Partyflock
 
Forumonderwerp · 949749

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

hier een onderwerp waar ikzelf eerst andwoord op geef het andwoord is NEE roze is een meisjes kleur tenzij je homo bent
 
Uitspraak van Xerxes op vrijdag 25 mei 2007 om 23:44:
uitspraak van de dag

piet lonsdale in de bocht :lol:
Artiest Xerxes
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 26 mei 2007 om 10:45:
piet lonsdale in de bocht :lol:

och rot tog op "brian" (als dat jh egte naam wel is :/)
ga nog een beetjh autotjes wassen Oetlul :looser:
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 26 mei 2007 om 10:45:
piet lonsdale in de bocht

ik heb liever een zaal vol lonsdaledragers om me heen,dan een zaal vol roze shirts.
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 mei 2007 om 11:00:
Ach de hokjesgeest roeleert hier weer als nooit tevoren!

helemaal mee eens :\
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 mei 2007 om 21:02:
Tjee wat sneu. Heb vandaag een lekker strak roze Lacoste polootje aan en 't boeit me nix wat jij of een ander daar van vindt...

Juist jah.. je moet vooral doen wat je zelf leuk vind. Ik heb het dan ook helemaaaaaaal niet op hypes (jump:\) maar dat betekend niet dat ik iemand meteen homo vind als hij een roze truitje aan heeft!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 mei 2007 om 22:23:
Wat maakt het mij nou uit dat een aantal mensen het niet goedkeuren. Ik vind het zelf goed staan, dus dan draag ik het. En als mensen denken dat alleen homo's roze dragen: wees nog iets kortzichtiger en je ziet helemaal niks meer.

(Y)

Ik vind roze bij mannen over het algemeen ook niet mooi maar ik vind het knap als mensen dingen willen dragen die ze mooi vinden zonder zich aan te trekken van wat andere vinden. En om nou te zeggen dat alle jongens die roze dragen homo zijn vind ik ongeveer dezelfde conclusie als dat alle gabbers racisten zijn :S
 
Uitspraak van Miss Jumper 1988 op maandag 21 mei 2007 om 21:36:
hier een onderwerp waar ikzelf eerst andwoord op geef het andwoord is NEE roze is een meisjes kleur tenzij je homo bent

Ik vind het onzin!
Het ligt er natuurlijk ook aan wat voor Roze je draagt.
Ik bedoel,als je nu de shirtjes van Diesel Replay enz neemt (zijn dan vaak heel lichtroze) die vind ik nou mooi!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 mei 2007 om 13:21:
Het ligt er natuurlijk ook aan wat voor Roze je draagt.

roze is roze!


Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 mei 2007 om 13:18:
ik vind het knap als mensen dingen willen dragen die ze mooi vinden zonder zich aan te trekken van wat andere vinden

waar waren die mannen dan 6a7 jaar geleden dan.(voor dat het IN was.)
 
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op zaterdag 26 mei 2007 om 13:37:
waar waren die mannen dan 6a7 jaar geleden dan.(voor dat het IN was.)

wat heeft het ene met het andere te maken?

Er zullen zowiezo toen ook mannen zijn geweest die roze dragen, alleen in mindere maten.

Ik zeg dat ik het knap vind als mensen dingen willen dragen zonder zich iets van een ander aan te trekken.. Dat kan net zo goed een hanekam zijn of een gotic jurk
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 mei 2007 om 13:41:
zowiezo

sowieso
 
O:)
Roze is voor meisjes.

Of voor jongens die kleurenblind zijn. :x
Roze kan echt super staan bij jongens,vooral in de zomer op een mooie witte linnen broek:kwijl:
Als homo zijnde misschien. 8)
Wat een onzin zeg:nocheer:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 mei 2007 om 22:23:
En als mensen denken dat alleen homo's roze dragen: wees nog iets kortzichtiger en je ziet helemaal niks meer
Uitspraak van *F* op zaterdag 26 mei 2007 om 16:58:
Roze kan echt super staan bij jongens,vooral in de zomer op een mooie witte linnen broek

Maak me gek :nocheer:
Diegene die denkt dat iemand kortzichtig is, omdat diegeen zo denkt, is pas kortzichtig. ;)
laatste aanpassing
ik vind het wel mooi staan!
 
Uitspraak van Funtje (F) op zaterdag 26 mei 2007 om 17:01:
Als homo zijnde misschien.

Wat een verstand zeg:s en zo iemand is dan moeder:s
Volgens mij heb je jou verstand in tokyo laten liggen ofzo.
Als je die uberhaupt wel hebt, want die uitspraak getuigt wel van een hele lage intelligentie.

Dus iedereen die een uitspraak maakt waar jij het niet mee eens bent, ga jij persoonlijk beledigen..

Wat zal jij het ver schoppen zeg. :/
laatste aanpassing
iedereen zijn mening eh
er lopen (een paar) homo's rond in roze schirts...
sow what... mense mogen aandoen wat ze wille maar veel denken direct dat als jumpers roze drage dat ze ook homo zijn
nu dat is hun eigen fout en daar moette ze nu mee leven maar het gaat hier niet over homofielen maar over jumpers die roze drage :)
laatste aanpassing
 
Je kunt wel weer zien wat voor types te bekrompen zijn om de kleur roze te accepteren :)
 
tegenwoordig heb je ook rokjes voor mannen.
rose kan ookal.
wat is het volgende??naaldhakken voor mannen???(hoewel,je had toen ook een tijdje van die puntlaarzen voor mannen...zelfde laken een pak)
vind dat het toch wel een beetje aan het doorslaan is,dat alles maar moet kunnen omdat we tegenwoordig hip en ruimdenkend zijn ofzo!
ik vind het gewoon echt niet mooi staan omdat rose een vrouwlijke kleur is,..ik zie liever een stoere man dan zo'n metro-figuur met een rose polo ofzo.
maarja ieder z'n smaak,ik vind het niet kortzichtig als je rose niet voor mannen vind.
het staat gewoon niet.
Tuurlijk ze moeten het zelf weten, ieder zijn eigen ding toch.
Uitspraak van Funtje (F) op zaterdag 26 mei 2007 om 22:18:
ieder zijn eigen ding toch.

voila maar ze moetten niet klagen als ze raar worden bekeken :)
sja... wat ik juist wél aantrekkelijk vind, vooral zomers, de bv roze (maar hoeft niet eens zo nodig, wel de zgn 'lullige' lichte/mint kleurtjes) Ralph Lauren polootjes die bij elke beetje goedgetrainde vent z'n gespierde armen/borst áf maakt gewoon! ( en liever te strak zittend als niet :kwijl: )

en ga die gasten maar vertellen dat ze pootje zijn hoor! ;) whehe .. nou ja, beetje volwassener type zal je 'n knipoog geven ofzo.. als je al aandacht krijgt
laatste aanpassing
 
of ze het mogen? ja moeten ze zelf weten natuurlijk...maar ik vind het lelijk ! ik vind roze gewoon echt een meisjes/baby kleur en het is dan ook echt een afknapper als mannen dit dragen..
een roze stropdas kan dan nog NET...maar meer ook niet
maar ik hou sowieso niet van roze,ook voor mezelf niet :nee:
laatste aanpassing
Uitspraak van Miss Jumper 1988 op maandag 21 mei 2007 om 21:36:
NEE roze is een meisjes kleur tenzij je homo bent

Jij heb toch ook vast wel blauwe kleren?
jij bent dan toch ook niet meteen pot!!

Cker in het beschuit met muisjes tijdperk blijven hangen?


Als een jongen een licht roze overhemd of Tshirt aanheeft
kan dat errrrrg sexy staan!!
 
:jaja:
 
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op zaterdag 26 mei 2007 om 13:37:
roze is roze!

nou ik vind lichtroze mooier voor mannen dan dat donkere felroze!!!
 
Uitspraak van Funtje (F) op zaterdag 26 mei 2007 om 15:37:
Roze is voor meisjes.

Of voor jongens die kleurenblind zijn.

Ik neem aan dat JIJ dat vind?!
 
Uitspraak van * Bianca * op zondag 27 mei 2007 om 11:48:
Cker in het beschuit met muisjes tijdperk blijven hangen?


Als een jongen een licht roze overhemd of Tshirt aanheeft
kan dat errrrrg sexy staan!!

:jaja:
 
tuuurlijk kan dat wel..
Bij de een vind ik het niet mooi, een beetje te kak of watjes-achtig staan :p
Maar bij sommige jongens staat het juist weer superstoer..
Ik denk dat het dus gewoon bij iemand moet passen :)
 
jah is sexy
bij sommige jongens staat het wel
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 mei 2007 om 21:44:
kortzichtig

populair woord op partyflock
n baby kamer in het roze is ook alleen voor meisjes
Wat maakt het uit... veel mannen denken meteen dat ze voor homo aangezien worden! Ik vind het meer stijl, als een man gewoon een leuk roze polo durft te dragen, en zeker van zichzelf is dat hij geen homo is en ook niet bang is dat mensen hem voor homo willen uitmaken!

Als een man een roze shirt wil dragen, prima! Daar hebben die andre gasten maar hun kop over te houden..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 mei 2007 om 21:44:
maarja ieder z'n smaak,ik vind het niet kortzichtig als je rose niet voor mannen vind.
het staat gewoon niet.

Pcies (y)
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 mei 2007 om 09:03:
ik vind roze gewoon echt een meisjes/baby kleur en het is dan ook echt een afknapper als mannen dit dragen..

Echt wel!! :S:S
vind dat juist mooi :P
 
In dit hele topic heb ik nog niemand van het anti roze kamp kunnen betrappen op een echt goed argument waarom zij deze kleur niet bij mannen vinden staan... :/ allemaal van die standaard antwoorden..
 
argumenten ??
als je iets gewoon niet mooi vind staan,hoef je daar toch geen hele verklaring voor af te leggen?
iets is je smaak of niet..
argumenten waarom roze nou wel zou mooi zal zijn kan ik hier ook niet vinden..
als iemand het een baby/meisjes/homokleur vindt,of gewoon simpelweg "niet mooi" dan vind ik dat argumenten genoeg ;)
 
Jáa waarom zou dat niet mogen :S
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 mei 2007 om 13:42:
Jáa waarom zou dat niet mogen

Het mag wel....het ziet er alleen niet uit!!!

Uitspraak van verwijderd op maandag 28 mei 2007 om 13:24:
argumenten waarom roze nou wel zou mooi zal zijn kan ik hier ook niet vinden..
als iemand het een baby/meisjes/homokleur vindt,of gewoon simpelweg "niet mooi" dan vind ik dat argumenten genoeg

(y)
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 mei 2007 om 13:24:
als iemand het een baby/meisjes/homokleur vindt,of gewoon simpelweg "niet mooi" dan vind ik dat argumenten genoeg

OK goed punt maar in dit topic zit iedereen elkaar maar beetje na te praten ... maar ja ieder zijn ding :aai:
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 mei 2007 om 13:51:
OK goed punt maar in dit topic zit iedereen elkaar maar beetje na te praten

Ik heb uit jouw mond ook nog weinig zinnigs gehoord :x ;p
Ik vind het wel wat hebben als Jongens Roze dragen..

Roze blousje, shirtje ofzoiets :jaja:
 
of het wel of niet 'mag' interesseert me niet, af en toe gaat er gewoon een roze shirt aan!