Partyflock

Forumonderwerp · 948284
9927x bekeken
Waarschuw beheerder
ik ben sinds vandaag over gestapt op microgynon 20 iemand hier ervaring mee ?

ik had eerst microgynon 30 en toen opeens rigividon (WEET FF NIET OF IK HET GOED SCHRIJF)maar sinds vier maanden vervelende bijwerkingen
Waarschuw beheerder
En, hoe bevalt deze nu?
Want heb 'm vandaag ook voorgeschreven gekregen. Heb tot nu toe nog maar weinig positieve reacties gelezen op internet. :/
Waarschuw beheerder
weet niet of je mij bedoelde maar tot nu toe bevalt die prima geen gekkuh buien of andere klachten alleen beetje last van vocht vast houden maar das vaak toch wel in het begin gaat vanzelf weg je lichaam moet even der aan wennen maar moet zeggen dat deze pil tot nu toe de beste voor mij is !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2007 om 19:53:
microgynon.. jakkie!
werd er deprie van, had geen zin meer in seks en veranderde in een soort tientonner...
nuvaring minder hormonen, minder dik, meer zin in seks, en mijn seksmaatje heeft er ook nog plezier van

ik werd er ook depri van eveneens van de steridil 30. de nuvaring, heb je daar echt vrijwel geen lastvan hormonen? anders moet ik dat ook maar eens gaan proberen.
Waarschuw beheerder
donateur
dus die regividon is toch anders dan die microginon 30?

want ik zat eerst ook op microgynon 30 en toen wou ik weer voor een half jaar halen en kreeg ik regividon en die vrouw van de apotheek zij dat het precies hetzelfde was maar dat ze alleen een naamverandering hadden :S
Waarschuw beheerder
donateur
ah nevermind las eroverheen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 mei 2007 om 17:29:
Microgynon 30 en Rigevidon zijn hetzelfde

Inderdaad..
Waarschuw beheerder
nou deze pil bevat me nog steeds ergggguh goed
Waarschuw beheerder
Uitspraak van eve1ien86 op maandag 14 mei 2007 om 17:17:
ik had eerst microgynon 30 en toen opeens rigividon

Ik had eerst de micro.. en daarna was er een "nieuwe" versie ofzo dus de regividon ik kreeg daar dus koppijn van en allerlei soort gezeik toen kreeg ik weer de micro en daarvan werd ik dus onregelmatig ongesteld en toen naar de micro 50 gegaan.. bevalt me tot nu toe wel prima :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Dus niet

Waarschuw beheerder
nergens last van :)
Waarschuw beheerder
inderdaad zijn die 2 niet hetzelfde!! microgynon 20 bevalt me nog het beste van degene die ik ooit heb gehad en tis een lichte pil vind ik wel een voordeel!

Waarschuw beheerder

Dacht het niet..
Ik had altijd microgynon 30..
Toen kreeg ik opeens Rigevidon, omdat ze zeiden dat dat goedkoper te maken was ofzo en at microgynon niet meer bestond..
Ik kreeg vette hoofd en buikpijn van rigevidon..
En toen kon ik opeens wel weer microgynon 30 krijgen!

Waarschuw beheerder
ja, dikke naaierds. Er zijn al echt heel veel klachten geweest over rigevidon, kijk maar op google(Ook veel klachten geweest dat apothekers je het zomaar meegeven terwijl je recept van microgynon hebt). Dit hebben ze gedaan omdat het goedkoper is. Dus microgynon heeft nog altijd bestaan, maar rigevidon was voor hun goedkoper. En dus proberen ze je het aan te smeren en daarbij te zeggen dat het hetzelfde is. Het is in principe "hetzelfde", maar anders samengesteld.
Gewoon aangeven bij je apotheker dat je weet dat het goedkoper is, maar dat ze je gewoon microgynon mee moeten geven. Dit mag je eisen omdat je daar immers een recept voor hebt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op maandag 14 mei 2007 om 17:45:
de pil is ruk, spiraal is beter idd

Ligt aan de leeftijd :yes: