Partyflock

Forumonderwerp · 948493

Waarschuw beheerder
Uitgaan zonder je partner, moet toch kunnen of vind jij van niet?
Het valt me op dat vaak meiden niet alleen uit mogen van hun vriendje...? BV: Terwijl hij wel uren in de voetbal kantiene hangt of zijn wekelijkse poker avond heeft, mag zij niet eens op een zaterdag avond alleen met haar vriendinnen stappen.
IK vind zoiets niet eens een discussie punt, Als een partner zoiets verbied zit een relatie niet goed. want met andere woorden heeft hij geen vertrouwen in haar! Als een relatie goed zit kan je elkaar toch vrij laten en ieder zijn eigen ding af en toe doen. Ik bedoel dan niet ieder weekend zonder elkaar stappen want dan klopt er ook iets niet. Ben benieuwd hoe jullie er over denken.

Zo af en toe zonder je partner uitgaan moet toch kunnen?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ging 8 van de 10 keer zonder mijn partner uit :) Zaterdagavond was gewoon mijn vriendenavond en ik deed andere leuke dingen met haar :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2007 om 16:18:

het liefst elke week, niet dat ik een partner heb ofzo..
Waarschuw beheerder
Als een relatie goed zit kan je elkaar toch vrij laten en ieder zijn eigen ding af en toe doen.

psies :yes: mijn vriend houdt van totaal andere muziek (metal), dus jah dan ga ik altijd verplicht met andere mensen naar feestjes :cheers: :P hahaha ...
Waarschuw beheerder
af en toe zonder je partner uitgaan moet toch kunnen?

tuurlijk..
en als je samen uitgaat..
niej samenplakken de hele tijd doen..
lkkr je ding doen en elkaar ar en toe een kusje komen geven of effies een knuffel..
Waarschuw beheerder
ik vind het juist leuk om eens met vriendin(en) te gaan stappen,alhoewel ik het ook even leuk vind om met me vriend zelf te stappen,en als dat niet zou mogen zal het zeker niet goed zijn... :nee:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gewoon je vrouw met een ketting aan de verwarming maar vergeet niet een bakkie water erbij te zetten

anders gaan ze daar nog over zeuren enzo :S

Waarschuw beheerder
Vind ik ook, Mijn kereltje wil gewoon wat minder uit de laatste tijd, en ik het liefst elke week... Maar ik word zo moe van die meiden uit de groep die dan gewoon niet mee mogen van hun kerel.. Weinig vertrouwen vind ik dan vooral... Je gunt elkaar toch het aller beste... Vaak leggen de meiden zich er bij neer en "Praten ze er thuis nog wel over" Hoe ist nou we zijn geen Bezit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 mei 2007 om 16:25:
maar vergeet niet een bakkie water erbij te zetten

die van mij laat me altijd achter met 'n bakkie bacardi
dat is pas echte liefde (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beauty is mama !! op dinsdag 15 mei 2007 om 16:23:
ik vind het juist leuk om eens met vriendin(en) te gaan stappen,alhoewel ik het ook even leuk vind om met me vriend zelf te stappen,

Stappen met je vriendinnen is gewoon heel anders dan stappen met de hele vriendengroep / vriendje. Maar ik vind dat het niks te maken heeft met andere jongens etc tijdens het uitgaan, want daar zijn ze dan meestal het bangste voor...

Waarschuw beheerder
Gewoon elk weekend alleen en af en toe samen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2007 om 16:26:
Vind ik ook, Mijn kereltje wil gewoon wat minder uit de laatste tijd, en ik het liefst elke week... Maar ik word zo moe van die meiden uit de groep die dan gewoon niet mee mogen van hun kerel.. Weinig vertrouwen vind ik dan vooral... Je gunt elkaar toch het aller beste... Vaak leggen de meiden zich er bij neer en "Praten ze er thuis nog wel over" Hoe ist nou we zijn geen Bezit.

Zeker jammer is dat, geen man die mij verteld wat ik wel en niet mag!
Mja dat is ieder zn eigen keuze.
Waarschuw beheerder
dat is pas echte liefde

dat is om je dronken te voeren om je s avond te kunnen neuken
Waarschuw beheerder
donateur

idd :) ook al is die van mij het daar niet mee eens,dan zegt tie: ik kan toch ook mee..uh nee dat kan niet je bent geen meid dus het is anders 8)

Mijn kereltje wil gewoon wat minder uit de laatste tijd, en ik het liefst elke week...

jep heb ik ook..maar ik ga gewoon :[ :9

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2007 om 16:27:
Maar ik vind dat het niks te maken heeft met andere jongens etc tijdens het uitgaan, want daar zijn ze dan meestal het bangste voor...

idd :-o
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2007 om 16:19:
Ik ging 8 van de 10 keer zonder mijn partner uit

Laat me raden: die relatie is nu niet meer? (Y) gek he...

Waarschuw beheerder

Juisttt zo hoort het!!
Maar waarom zullen mensen het verbieden... EN waarom zijn er dus ook veel mensen in een relatie die daar aan toe geven... Ik begrijp dat serieus niet... Als hij het mij zou verbieden, vind ik dat een aanval op onze relatie, het vertrouwen en het respect naar elkaar toe. Of moet ik het anders zien...?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op dinsdag 15 mei 2007 om 16:29:
regelmatig

Vindt het leuk als ie erbij is, maar hij houdt gewoon niet van de muziek waar ik van hou!

En heeft het stappen wel een beetje gezien en ikke niet :bounce: ;P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Trinity³ op dinsdag 15 mei 2007 om 16:30:
Laat me raden: die relatie is nu niet meer? gek he...

Nee, inderdaad :)
Maar wel pas na 5 jaar... dat houdt menig mens niet vol (F)

Maar zaterdagavond was gewoon mijn vriendenavond... ik ging met haar vrijdags leuke dingen doen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jill-nmgn op dinsdag 15 mei 2007 om 16:32:
En heeft het stappen wel een beetje gezien en ikke niet :bounce: ;P

same here b)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2007 om 16:31:
Als hij het mij zou verbieden, vind ik dat een aanval op onze relatie, het vertrouwen en het respect naar elkaar toe. Of moet ik het anders zien...?

het is me nooit verboden maar een ex pakte het anders aan,ik ging vrijdag avond uit,dan ging hij zaterdag avond uit om mij "terug te pakken":lol:
Waarschuw beheerder
ga zo vaak zonder me evt partner uit, hoezo niet? als ze me op dat gebied al niet vertrouwen ken je dr net zo goed mee stoppen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2007 om 16:36:
Maar zaterdagavond was gewoon mijn vriendenavond... ik ging met haar vrijdags leuke dingen doen :)

Dat vind ik ook niet bepaald normaal :no: dat je persé elke zaterdag met je vrienden op stap moet :/

Waarschuw beheerder
donateur
Nooit. Je gaat toch niet uit zonder je vriend? Dat vind ik schandalig. Beetje de slet uithangen als hij er niet is, zeker!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2007 om 16:39:
Nooit. Je gaat toch niet uit zonder je vriend? Dat vind ik schandalig. Beetje de slet uithangen als hij er niet is, zeker!

niet iedereen is zoals jij bent :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Trinity³ op dinsdag 15 mei 2007 om 16:38:
Dat vind ik ook niet bepaald normaal dat je persé elke zaterdag met je vrienden op stap moet

Niet per definitie... tuurlijk ging ze ook weleens mee, en ik met haar, of wisselde we het om... of gingen we samen wat op zaterdag doen. Maar over het algemaal was dat mijn avond en voor haar, haar avond :)

En schijnbaar heeft het gewerkt, anders had het geen vijf jaar geduurt :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vanalles op dinsdag 15 mei 2007 om 16:29:
dat is om je dronken te voeren om je s avond te kunnen neuken

nee als ie dat wil, laat ie alleen 'n bakkie GHB achter (L)
dan lig ik knock out en dan gaat hij tekeer
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RickeY-G op dinsdag 15 mei 2007 om 16:41:
niet iedereen is zoals jij bent

Die was erg voorspelbaar hoor.

Ik heb geen vriend, dus dat kan helemaal niet :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2007 om 16:43:
nee als ie dat wil, laat ie alleen 'n bakkie GHB achter

de perfecte man die boi van jou (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2007 om 16:43:
nee als ie dat wil, laat ie alleen 'n bakkie GHB achter
dan lig ik knock out en dan gaat hij tekeer

mag ik m een keertje lenen..
:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vanalles op dinsdag 15 mei 2007 om 16:46:
de perfecte man die boi van jou

zeker (L)
alleen snap ik dat bloed nooit bij m'n poepgaatje als ik wakker word :vaag:

Waarschuw beheerder
Ik ga nooit zonder mijn vriendin op stap an andersom ook niet, ook geen behoefte aan. Wij vermaken ans erg goed samen :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2007 om 16:39:

JIJ snapt er helemaal niks van! Nee stel jij je maar heel afhankelijk op meid! dan kom je er wel. Tis juist belangrijk als je beide ookje eigen ding nog kan doen... heeft niks met sletterig gedrag te maken! Maar ik denk dat jij JOUW avondjes stappen vergelijkt met die van ons... daar ga je de fout al in!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah beter van wel ... tenzij hij niet zou kleven :) ...

maar goed :D ... heb geen partner :D ... dus gaat sws niet op :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2007 om 16:55:
JIJ snapt er helemaal niks van! Nee stel jij je maar heel afhankelijk op meid! dan kom je er wel. Tis juist belangrijk als je beide ookje eigen ding nog kan doen... heeft niks met sletterig gedrag te maken

:respect: sorry voor me toekomstige vriendin maar me mannenavond wil k 1 dag per weeekend, ouderwets boeren zuipen schijten en blowen :lol: whaha

Waarschuw beheerder
Enne By The Way Als je een relatie hebt mag je je echte vrienden nooit vergeten!!

Waarschuw beheerder
donateur
Maar ik denk dat jij JOUW avondjes stappen vergelijkt met die van ons... daar ga je de fout al in!!

Pff, ik ben vrijgezel, dus ik moet nog altijd zelf weten wat ik doe hoor :/

Nee stel jij je maar heel afhankelijk op meid! dan kom je er wel. Tis juist belangrijk als je beide ookje eigen ding nog kan doen

Ik en afhankelijk.. WHA! :roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2007 om 16:59:
Enne By The Way Als je een relatie hebt mag je je echte vrienden nooit vergeten!!

Oh ik denk dan ook nog wel af en toe aan ze hoor 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaniBanani :banana: op dinsdag 15 mei 2007 om 16:39:

JIJ snapt er helemaal niks van! Nee stel jij je maar heel afhankelijk op meid! dan kom je er wel. Tis juist belangrijk als je beide ookje eigen ding nog kan doen... heeft niks met sletterig gedrag te maken! Maar ik denk dat jij JOUW avondjes stappen vergelijkt met die van ons... daar ga je de fout al in

tutje..
dani bedoelde t ook sarcastisch..
als iemand ze eigen ding doet is zij t wel..
8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RickeY-G op dinsdag 15 mei 2007 om 16:41:
niet iedereen is zoals jij bent :/

hahah :lol:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2007 om 16:59:

sja maar in het begin gebeurt dat vaak wel:/ heb het zelf ook wel eens gedaan :bloos: en nu zie ik het weer gebeuren met iemand die ik goed ken..maar goed kom je ook later pas achter
Uitspraak van Augy op dinsdag 15 mei 2007 om 16:57:
ouderwets boeren zuipen schijten en blowen :lol: whaha

kunnen meiden ook hoor b)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op dinsdag 15 mei 2007 om 17:00:
tutje..
dani bedoelde t ook sarcastisch..
als iemand ze eigen ding doet is zij t wel..

8) Jammer, ze hapte net zo lekker..

Waarschuw beheerder
Heb inderdaad een vriend gehad die vond dat ik niet alleen op pad mocht. Hij vertrouwde wel mij, maar andere jongens/mannen niet!
Naïef en jong als ik was trapte ik er uiteraard in.

Hij ging inderdaad wel nachtvissen, in de kantine hangen etc... Hmmmm en toch vond ik het logisch!

Bij de vriend die ik nu heb ga ik wel alleen op stap, lekker met de meiden :P
Maar meestal ga ik gewoon samen met hem en dan een hele bupz vrienden van beide zijdes. Gaat prima en is hartstikke gezellig.
Hij gaat ook soms zonder mij op stap aangezien ik weekeindes moet werken zo nu en dan. Geen probleem, als ze er maar voor zorgen dat er een bob is of een taxi.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2007 om 17:10:
Hij vertrouwde wel mij, maar andere jongens/mannen niet!

oew deja vu hehehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op dinsdag 15 mei 2007 om 17:03:
kunnen meiden ook hoor

vrouwen poepen niet :lol: en boeren is ook niet echt vrouwelijk ;)
Waarschuw beheerder
Had eerder wel n vriendje die er van zulke gedachtes op na hield, dat alleen stappen niet kon. Hij zei dattie er geen moeite mee had, en dus ging ik altijd in mn eentje afspraken maken om te gaan stappen, als ie weer eens geen zin had. Op t allerlaatste moment ging ie ALTIJD mee.. :/
Beetje jammer als je t idee krijgt gecontroleerd te worden.
Ik vind t zeker zo gezellig om samen uit te gaan, maar gezellig met de meiden moet ook kunnen vind ik.. Lekker je eigen leven hebben ;)

Waarschuw beheerder
je bent elkaars bezit niet
de ene keer samen stappen, de andere keer met vriendinnen
Uitspraak van *StarS* op dinsdag 15 mei 2007 om 17:37:
Op t allerlaatste moment ging ie ALTIJD mee..
Beetje jammer als je t idee krijgt gecontroleerd te worden.

klinkt bekend, heb ik ook ooit gehad :s
Waarschuw beheerder
mijn ex en ik gingen regelmatig apart van elkaar op stap met onze eigen vrienden/vriendinnen. En ook wanneer de één moest werken...

Moet geen probleem zijn toch?
Wanneer je dit vervelend vind is er een gebrek aan vertrouwen denk ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2007 om 17:10:
Hij vertrouwde wel mij, maar andere jongens/mannen niet!

Whahaha :loser:

Waarschuw beheerder
Moet kunnen jaa!:)

Waarschuw beheerder
donateur
Moet zekers kunnen! :jaja: