Partyflock

Forumonderwerp · 948811

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 mei 2007 om 06:07:
nou dames spel voor jullie wie wil de beste pijp dame zijn van nederland? als je kan late zien dat je de beste bent en de geilste en dan moet je het op mij uitprobere en ik zal dan beslissen wie er de beste is en de tweede beste en de derde beste en uit die 3 komt ook een winnaar en wie de beste is wordt goed beloont met heerlijke zwoele sex en daarna een eetentjuh en andere leuke dinge dus reageer ik ga kijke wie de beste van nederland wordt en elk meisje mag meej doen en daar komt een winnaar uit owke dus laat mar hore

wat 'n triestheid op de vroege morgen :LOL:

Uitspraak van actief op donderdag 17 mei 2007 om 02:54:
eerst een breezer

*geeft breezer*

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 mei 2007 om 06:07:
nou dames:P spel voor jullie:P wie wil de beste pijp dame zijn van nederland? als je kan late zien dat je de beste bent en de geilste en dan moet je het op mij uitprobere en ik zal dan beslissen wie er de beste is en de tweede beste en de derde beste en uit die 3 komt ook een winnaar en wie de beste is wordt goed beloont met heerlijke zwoele sex en daarna een eetentjuh en andere leuke dinge:P dus reageer:p ik ga kijke wie de beste van nederland wordt en elk meisje mag meej doen en daar komt een winnaar uit owke dus laat mar hore

jeezus wanhopig ofzo? koop een opblaaspop (Y)
→ als beheerder
Dit is geen datingsite. Slotje dus! (F)