| Betreft: | evenement: Automaxx summer edition 2007, donderdag 12 juli 2007 om 19:00 |
poe poe, beetje boos?? voor zover ik begrepen had hebben zij die schade vergoed. en anders mogen ze zich wel kapotschamen.
heb gehoord dat degene met schade alleen maar korting kregen bij sommige bedrijven
Wat ik begreep zijn de regels flink wat aangescherpt voor dit jaar om dat soort zaken te voorkomen !!!
nou ja, dan hebben we allebij 'iets'gehoord, de waarheid zal wel ergens in het midden liggen. ik ga dit jaar gewoon weer heen, laat me niet wegjagen door zo'n stel mongolen.......maar ik kan jouw mening ook respecteren.
net alsof ze de bosranden kunnen afschermen tegen mensen die toch het terrein op willen ...
tjs ik meld alleen wat ik gehoord heb van de organisatie voor de rest is het gewoon sneu dat dit gebeurt is vorig jaar !!!
haha ja ik bedoel alleen maar ik vraag me af of ze de hele bosranden gaan afschermen met hekken want anders vraag ik me af hoe ze die mensen die zo naar binnen lopen willen tegen gaan houden
+ ik vind de regel maar vreemd dat je het terrein niet af mag
mensen hebben niets vergoed gekregen.. automaxx was bezig met het regelen bij een spuiterij om korting te krijgen.. maar dat is allemaal op n dood einde gelopen....
de jongens op het opel forum die ik heb gehoord hebben niets vergoed gekregen... eigen risico heet zoiets pfff eikels
pak wel paar duitse meetings 10 x gezelliger 10 x goedkoper en der staan ook nog echte mooie auto's tussen ipv die tupperware tuning,
Mijn ontmaagding in de UK zal toch echt een VW meeting moeten worden.
Geloof dat er in aug. een dikke is
Was ook een groepje van stuk of 15 Engelse wagens,
dat waren idd wel de dikste van allemaal
Hoe weet jij dat nou?
Hoe weet jij dat nou?
200% aanwezig!!!!
wij zetten 1 auto op de parkeerplaats van het park waar we boodschappen mee kunnen doen voor iedereen van de club
Ik heb er super zin in!
Duurt nou niet zo lang meer