Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 mei 2007 om 18:30:kan iemand mij helpen aan die chick die hem aanheeft?
jij zegt het, ik denk het

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 mei 2007 om 18:31:kan iemand mij helpen aan die chick die hem aanheeft?
vind het maar een ragge kop op het romp hebben!
Uitspraak van Legaale Blonde op vrijdag 18 mei 2007 om 18:28:weet iemand een site of winkel waar je die krijgt
PABO
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 mei 2007 om 18:34:vind het maar een ragge kop op het romp hebben!
dus jij zou nee zeggen als je haar kon neuqe?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 mei 2007 om 18:35:dus jij zou nee zeggen als je haar kon neuqe?
Nee zeggen en ja doen

Uitspraak van simone_1986 op vrijdag 18 mei 2007 om 18:46:http://www.prettyyou.nl/catalog/
http://www.lamor.nl/catalog/
Alle 2 waardeloos duur, voor flut spul!!Naja vind ik dan!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 mei 2007 om 18:49:Alle 2 waardeloos duur, voor flut spul!!Naja vind ik dan!
pretty you valt wel mee vindt ik, maar lamor is behoorlijk duur inderdaad.Maar je kan er wel veel van die korte rokjes vinden
jah best duur idd ma is niet eg wat k zoek ma toch bedankt he
Uitspraak van Legaale Blonde op vrijdag 18 mei 2007 om 18:58:jah best duur idd ma is niet eg wat k zoek ma toch bedankt he
graag gedaan

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 mei 2007 om 18:30:kan iemand mij helpen aan die chick die hem aanheeft?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 mei 2007 om 18:31:jij zegt het, ik denk het
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 mei 2007 om 18:34:vind het maar een ragge kop op het romp hebben!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 mei 2007 om 18:35:dus jij zou nee zeggen als je haar kon neuqe?
volgens mij is ie homo dan...

Uitspraak van Legaale Blonde op vrijdag 18 mei 2007 om 18:28:waar je die krijgt
Je bent misschien lekker, maar dat betekent niet dat je alles zomaar krijgt.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 mei 2007 om 19:20:Je bent misschien lekker, maar dat betekent niet dat je alles zomaar krijgt.
haha niet te bijdehand he

Uitspraak van Legaale Blonde op vrijdag 18 mei 2007 om 19:23:haha niet te bijdehand he
Ik zeg het alleen maar.
bedoel maar haha
hoeft toch niet sletterig eruit te zien
ligt aan het compleet plaatje he
hoeft toch niet sletterig eruit te zien
ligt aan het compleet plaatje he
Uitspraak van Love_Chickie op vrijdag 18 mei 2007 om 18:35:Misschien kan j een brede riem proberen (die vind j overal),, veel verschil zal t niet zijn

Uitspraak van Legaale Blonde op vrijdag 18 mei 2007 om 19:30:hoeft toch niet sletterig eruit te zien
nou sry hoor

maar zoiets ziet er altijd sletterig uit
dat van die playboy modelletjes t aantrekken, ok.. begrijpelijk
maar dit doe je toch niet aan!!!

en dat zeg ik.. en k heb veel korte rokjes!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 mei 2007 om 19:34:maar zoiets ziet er altijd sletterig uit
dat van die playboy modelletjes t aantrekken, ok.. begrijpelijk
maar dit doe je toch niet aan!!!
lekker boeie

Rokje op de foto kan btw best, is gewoon een mini, niet ultrakort

Maar een brede riem is ook

Ja sry hoor..
ze moet natuurlijk zelf weten wat ze aandoet..
maar dan moet ze t ook niet raar vinden als dr heel veel jongens aan dr gaan zitten en dat ze heel veel nare woorden naar dr hoofd krijgt van andere meisjes..
of dat ze als ze voorbij komt er allemaal mensen naar dr kijken en beginnen te fluistere..
ze moet natuurlijk zelf weten wat ze aandoet..
maar dan moet ze t ook niet raar vinden als dr heel veel jongens aan dr gaan zitten en dat ze heel veel nare woorden naar dr hoofd krijgt van andere meisjes..
of dat ze als ze voorbij komt er allemaal mensen naar dr kijken en beginnen te fluistere..
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 mei 2007 om 19:58:of dat ze als ze voorbij komt er allemaal mensen naar dr kijken en beginnen te fluistere..
och, dat is alleen maar lachen

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 mei 2007 om 19:58:maar dan moet ze t ook niet raar vinden als dr heel veel jongens aan dr gaan zitten en dat ze heel veel nare woorden naar dr hoofd krijgt van andere meisjes..
dus omdat je een kort rokje dat is dat normaal? iedereen die aan ongevraagd aan je zit verdiend een blauwe zak
ik vind het iig niet sletterig ... ja, behalve op de EO-jongerendag
nee dan is het provocerend...

Je valt tog nie op blond RP?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 mei 2007 om 19:58:maar dan moet ze t ook niet raar vinden als dr heel veel jongens aan dr gaan zitten en dat ze heel veel nare woorden naar dr hoofd krijgt van andere meisjes..
je doet zo'n outfit ook niet aan naar een schuurfeest of wat dan ook

bedoel, wel leven anno 2007 ... ik heb dit nog nooit meegemaakt hoor ... en is al helemaal onzin dat mannen maar aan je mogen zitten omdat je een kort minirokje draagt

laatste aanpassing
www.chilla.nl
daar komt dat plaatje ook vandaan, maar je hebt niet die link dus dacht misschien weet je de site niet..
enne tsja, iedereen moet toch zelf weten wat hij/zij aantrekt?
en dat er heel veel jongens aan dr gaan zitten is onzin, ik heb met uitgaan altijd korte rokjes aan (oke geen 20 cm) en op feesten hotpants, en er heeft nog nooit een jongen aan mij gezeten
dat straal je denk ik zelf gewoon uit als dat gebeurd
daar komt dat plaatje ook vandaan, maar je hebt niet die link dus dacht misschien weet je de site niet..
enne tsja, iedereen moet toch zelf weten wat hij/zij aantrekt?
en dat er heel veel jongens aan dr gaan zitten is onzin, ik heb met uitgaan altijd korte rokjes aan (oke geen 20 cm) en op feesten hotpants, en er heeft nog nooit een jongen aan mij gezeten
dat straal je denk ik zelf gewoon uit als dat gebeurd
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 mei 2007 om 20:03:enne tsja, iedereen moet toch zelf weten wat hij/zij aantrekt?
ja dat zeg ik toch ook, als zij t graag aan wilt moet ze dat vooral doen..
as je het plaatje boven al kort vind
ja dat vind ik kort..