in het buitenland is ook klote want je moet verplicht een andere consumptie nemen bij ieder biertje
Met een pot bier zijn die verschrikkelijk ranzige snacks van de mac mischien wel tevreten
Het is niet onze bedoeling ons klem te zuipen
Schrijf een klachtenbrief
Als ze bier bij de Mac gaan verkopen , dan is de Mac mijn Hemel op aarde
Kweet niet hoe het zit in de horeca wereld en drank schenken
dan zullen ze daar waarschijnlijk geen certificaat ofzo voor hebben om alcohol te schenken!
Kweet niet hoe het zit in de horeca wereld en drank schenken...
hou je mening dan voor je
neem jij nou maar nog een bier lompe pik
neem jij nou maar nog een bier lompe pik
zelfportret zeker? of herken je jezelf hierin maar dan aan een kwarkbuks van scarface..
zelfportret zeker ? of herken je jezelf hierin maar dan aan een kwarkbuks van scarface..laatste aanpassing 24 mei 2007 13:43
ga pik slurpen
nee ik herinner jou waar je aan begonnen was!
Heeft neks met te maken met bang zijn!
Ik heb andere werk... laten we dat mooi aan jullie over!
dobberjood
Wil je em zo graag?
Er is namelijk geen bier te krijgen bij een McDonalds in Nederland! Schande! Het is niet onze bedoeling ons klem te zuipen bij de McDonald's, wij willen gewoon een lekker biertje bij onze hamburgers kunnen drinken!
Het is niet onze bedoeling ons klem te zuipen bij de McDonald's, wij willen gewoon een lekker biertje bij onze hamburgers kunnen drinken!
om te voorkomen dat er mensen zijn die zich wel klem willen zuipen in de mac, mensen lastig gaan vallen, het interieur gaan slopen, is alcohol(gebruik) niet toegestaan in de macdonalds
biershake...
In Barcelona bij de Burgerk King kon je ook bier bestellen bij je eten.
net zoiets als waarom ze in het buitenland wel bier aan de pomp verkopen en in NL niet
Ik kan me nog herinneren dat je vroeger bij de pomp wel bier en zo kon krijgen.
Nederland is ook één van de weinige landen waar je sterke drank alleen bij de slijter mag kopen.
In Duitsland kun je gewoon bij het tankstation of de Aldi dterke drank halen.