Partyflock
 
Forumonderwerp · 950819
 
Ha die Leute :bye:

Net thuis van wederom een aardig puike editie van r_AW :yes:

Hoe hebben jullie het beleefd?

Terreur for L44if B)
Met Venetian Snares op de line'up kan je nergens rekening mee houden (Y)
Uitspraak van Dr. ePhil op maandag 28 mei 2007 om 17:07:
k zeik altijd als t harder gaat dan 200 BPM:rot:

dan had je thuis moeten blijven

Uitspraak van Dr. ePhil op maandag 28 mei 2007 om 17:07:
Echt anders man dan producer live en producer vs hellfish!
1 pot nat > hersendood gebeuk!

respectloos lulletje! dat je t niet snapt betekent niet dat het kut is!
Uitspraak van Donfield op maandag 28 mei 2007 om 17:19:
dan had je thuis moeten blijven

ja eigenlijk wel ja want t ging vanaf 10 uur al volop los boven de 200 BPM:loser:
Uitspraak van Donfield op maandag 28 mei 2007 om 17:19:
respectloos lulletje!

Onzin!
Uitspraak van Donfield op maandag 28 mei 2007 om 17:19:
dat je t niet snapt betekent niet dat het kut is!

ieder zijn eigen smaak is mischien betere verwoording dan iets niet snappen!

vertel mij nou niet wat snappen is, ik snap techno.. :rot:
genoeg gehapt! tijd voor eten..
Uitspraak van Dr. ePhil op maandag 28 mei 2007 om 17:24:
Onzin!

die jongen heeft daar heel lang heel hard zn best op gedaan ja!


Uitspraak van Dr. ePhil op maandag 28 mei 2007 om 17:24:
ieder zijn eigen smaak is mischien betere verwoording dan iets niet snappen!

nee in dit geval niet, want je weet naar wat voor feest je gaat als je de lineup ziet. als jij alleen techno snapt had je na the driver moeten gaan, en zeg nou eerlijk, dat was vast niet de enige waar je voor kwam.
de r_aw formule is "voor openstaand publiek" en dat ben jij niet.


Uitspraak van Dr. ePhil op maandag 28 mei 2007 om 17:24:
genoeg gehapt! tijd voor eten..

niet met volle mond pijpen
Artiest {SHOWLIST artist 43071, 56179}
Uitspraak van Donfield op maandag 28 mei 2007 om 17:19:
respectloos lulletje!

Sinke is een kutje als je dat maar in je oren knoopt !

Uitspraak van Heartstyle-hurt me please op maandag 28 mei 2007 om 17:08:
ik heb alleen geen bevestiging nodig, zo tof ben ik

Tof van je man !

Uitspraak van verwijderd op maandag 28 mei 2007 om 17:04:
27 mag ook.

26 ook goed ? :D
Uitspraak van Donfield op maandag 28 mei 2007 om 17:27:
als jij alleen techno snapt

leren lezen eikeltje!
Uitspraak van Dr. ePhil op maandag 28 mei 2007 om 17:24:
ik snap techno

staat nergens dat ik niet meer snap!
vond het merendeel(lees tot aan micron) vet! en snares was ik wel benieuwd naar!
Uitspraak van Donfield op maandag 28 mei 2007 om 17:27:
die jongen heeft daar heel lang heel hard zn best op gedaan ja!

dat geloof ik graag! jammer dat ie dan niet wat mooiers maakt!
Uitspraak van Donfield op maandag 28 mei 2007 om 17:27:
de r_aw formule is "voor openstaand publiek" en dat ben jij niet.

haha, dat kan jij van mij zeggen na 2 forumopmerkingen(Y)
Uitspraak van Donfield op maandag 28 mei 2007 om 17:27:
niet met volle mond pijpen

Grapjas:lief:
Uitspraak van Makewablief op maandag 28 mei 2007 om 17:28:
Sinke is een kutje

Zowiezo Manu:P
Uitspraak van Dr. ePhil op maandag 28 mei 2007 om 17:33:
dat geloof ik graag! jammer dat ie dan niet wat mooiers maakt!

mooier in wiens ogen? geweldige shit dat potje3!


Uitspraak van Dr. ePhil op maandag 28 mei 2007 om 17:33:
haha, dat kan jij van mij zeggen na 2 forumopmerkingen(Y)

deze deed het t m:

Uitspraak van Dr. ePhil op maandag 28 mei 2007 om 17:07:
Ik zeik altijd als t harder gaat dan 200 BPM:rot:
Heartstyle-hurt me please,
Uitspraak van Dr. ePhil op maandag 28 mei 2007 om 17:07:
en dan zie je nu de polonaise voor t eerst?
of komt nu de frustratie van al die keren dat de polonaise over je tenen liep eruit!

?
Uitspraak van Donfield op maandag 28 mei 2007 om 17:37:
mooier in wiens ogen?

mooier in mijn, volgens jou kortzichtige, ogen!
Uitspraak van Donfield op maandag 28 mei 2007 om 17:37:
deze deed het t m:
Uitspraak van Sinke op maandag 28 mei 2007 om 17:07:
Ik zeik altijd als t harder gaat dan 200 BPM

staat niet voor niets een :rot: achter maar goed!
vond t een leuke discussie(Y)
ga trein halen..;)
 
Heb nog pep gesnoven met een gast uit Etten Leur, die was van de kaart hee hahaa.
Ach ja zinloze discussie over wie iets wel en niet vet vind. Ik zal me even corrigeren ik stoor me niet aan de polonaise vind het alleen een beetje dom bij zulke muziek, heb de polonaise niet voor de eerste keer gezien, (hartstikke scherp opgemerkt sinke......). Ik kom uit brabant en ik heb een gruwelijke hekel aan carnaval en dáár doen ze de polonaise. 1 keertje voor de gein, okee... Maar om nou iedere keer de polonaise doen, de grap is er wel van af dunkt mij.
Uitspraak van Dr. ePhil op maandag 28 mei 2007 om 17:07:
en dan zie je nu de polonaise voor t eerst?
of komt nu de frustratie van al die keren dat de polonaise over je tenen liep eruit!

ben eerder gefrustreerd dat venetian snares niet kwam, nooit last gehad van de polonaise.
Vond het ook weer een zwaar vette editie. r_AW is een dijk van een concept.

The Driver: Luister zelf wat vaker van dit soort techno en op een feest is het ook aangenaam. Zeker als opener. Ik vond het echt heel cool, dikke sferen in de tracks en toch losgaan. Dit soort techno is véél leuker dan schranz.

Dep. Affect: Zijn plaatjes vind wel "leuk", maar Live doet dit spul em toch hoor. Dik vermaakt op zijn set en er gaat leuk spul aankomen van deze kerel.

Peaky: Heldenwerk, de zaal ontplofte volgens mij een paar keer tijdens zijn set. Leuke stukken uit bekende nummers met über-Peaky funkyness.

r_AW: Het geluid was aan het begin van zijn set idd een beetje dof. Dit trok later gelukkig wat bij, vond de laatste 20 minuten ook beter dan het begin. Erg vette tracks.

Micron: Lekka lekka, snel snel snel ! Losgaan, rechttoe rechtaan. Kicks dreunde goed door daar in de zaal. Vond het vetjes.

Stormtrooper: 20 minuten van gezien, toen ben k gegaan. Na Micron had ik speedcore of breakcore gewenst. Stormtrooper begon te slap.

Doodzonde dat Snares er niet was, had perfect geweest na Micron. Maar alsnog een dikke topedie weer. Keer op keer feest daar.
Uitspraak van Manga Corps op maandag 28 mei 2007 om 19:20:
Stormtrooper: 20 minuten van gezien, toen ben k gegaan. Na Micron had ik speedcore of breakcore gewenst. Stormtrooper begon te slap.

jaa, maar hij ging door tot 05.20 dus hij draaide nog een heerlijk uur, wat heerlijk harder en nog losser ging tot de climax met een nummertje van venetian snares(L)

je hebt dus echt wel wat gemist
Zo wat een discussie is er hier aan het gaande :S
Wat een onzin allemaal. Trek er lekker niks van aan :)

Maar tot 5.20 dus. Daarom moesten we gvd zo lang wachten tot er mensen weggingen, we moesten flyeren namelijk :P
Kweet niet, vond Stormtrooper niet echt heel bijzonder. Ze hadden beter Micron en hem kunnen omdraaien.
Uitspraak van Heartstyle-hurt me please op maandag 28 mei 2007 om 18:49:
Maar om nou iedere keer de polonaise doen, de grap is er wel van af dunkt mij.

True

De in het verleden behaalde resultaten boden immers geen garantie voor de toekomst. B)
Uitspraak van Donfield op maandag 28 mei 2007 om 17:27:
r_aw formule is "voor openstaand publiek" en dat ben jij nie

Ah ik dacht dat het een anti-roos formule betrof. :rot:
( Let op die ietwat verwarde smiley, aan het eind van mijn post. Meestal een teken dat sarcasme op de loer ligt! :o )
Dat is een verzinsel!
Je wil het ons enkel doen geloven. :o
Better take that shit serious dude.Hij is inmiddels afgevallen,maar nog immens !
Uitspraak van Makewablief op maandag 28 mei 2007 om 20:42:
Uitspraak van Heartstyle-hurt me please op maandag 28 mei 2007 om 18:49:
k kom uit brabant en ik heb een gruwelijke hekel aan carnaval

Uitspraak van Heartstyle-hurt me please op maandag 28 mei 2007 om 18:49:
Maar om nou iedere keer de polonaise te doen

Uitspraak van Manga Corps op maandag 28 mei 2007 om 19:20:
is een dijk van een concept.

toegegeven, die is leuk.
Uitspraak van Sjaak Dekker[2x5] op maandag 28 mei 2007 om 20:02:
Ah ik dacht dat het een anti-roos formule betrof. :rot:
( Let op die ietwat verwarde smiley, aan het eind van mijn post. Meestal een teken dat sarcasme op de loer ligt! :o )

mijn excuses ik schoot lichtjes uit de slof. Maarja dan moet ie ook maar niet zeuren over Micron.
Uitspraak van Manga Corps op maandag 28 mei 2007 om 19:20:
Peaky: Heldenwerk, de zaal ontplofte volgens mij een paar keer tijdens zijn set. Leuke stukken uit bekende nummers met über-Peaky funkyness.

haha nou idd de zaal ontplofte idd:P vroeg me op een gegeven moment af of er nog hoger gesprongen kon worden:P
Artiest {SHOWLIST artist 62250, 37391}
Ik vind de polonaise een hardstikke tof initiatief!
Ik haat die kutmensen uit etten-leur!
Uitspraak van Mez op maandag 28 mei 2007 om 22:49:
Ik vind de polonaise een hardstikke tof initiatief!
Ik haat die kutmensen uit etten-leur!

hihihihi


Uitspraak van Rauw Kind op maandag 28 mei 2007 om 22:48:
bekende nummers met über-Peaky funkyness.

carnavalshardcore, dat is t! (dat verklaart de polonaise misschien) Een aantal jaar geleden was ik groots fan van Peaky en alles wat ie deed. Ik zeg ook niet dat hij het nu niet meer kan, maar het is wel een beetje de easy way out en absoluut niet het logische vervolg van de evolutie van de muziek die ie 3 jaar geleden maakte. Munauanainen/Hermosto/Tumma/Fasttaling waren allemaal geniaal. Toen vond peaky wat abba sampletjes en besloot er een immens verjengelde kick aan toe te voegen, dat heeft het voor mij niet beter gemaakt.
laatste aanpassing
Uitspraak van Donfield op maandag 28 mei 2007 om 22:53:
Munauanainen/Hermosto/Tumma/Fasttaling waren allemaal geniaal. Toen vond peaky wat abba sampletjes en besloot er een immens verjengelde kick aan toe te voegen, dat heeft het voor mij niet beter gemaakt.

Word!
Uitspraak van Donfield op maandag 28 mei 2007 om 22:53:
carnavalshardcore, dat is t! (dat verklaart de polonaise misschien) Een aantal jaar geleden was ik groots fan van Peaky en alles wat ie deed. Ik zeg ook niet dat hij het nu niet meer kan, maar het is wel een beetje de easy way out en absoluut niet het logische vervolg van de evolutie van de muziek die ie 3 jaar geleden maakte. Munauanainen/Hermosto/Tumma/Fasttaling waren allemaal geniaal. Toen vond peaky wat abba sampletjes en besloot er een immens verjengelde kick aan toe te voegen, dat heeft het voor mij niet beter gemaakt.

Amen brother! Wiejoow de mensen uit Etten-Leur denken ook allemaal hetzelfde!
Uitspraak van Heartstyle-hurt me please op maandag 28 mei 2007 om 16:31:
Ik stoorde me eerder aan het feit dat peaky pounder heel 'grappig' nederlands gezongen zooi door zijn set mixte, en dat daarbij gasten van een jaar of 20 de polonaise doen. Ik weet niet wat ik dommer vind, jongetjes van 13 die jumpen of gasten van 20 die de polonaise doen, en ik kom nog wel uit brabant ook...

pfff... je hebt t niet echt begrepen :no:

tuurlijk is polonaise van huis uit een uiting van pure triestheid (bejaarden in polonaise op de buurtsoos), maar juist het feit dat t uit joligheid en als uiting van losgaan op n feest gebeurt waar t eigenlijk totaal niet hoort, is gewoon vermakelijk :cheer:

(en ja: grappen helemaal ontleden komt ze nooit ten goede, maar k zou t allemaal niet zo serieus nemen, gewoon
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 mei 2007 om 17:04:
feest!

)
Klopt, maar waar het mij eigenlijk om draait is dat heel de zaal los gaat op peaky pounder met als dieptepunt de polonaise, terwijl die zeeeeeeeeeeer ernstig achteruit is gegaan qua draaien. De eerste club raw in de p60 was tie er ook en toen was tie meesterlijk en draaide hij zijn typische zooi, zeer vette set was dat toen. En nu is het wat sampletjes van abba bijvoorbeeld met een verneukte kick, en dat vind ik een beetje jammer, want hij kan veel beter. Ik vind het gewoon vreemd dat mensen micron afkraken vanwege zijn snelheid, terwijl hij WEL goed en origineel mixte, iig geval op een hoger niveau dan peaky pounder die blijkbaar meer word gewaardeerd dan de echte meesters, jammer.
Uitspraak van Heartstyle-hurt me please op maandag 28 mei 2007 om 23:13:
En nu is het wat sampletjes van abba bijvoorbeeld met een verneukte kick

Dude, die Abba samples en andere 'blijere' nummers vervulden misschien 10 a 15 minuten van zijn 90 minuten durende set. Je doet alsof zijn hele set bestaat uit Missy Eliot en Abba samples met 'verneukte kicks' eronder.
Uitspraak van Heartstyle-hurt me please op maandag 28 mei 2007 om 23:13:
En nu is het wat sampletjes van abba bijvoorbeeld met een verneukte kick, en dat vind ik een beetje jammer, want hij kan veel beter. Ik vind het gewoon vreemd dat mensen micron afkraken vanwege zijn snelheid, terwijl hij WEL goed en origineel mixte, iig geval op een hoger niveau dan peaky pounder die blijkbaar meer word gewaardeerd dan de echte meesters, jammer.

nou nou nou

Peaky gooit er elk setje wel n paar grappige (al dan niet cheesy) samples doorheen ja, maar t is ook weer niet zo dat zn hele performance tegenwoordig daarop leunt... Ik vind het persoonlijk gewoon grappig om snachts na 2en in n setje van m te horen, en daar is t ook puur voor bedoeld, en uiteindelijk zijn het 2 of missch 3 van die samples op n hele set, dus dat je je daar kapot aan ergert kan ik me ook weer niet voorstellen...

En tsja: Micron gebruikt in 1 van zn nrs n Evanescence sample met een verneukte kick :O

achteruitgang!
Uitspraak van HFC op maandag 28 mei 2007 om 23:15:
Dude, die Abba samples en andere 'blijere' nummers vervulden misschien 10 a 15 minuten van zijn 90 minuten durende set. Je doet alsof zijn hele set bestaat uit Missy Eliot en Abba samples met 'verneukte kicks' eronder.

Dat was inderdaad ook niet zo, de set bestond uit goeie stukken, en de domme samples EN BOVENAL ook uit een aantal fouten! Hij word te pas en te onpas verheerlijkt als held, terwijl tie af en toe mixtechnisch schandalige fouten maakt. En dat kan niemand ontkennen, terwijl micron word afgekraakt terwijl tie geen fouten maakte. Ik geef Peaky Pounder graag nog een kans om zijn echte zooi te draaien waar ik hem eigenlijk van ken en waardeer, en anders word het voor mij lekker blowen in de chillout tijdens peaky pounder.
Micron was live. Peaky een DJ set. Peaky experimenteerd veel, waardoor er soms is wat onregelmatigheden zijn te horen ja. Maar ik vind het wel veel toffer dan alles gewoon beatmatchen. Er straalt vrolijkheid van zijn sets af, een uniek element. Maargoed in de chillout kan het ook chill zijn ja :)
Zo is het ja, Peaky heeft de uitstraling. Tuurlijk wel eens wat fouten, maar hij doet leuke dingen. Keiharde funk
en ik vind het juist grappig dat peaky wat dingen probeert..
Uitspraak van Heartstyle-hurt me please op maandag 28 mei 2007 om 23:28:
Ik geef Peaky Pounder graag nog een kans om zijn echte zooi te draaien waar ik hem eigenlijk van ken

leuker dan altijd hetzelfde waar je m van kent :)
Uitspraak van Heartstyle-hurt me please op maandag 28 mei 2007 om 23:28:
terwijl micron word afgekraakt terwijl tie geen fouten maakte

Afgekraakt? Dat hebben denk ik een stuk of 3 mensen in dit topic gezegd. Misschien moet je wat minder generaliseren :)
Vond micron(Y) btw:) heb van iedereen genoten:)

Stormtrooper vond ik ook heerlijk alleen begon die idd wat langzamer;)
Huh begrijp ik het nou goed? Is er daadwerkelijk iemand die zich stoort dat er een paar mensen de polonaise deden? Alsof dat de DJ boeit, dus jou al helemaal niet :)

Don't take life too seriously :p
Overgang naar Stormtrooper heb ik gemist, ook dat Promo blijkbaar daartussen nog heeft gedraaid :x
Kwam weer boven toen er al aardig tempo in zat, en vond het een dikke set :)
Uitspraak van m-? op maandag 28 mei 2007 om 23:39:
en ik vind het juist grappig dat peaky wat dingen probeert..

:jaja:

hij doet zn best om juist wat extra's te laten horen. ik vind het juist echt koel :D
Uitspraak van _tm op maandag 28 mei 2007 om 23:46:
ook dat Promo blijkbaar daartussen nog heeft gedraaid

Klopt. Gnomes Think, Counter Virus van Unexist en Drive By van Catscan :respect:
 
Filosofische gesprekken hier B)
Uitspraak van _tm op maandag 28 mei 2007 om 23:46:
Overgang naar Stormtrooper heb ik gemist, ook dat Promo blijkbaar daartussen nog heeft gedraaid

Uitspraak van _tm op maandag 28 mei 2007 om 23:35:
Peaky experimenteerd veel, waardoor er soms is wat onregelmatigheden zijn te horen ja.

Uitspraak van _tm op maandag 28 mei 2007 om 23:35:
Er straalt vrolijkheid van zijn sets af, een uniek element.

Eindelijk valt er eens niks te zeiken op Peaky !! Ik hoor zijn 'tap' foutjes ook vaak zat,maar deze keer viel dat reuze mee.Peaky is idd een vrolijke act.

Ik moest eerst ook niks hebben van Unexist,steeds dezelfde kicks,voor mij toen nog hersenloos gebeuk.Maar het is de act die het hem doet.Hoe Mr.Jappo destijds even het laatste uur nog even iedereen tussen het scratchen door even opfokte,verdient mijn diepe respect !

Zo ook voor peaky,die misschien die sample wel gebruikt heeft,omdat hij wist dat er toch wel zeker een polonaise of 2 zou worden gelopen.En ja,wat doe je dan,als [PPT] ere-lid ?

Is er eindelijk een act die iets verfrissend doet,loopt er nog iemand te zeiken
Uitspraak van _tm op maandag 28 mei 2007 om 23:35:
Maargoed in de chillout kan het ook chill zijn ja
Die Drive By was ook dik om weer eens te horen
heerlijk, die discussie:)
Uitspraak van HFC op maandag 28 mei 2007 om 23:52:
Klopt. Gnomes Think, Counter Virus van Unexist en Drive By van Catscan

was wel even een heerlijk tussenstukje(L)

had wel even moeite dat stormtrooper traag op gang kwam, maar hierdoor was 'de climax' op het eind des te groter