 2 dagen totaal losgaan i.p.v. publiek wat losgaat op de bekende platen.
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 20:29:
Laat ze lekker thuisblijven zodat er 3000 dagen echte liefhebbers staan die 2 dagen totaal losgaan i.p.v. publiek wat losgaat op de bekende platen.

lijkt me duidelijk
Uitspraak van Lennart! op maandag 4 juni 2007 om 19:22:
sjonge jongen dan ben je tog niet goed wijs. die knakkers komen zooooo vaak en dan komen ze niet en dan gaan zeiken

ben ik het helemaal mee eens...dat weet je denk ik ook wel.

Maar dat is wel de reden dat velen die vaak wel gaan niet zullen gaan...die zeggen: Ik ken alleen Mills, Shinedoe en Rachmad, dus ik ga niet...

Dat bedoel ik.

Ik ben benieuwd of het snel zal gaan, verwacht zelf ook van wel...
Denk dat het publiek gemiddeld veel ouder zal zijn dan gewoonlijk, omdat er meer zullen komen die al naar awakenings gingen toen ik er nog niet van gehoord had, bij wijze van spreken...
laatste aanpassing

Uitspraak van chiquito op maandag 4 juni 2007 om 20:47:
Ik ken alleen Mills, Shinedoe en Rachmad, dus

ga ik nu juist WEL....

Ik heb nog nooit echt een detroit avond meej gemaakt, en wat ik er tot nu toe van op mn computer heb staan klinkt allemaal heel erg dik... kkijk hier dus echt enorm naar uit :D:D

Idd dus hopen dat de mensen die zeiken om de standaard namen dus lekker thuis blijven..... laatste paar keer (zowel in Rotterdam als in Amsterdam) vond ik de sfeer toch behoorlijk tegenvallen...
Vette Vingers citeer 4 juni 2007 17:44
Dat is meer blazen en snoeien pfff..wat ging dat hard in de Gas zeg...

Dat bedoel ik dus....Jij vindt dat al

blazen en snoeien

Ik vind dat nogal redelijk normaal....Als je dat al hard vindt, dan was je tijdens Space Djz keihard naar buiten gerend

Hmmm denham was best normaal ja.........er zaten een paar groffe platen tussen maar over het algemeen gewone techno!Maar ik moet zeggen het klonk wel als beuken NA Umek en kanzyani want dat was heeeeel erg flauw.
Count me in! Als Mills in het land is en ik kan, dan rijd ik speciaal naar de venue waar hij draait.. Deze man heeft skills tot achter m'n oren! Je mag hem gewoon niet missen.. Vrijdag ben ik er bij.. En Zaterdag ook.. Combi-ticket! Weekendje Amsterdam.. Overdag de Grasshopper en bijkomen hahaha!
laatste aanpassing
Uitspraak van Gijssie! op dinsdag 5 juni 2007 om 09:33:
Hmmm denham was best normaal ja.........er zaten een paar groffe platen tussen maar over het algemeen gewone techno!Maar ik moet zeggen het klonk wel als beuken NA Umek en kanzyani want dat was heeeeel erg flauw.

Idd...MAar ja, smaken verschillen. Trouwens Gijs, uit Alkmaar komen er heeeleveele mensen heb ik vernomen...wordt feesten!!
alkmaar, je weet hoe het zit!
Dat gaat zeker een lekker weekendje worden ja!:D
Maar eerst ff hard genieten van awakefest!
Vette Vingers citeer 5 juni 2007 21:31
Uitspraak van Gekke Gijs wordt wèèr vader!!! op dinsdag 5 juni 2007 om 09:33:

Idd...MAar ja, smaken verschillen. Trouwens Gijs, uit Alkmaar komen er heeeleveele mensen heb ik vernomen...wordt feesten!!

Mooi!!! Had ik ook wel verwacht met zo´n lineup als dit!!! EN ik had zelf ook al van verschillende mensen gehoord! ;)Wordt lachuh!!! :D

Werkzaam bij Vier
denk dat ik toch maar weer eens naar Awake ga, Mills, Shinedoe en Robert Hood!! :respect:

dag 1! :honger:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 10:10:
denk dat ik toch maar weer eens naar Awake ga, Mills, Shinedoe en Robert Hood!!

Je gaat me toch niet vertellen dat je voor Shinedoe maar weer eens naar Awake gaat :roflol:

;)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 10:10:
Shinedoe

= al jaren een meesteres!!!! :jaja:
Uitspraak van invincible op donderdag 7 juni 2007 om 11:06:
al jaren een meesteres

en sinds kort me heldin :respect:

dan moeten we maar vanaf de eerste beat aanwezig zijn :9
shinedoe op mn allereerste techno-avond gehoord op ultimate techno in utreg

kan me er geen fuck meer van herinneren moet ik zeggen
laatste aanpassing
Uitspraak van invincible op donderdag 7 juni 2007 om 11:06:
= al jaren een meesteres!!!!

Leuk en aardig..de keren dat ik haar hoorde draaide ze rampzalige platen. Met als toppunt vorig jaar op Awakenings Festival toen ik even ging kijken, wat toen uit de boxen kwam was geen muziek meer te noemen.
Uitspraak van xantrex op donderdag 7 juni 2007 om 13:56:
vanaf de eerste beat aanwezig zijn

standaard :D

Uitspraak van Moer op donderdag 7 juni 2007 om 16:55:
de keren dat ik haar hoorde draaide ze rampzalige platen.

dat kun je vinden! (y)

toppunt vorig jaar op Awakenings Festival toen ik even ging kijken, wat toen uit de boxen kwam was geen muziek meer te noemen.

ze heeft zich vorig jaar wel wat aangepast op het festival, ze draait sowieso iets anders op de main dan dat ze dat bijvoorbeeld in een tent zou doen.

maar goed, ik kijk alleen maar positief naar haar, ze is toch echt wel een icoon voor Nederland, zeker de laatste jaren! Goede producties, leuke feesten met bijvoorbeeld Inmotion wat al op verscheidene lokaties heeft plaatsgevonden, haar eigen sound en een geweldige persoonlijkheid! Zij weet ook echt hoe je een geweldige opwarmer kan zijn.....maar ze is zeker meer dan dat..... (f)
Je zit er nu wel tot aan je elleboog in he ;)

Smaken verschillen enzo (Y)
Uitspraak van Moer op donderdag 7 juni 2007 om 17:50:
Je zit er nu wel tot aan je elleboog in he

waarin? :P :D

Uitspraak van Moer op donderdag 7 juni 2007 om 17:50:
Smaken verschillen enzo

dat is inderdaad een conclusie die ik eigenlijk al bedoelde, maar wilde haar toch even de credits geven. ;)
Leuk en aardig..de keren dat ik haar hoorde draaide ze rampzalige platen. Met als toppunt vorig jaar op Awakenings Festival toen ik even ging kijken, wat toen uit de boxen kwam was geen muziek meer te noemen.

dat kan

de keer dat ik haar heb gehoord, op Timewarp, draaide ze de sterren van de hemel :respect:
wat een knallers

en dat is wat ik verwacht op Awake

Shinedoe voor het eerst gehoord op Extrema Outdoor vorig jaar... toen draaide ze meer dan geweldig. Vervolgens later in het jaar op I Love Techno gehoord en toen was ik écht overtuigd (Y)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juni 2007 om 13:00:
Shinedoe

topdj van neerlandse bodem!! :respect:

Uitspraak van M10 op maandag 11 juni 2007 om 10:14:
topdj van neerlandse bodem!!

leuke opener. De top van Neerlands bodem staan later op de avond. :) Met alle respect, maar op een avond met counterpart, Mills, Hood en Bone is Shinedoe wel de aaaaaaaaaaallerlaatste waar ik me druk om kan maken

Artiest Stenie B
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 20:29:

Juist.....heb hier dezelfde mening over (Y)...heb ook al ergens vermeld dat ik hoop dat het "kijk mij eens stoer zijn want ik ben ook op awakenings publiek" ditmaal lkkr thuis blijft!!!

Das eigenlijk ook de reden dat ik me had voorgenomen, om awake na het 10 jarige bestaan even de rug toe te keren.....

Het het feit dat er voor mij een aantal "onbekende" namen met een paar absolute "godfathers" staan is voor mij toch weer reden genoeg een weekendje te gaan Westergassen.....

Het zullen tijdens deze edtie kippevel avondjes worden...met ouderwetse-rollende-pompende-gefreakte TECHNO der TECHNO....zoals het hoort!!!!!!!!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juni 2007 om 15:18:
Juist.....heb hier dezelfde mening over ...heb ook al ergens vermeld dat ik hoop dat het "kijk mij eens stoer zijn want ik ben ook op awakenings publiek" ditmaal lkkr thuis blijft!!!

Das eigenlijk ook de reden dat ik me had voorgenomen, om awake na het 10 jarige bestaan even de rug toe te keren.....

13 in een dozijn verhaal...voor jou was er ook een eerste keer awakenings en dat vond jij ook stoer (Y)
laatste aanpassing
chiquito citeer 11 juni 2007 15:58
Uitspraak van STENIEB op maandag 11 juni 2007 om 15:18:
Juist.....heb hier dezelfde mening over ...heb ook al ergens vermeld dat ik hoop dat het "kijk mij eens stoer zijn want ik ben ook op awakenings publiek" ditmaal lkkr thuis blijft!!!

13 in een dozijn verhaal...voor jou was er ook een eerste keer awakenings en dat vond jij ook stoer

Nou tja dat is ook een beetje tja hoe zeg je dat...!?

Ik weet namelijk mijn allereerste awakenings nog heel goed....en dat vond ik absoluut niet echt stoer ofzo, wel ben ik toen echt zwaar hard los gegaan!!! :D
wordt gewoon moe van dat gezeur...Als het publiek rondom mij, me niet bevalt, dan ga ik ergens staan waar het wel losgaat...vooraan dus.

Op ieder feest loopt publiek rond wat wordt getypeerd als
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juni 2007 om 15:18:
"kijk mij eens stoer zijn want ik ben ook op awakenings publiek"

op awakenings, in clubs, op festivals. Stoor je er niet aan en ga met je maten lekker compleet uit je dak :D

Uitspraak van chiquito op maandag 11 juni 2007 om 15:58:
13 in een dozijn verhaal...voor jou was er ook een eerste keer awakenings en dat vond jij ook stoer

Ben ik het helemaal met je eens...was toen met mijn vriendjes de allerjongste en vonden dat natuurlijk onwijs stoer.....grote verschil met de mensen waar ik over praat is dat ik en mijn vrienden niet gingen om stoer mee te kunnen praten over awakenings...sterker nog had geen id wat Awakenings was......wij gingen puur voor de Dj's niet omdat het Awakenings is!

Uitspraak van chiquito op maandag 11 juni 2007 om 16:49:
op awakenings, in clubs, op festivals. Stoor je er niet aan en ga met je maten lekker compleet uit je dak

Hahaha THNX...nee storen doe ik ook niet echt, vindt het gewoon jammer
Maar anyway....feesten doe ik zeer zekerszzz wel ...en ach uiteindelijk sta je toch wel weer ergens vooraan met de "Harde Kern" te housen..

Heb er in ieder geval onwijs veel zin an!!

Tot Techno Lieve Mensen (Y)!
laatste aanpassing

Uitspraak van chiquito op maandag 11 juni 2007 om 15:58:

In 1997 kende bijna niemand nog Awake en toen was het echt niet stoer, ging wel een hele nieuwe wereld voor mij open ;)