Partyflock

Forumonderwerp · 949696
1 volger · 12125x bekeken
Betreft: evenement: Sziget, woensdag 8 augustus 2007 om 12:00

Waarschuw beheerder
Aangezien er nog geen topic is geopend over Sziget, heb ik het maar even gedaan;)

Hebben mensen nog tips voor daar?
Wat je beter wel/niet mee kunt nemen!!
Vervoer? Auto, vliegreis, bus.. Waar geboekt en de kosten?? << Altijd handig;)

Ga je met een grote/kleine groep? En wie heeft er al meer informatie over de NL camping??

En ja voor de rest post maar waar je zin in hebt, zolang het natuurlijk maar over Sziget blijft gaan;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het is bijna zover!!
Morgen inpakken en dan op naar Sziget :D
Iedereen alvast heel veel plezier daaro, en thanks voor de tips!! :woepwoep:
Waarschuw beheerder
donateur
1e keer Sziget, gelijk zwaar onder de indruk. Geweldig sfeertje, vele malen beter dan bijv. Lowlands. Zo groot dat je zelfs op de laatste dag nog nieuwe podia tegenkomt. Leuke acts gezien maar vooral van de mensen en de sfeer genoten.
Waarschuw beheerder
Was echt super voor mijn eerste keer, had echt niet verwacht dat er zo veel diversiteit aan muziek daar was (zelfs blues :) ).
Dag 0 nog wel kunnen slapen maar daarna niet voor 6 uur door de nokia stage, m'n tent zat er namelijk vlak achter :D!
Verder veel gezien zoals Faithless, Cassius, Manu Chao, Chemical Brothers en een Rage Against the Manchine tribute band (die zeer goed was). Ook bijna elke nacht rondgehangen in de Mocca Chuka waar veel goede DnB was.
Jammergenoeg wel voedselvergiftiging opgelopen door een verkeerde hotdog maar verder was alles boven mijn verwachtingen, kortom volgend jaar weer!
Waarschuw beheerder
zeker volgend jaar weer :cheer:
heb er nu al zin in!!

mokka chuka was zeker gezellig en je kan van alles krijgen,dus hoef je zelf niks mee te nemen:)kijk alleen wel waar je het haalt niet dat je asprientjes koopt;)

veel leuke dingen te doen en te bekijken...beter dan lowlands.

xxx
Waarschuw beheerder
is van 13 t/m 18 augustus!!

heb er nu al weer zin in:)