Waarom proberen exen je altijd neer te halen als je relatie uit is, en waarom ben je dan opeens niks meer waard? Je hebt toch om elkaar gegeven en samen dingen meegemaakt? Dan kan je nog beter helemaal met rust gelaten worden dan van die kwetsende verhalen te krijgen en berichtjes te horen!! geef je mening...
1098x bekeken
Idd, ook wel weer een Goed teken
Sommige mannen hebben blijkbaar de behoefte om hun eigendunk op dat moment te boosten, met name door hun ex naar beneden te halen.
Ik heb het nog nooit meegemaakt
Je kan er lang of kort over praten, maar mensen doen dingen niet zonder een bepaalde reden lijkt mij, dus probeer eerst uit te zoeken wat je zélf fout deed, alvorens je ex alle schuld te geven.
Dat een ex over je lult en je zwartmaakt kan je zelf weinig aan doen. Ook al is het jouw fout dat de relatie over is, hoeft ie nog niet over je te lullen
donateur
Omdat het
's zijn!
Zij verlagen zich alleen maar..Hou de eer aan jezelf & laat ze lekker praten..boontje komt om zijn loontje
Zij verlagen zich alleen maar..Hou de eer aan jezelf & laat ze lekker praten..boontje komt om zijn loontje
laatste aanpassing
Waarom proberen exen je altijd neer te halen als je relatie uit is, en waarom ben je dan opeens niks meer waard? Je hebt toch om elkaar gegeven en samen dingen meegemaakt? Dan kan je nog beter helemaal met rust gelaten worden dan van die kwetsende verhalen te krijgen en berichtjes te horen!! geef je mening...
Jouw ex spoort niet in mijn ogen, hoe kun je zo'n leuke vrouw nu kwetsen....
uiteindelijk heb je toch niemand nodig om te leven
Als iemand lang genoeg alleen is, ECHT alleen... zal hij gek worden van eenzaamheid en zichzelf vermoorden
Mens is nou eenmaal een sociaal dier, net als dolfijnen