Partyflock

Forumonderwerp · 951501
Waarschuw beheerder
donateur
Afgelopen zaterdag was ik na lange tijd weer op de zwarte markt omdat ik nieuwe Maxjes wou kopen. Maar ik was met een vriend en toen ik een paar modelletjes in me handen had was hij ervan overtuigd dat ze nep waren :s Omdat zogenaamd de lak niet helemaal recht geverfd was (dit heb ik later nog gechecked in footlocker, daar hadden ze dat ook).

Dus mijn vraag is: Kan ik met een gerust hart nike air maxjes kopen daar zonder dat ik opgelicht word....???
Waarschuw beheerder
donateur
Wil er binnekort ook es heen :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Spekkoek op woensdag 30 mei 2007 om 14:27:
Afgelopen zaterdag was ik na lange tijd weer op de zwarte markt omdat ik nieuwe Maxjes wou kopen. Maar ik was met een vriend en toen ik een paar modelletjes in me handen had was hij ervan overtuigd dat ze nep waren Omdat zogenaamd de lak niet helemaal recht geverfd was (dit heb ik later nog gechecked in footlocker, daar hadden ze dat ook).

Dus mijn vraag is: Kan ik met een gerust hart nike air maxjes kopen daar zonder dat ik opgelicht word....???

hahahaha, well dan kan je soms gewoon beter naar de footlocker maar dat iedereen wel kunnen bedenken!