Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
hoeveel zijn er nu al undercover gegaan ..?>
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 mei 2007 om 13:34:Nee hoor, ik weet van niks.
ok dan zwijg ik nog steeds
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 mei 2007 om 13:36:ok dan zwijg ik nog steeds
Vet relaxed van jou!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 mei 2007 om 13:30:ik vind me kluts liever...
moet je goed zoeken misschien vind je hem dan nog wel!
Uitspraak van stripe de stripperhoeveel zijn er nu al undercover gegaan ..?>op woensdag 23 mei 2007 om 13:35:
nou wat denk je??
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 mei 2007 om 13:39:Vet relaxed van jou!
ik ben relaxed je weet
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 mei 2007 om 13:40:nou wat denk je??
denken is niet voor mij weg gelegd
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 mei 2007 om 13:48:haaa ex van emmaaa
hoi.
ot: undercover wezen is niet hip.
Uitspraak van 8-bit Kid™ op woensdag 23 mei 2007 om 13:51:undercover wezen is niet hip
hahaha ben je niet graag undercover dan??
Hoe undercover is iedereen hier als half undercover nederland zn undercover status hier prijsgeeft of is dit een cover van een ander undercover topic? dan zou het undercoverplagiaat wezen maar een echte undercoverforumtopicstarter wil niet op de cover van een undercoverroddelblad staan en zal geen verder acties tegen dit undercovertopic ondernemen. Mijn support en steun hebben jullie hoor: i got your cover, i got your cover!
laatste aanpassing
Hoe undercover is iedereen hier als half undercover nederland zn undercover status hier prijsgeeft of is dit een cover van een ander undercover topic? dan zou het undercoverplagiaat wezen maar een echte undercoverforumtopicstarter wil niet op de cover van een undercoverroddelblad staan en zal geen verder acties tegen dit undercovertopic ondernemen. Mijn support en steun hebben jullie hoor: i got your cover, i got your cover!
mauritssssssssssss
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 mei 2007 om 13:52:hahaha ben je niet graag undercover dan??
nee.
ben alleen underground
Hoe undercover is iedereen hier als half undercover nederland zn undercover status hier prijsgeeft of is dit een cover van een ander undercover topic? dan zou het undercoverplagiaat wezen maar een echte undercoverforumtopicstarter wil niet op de cover van een undercoverroddelblad staan en zal geen verder acties tegen dit undercovertopic ondernemen. Mijn support en steun hebben jullie hoor: i got your cover, i got your cover!laatste aanpassing 23 mei 2007 13:53
Kijk zo ist maar net...!
Dit beloofd nog wat voor vrijdag...!!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 mei 2007 om 14:05:Je eigen naamtopic openen
zou je ook is moeten doen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 mei 2007 om 14:41:tis maar wat je belangrijk vind
tis maar waar jij je druk over maakt
Hoe undercover is iedereen hier als half undercover nederland zn undercover status hier prijsgeeft of is dit een cover van een ander undercover topic? dan zou het undercoverplagiaat wezen maar een echte undercoverforumtopicstarter wil niet op de cover van een undercoverroddelblad staan en zal geen verder acties tegen dit undercovertopic ondernemen. Mijn support en steun hebben jullie hoor: i got your cover, i got your cover!laatste aanpassing 23 mei 2007 13:53
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 mei 2007 om 14:43:tis maar
Coco let nou oooooooooooooooooooop
Het is: Het is maar
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 mei 2007 om 15:07:syl regel je de ballen nog
Heb gebeld...
Maar toen ik zei dat wij zo'n plezier met die ballen hadden gehad, ging bij hem al een lampje branden..
Hoorde hem bijna denken: ownee he daar hebben we 1 van die verschrikkelijke meiden
Hij zei dat ie nog nooit ballen in z'n tent had gehad, en wist niet hoe gauw hij de hoorn weer op moest hangen, jammer hoor
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 mei 2007 om 15:12:Arme Tom, heb nu al medelijden met je
Heb geen medelijden...
Ik zelf zet me geestelijk gesteldheid ook uit dus ...