Partyflock

Forumonderwerp · 950840
842x bekeken
Waarschuw beheerder
Waarom proberen exen je altijd neer te halen als je relatie uit is, en waarom ben je dan opeens niks meer waard? Je hebt toch om elkaar gegeven en samen dingen meegemaakt? Dan kan je nog beter helemaal met rust gelaten worden dan van die kwetsende verhalen te krijgen en berichtjes te horen!! geef je mening...
Waarschuw beheerder
Heb wel een paar keer gehad dat ze daarna net deden alsof er nooit wat was geweest. Flauw is dat. Sta je stoer te doen tegenover je vrienden en zij gewoon glashard ontkennen. (N)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van G.! op maandag 28 mei 2007 om 13:50:
Idd, ook wel weer een Goed teken

:D zeg ik ook altijd :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 28 mei 2007 om 14:56:
Sommige mannen hebben blijkbaar de behoefte om hun eigendunk op dat moment te boosten, met name door hun ex naar beneden te halen.

Ik heb het nog nooit meegemaakt :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Je kan er lang of kort over praten, maar mensen doen dingen niet zonder een bepaalde reden lijkt mij, dus probeer eerst uit te zoeken wat je zélf fout deed, alvorens je ex alle schuld te geven.

Waarschuw beheerder
als je uit elkaar gaat moet je ophouden om elkaar door de stront te trekken, leven gaat verder en met kletsen verlaag je jezelf alleen maar, daarbij moet iemand t niet eens meer waard zijn om veel woorden aan vuil te maken (y)
Waarschuw beheerder
ow ja ken die gaste wel ja dan zien ze je lopen met je nieuwe vriendje en dan roepen ze je naam en maf doen, en een jaar later op valentijn krijg je een berichtje hoe het gaat en of je met die gene naar de bios wil, ahum nee dus! .

moet zo en zo me exen niet terug
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hart op zondag 27 mei 2007 om 12:17:
Waarom proberen exen je altijd neer te halen als je relatie uit is, en waarom ben je dan opeens niks meer waard?

Dat vraag ik me ook af ja...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 mei 2007 om 23:44:
daarbij moet iemand t niet eens meer waard zijn om veel woorden aan vuil te maken

Dat is waar, maar in het begin is het heel moeilijk om er zo over te denken... (in mijn geval wel tenminste..)
Maar het gaat steeds beter.. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 28 mei 2007 om 21:49:
Je kan er lang of kort over praten, maar mensen doen dingen niet zonder een bepaalde reden lijkt mij, dus probeer eerst uit te zoeken wat je zélf fout deed, alvorens je ex alle schuld te geven.

Dat een ex over je lult en je zwartmaakt kan je zelf weinig aan doen. Ook al is het jouw fout dat de relatie over is, hoeft ie nog niet over je te lullen :S
Waarschuw beheerder
Waarom proberen exen je altijd neer te halen als je relatie uit is, en waarom ben je dan opeens niks meer waard?

Heb er nooit last van gehad..:)
Zegt dat wat van mij of iets over jou?
Waarschuw beheerder
donateur
Omdat het :loser:'s zijn!
Zij verlagen zich alleen maar..Hou de eer aan jezelf & laat ze lekker praten..boontje komt om zijn loontje ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Waarom proberen exen je altijd neer te halen als je relatie uit is, en waarom ben je dan opeens niks meer waard? Je hebt toch om elkaar gegeven en samen dingen meegemaakt? Dan kan je nog beter helemaal met rust gelaten worden dan van die kwetsende verhalen te krijgen en berichtjes te horen!! geef je mening...

Jouw ex spoort niet in mijn ogen, hoe kun je zo'n leuke vrouw nu kwetsen....

Waarschuw beheerder

idd nergens voor nodig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 11:47:
hoe kun je zo'n leuke vrouw nu kwetsen....

Zeggen dat haar moeder beter kan pijpen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op maandag 28 mei 2007 om 09:28:
uiteindelijk heb je toch niemand nodig om te leven

Als iemand lang genoeg alleen is, ECHT alleen... zal hij gek worden van eenzaamheid en zichzelf vermoorden :)

Mens is nou eenmaal een sociaal dier, net als dolfijnen :)
Waarschuw beheerder
er zijn genoeg mensen die ECHT alleen zijn, en die vermoorden zichzelf niet hoor, er zijn ook mensen die dat prettig vinden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tja Natasya, waarom nog negatieve energie steken in een afgedane zaak......?

Getuigt van zinloze rancune toch?

Aan is aan,
uit is uit.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hangt van de manier af waarop je uit elkaar bent gegaan...
Het is best mogelijk om vrienden te blijven en elkaar niet af te zeiken.