Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 15:29:een taxi
je zal wel meten zonder rijbewijs !
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 22:28:pas maar op dat je scooter niet door een ster geschept word
Hahhaha maar dan heb je een egte ster in je ruit
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 22:45:k kan wel wat regelen voor die lak
teveel gedoe
Uitspraak van Jan-Willem. op vrijdag 29 juni 2007 om 20:34:Hahhaha maar dan heb je een egte ster in je ruit
ha weet niet met mijn vito,ruit zit vrij hoog
Mercedes? Pff.... Bmw schopt kont!
Mercedes= blauw kenteken, comfortabel en ouderwets vormgegeven....
Bmw= stug, sportief, stugger, sportiever en stylish
Net als de nieuwe C-klasse! Ze hebben 2 jaar extra tijd gehad om de BMW 3 serie te kunnen "kontschoppen" en wat doen ze.... Laten ze de beste gadgets van de "ster" links liggen....
Klassieke mercs zijn mooi (o.a Pagode, SEC, Gullwing enz...) Maar tegenwoordig?? Alleen de CLS vindt ik wel om te kwijlen
Mercedes= blauw kenteken, comfortabel en ouderwets vormgegeven....
Bmw= stug, sportief, stugger, sportiever en stylish
Net als de nieuwe C-klasse! Ze hebben 2 jaar extra tijd gehad om de BMW 3 serie te kunnen "kontschoppen" en wat doen ze.... Laten ze de beste gadgets van de "ster" links liggen....
Klassieke mercs zijn mooi (o.a Pagode, SEC, Gullwing enz...) Maar tegenwoordig?? Alleen de CLS vindt ik wel om te kwijlen
Uitspraak van Terror_tuiG op zaterdag 30 juni 2007 om 16:35:blauw kenteken
klopt SLC oldtimertje uit 1972
heb er een oldtimer BMW voor weggedaan
Uitspraak van Terror_tuiG op zaterdag 30 juni 2007 om 18:37:Wat voor bmw klassieker??
524 TD automaat uit 1984