Als je dronken bent en veel om je vriendin geeft dan geef je nog extra veel om haar door de drank. Maar als je dronken bent en je geeft niet zo veel om je vriendin en je gaat vreemd dan moet je geen relatie beginnen.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 juni 2007 om 22:00:
als je bezopen bent kan je je eigen vriend of vriendin nog wel herkennen dus neej sorry vind et geen excuus!!
vind het echt schandalig dat je dan vreemd gaat met drank op!
Als je vreemdgaat met drank op moet je gewoon minder drinken het is geen excus! Mijn ex heeft me dat ook geflikt en met of zonder er is geen verschil tussen vreemdgaan!
Nouja, ik denk dat het wat makkelijker kan gebeuren als je dronken bent maar het is geen echte reden. Als je echt eerlijk bent en van iemand houdt dan ga je niet vreemd, ookal ben je strontdronken
er is geen exuus als je een relatie hebt en je hebt te veel gezopen en je weet dat je nog een vriendin thuis hebt zitten vreemd gaan is voor mij gelijk kappen op zoute ermee
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 00:39:
je weet dat je vriendin hebt en als je dan gaat zuipen of ondere gaat doen en je gaat vreemd dan is daar gwoon geen exuus voor dus gwoon dumpen die hap