Uitspraak van NilesBanks op zondag 13 mei 2007 om 15:33:ach ja...we zullen zien of dat zal veranderen
als je er aan toe bent, en dat soort verstandige praat
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 15:34:als je er aan toe bent, en dat soort verstandige praat
hehehehe...
ik ben wel aan meer dingen toe die ook maar niet komen
Uitspraak van NilesBanks op zondag 13 mei 2007 om 15:41:ik ben wel aan meer dingen toe die ook maar niet komen
zoals?????
klopt anders is t ook maar saai he...
saai, saai..... dat hoeft natuurlijk niet
kan heel spannend zijn ducktape
Uitspraak van NilesBanks op zondag 13 mei 2007 om 15:51:hehehehe...gewoon van alles
vertel dan, niet te geheimzinnig he
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 16:01:vertel dan, niet te geheimzinnig he
hahahaha....geen spectaculaire dingen hoor, vast niet interessant genoeg voor dit forum...
behalve het sexgedeelte natuurlijk
Uitspraak van NilesBanks op zondag 13 mei 2007 om 16:03:behalve het sexgedeelte natuurlijk
nou wil ik t ook weten ook
Uitspraak van NilesBanks op zondag 13 mei 2007 om 16:03:behalve het sexgedeelte natuurlijk
natuurlijk
soms is t niet erg om wat mysterieus te zijn hoor
ja ja ja kan best dat de meeste vrouwen van mysterieuze mannen houden ik niet zo, geef maar gewoon duidelijkheid!!!!
Uitspraak van NilesBanks op zondag 13 mei 2007 om 16:07:ehehehe...in dit geval blijf ik liever even mysterieus
jammer hoor
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 16:09:jammer hoor
waar ben je zo nieuwsgierig naar dan?
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 16:05:je zag gewoon haar haartjes wapperen
Uitspraak van NilesBanks op zondag 13 mei 2007 om 16:07:hehehehe...in dit geval blijf ik liever even mysterieus
tease...
Uitspraak van NilesBanks op zondag 13 mei 2007 om 16:09:waar ben je zo nieuwsgierig naar dan?
alles wil ik weten!!!!!
Uitspraak van NilesBanks op zondag 13 mei 2007 om 16:15:stel maar gerichte vragen, ben vrij open...
ok... ff denken...
dat je piept weet ik al, wat doe je nog meer?
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 16:17:ok... ff denken...
hahaha....wat doe ik nog meer?
Sja...dat hangt helemaal van het moment af, de situatie en de minuut van actie waarin ik me bevindt
Uitspraak van NilesBanks op zondag 13 mei 2007 om 16:19:Uitspraak van dirty elfje op zondag 13 mei 2007 om 16:17:
ok... ff denken...
hahaha....wat doe ik nog meer?
Sja...dat hangt helemaal van het moment af, de situatie en de minuut van actie waarin ik me bevindt
nog steeds vrij onduidelijk hoor
geef eens een voorbeeld, schets een situatie
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 16:23:nog steeds vrij onduidelijk hoor
ik vond het ook niet een supergerichte vraag ofzo
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 16:23:geef eens een voorbeeld, schets een situatie
Een situatie schetsen waarin ik lig te neuken wat voor voor dingetjes ik dan allemaal doe???
Daar denk ik niet bij na man
Uitspraak van NilesBanks op zondag 13 mei 2007 om 16:25:Daar denk ik niet bij na man
hahaah ok dan is et wel meteen duidelijk
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 16:33:hahaah ok dan is et wel meteen duidelijk
ehmmm...wat is er duidelijk dan?
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 03:09:Persoonlijk vind ik geluid bij de sex horen en wat dirty talk ben ik ook niet vies van wat is jullie mening daarover?
Die mening deel ik met je
Uitspraak van NilesBanks op zondag 13 mei 2007 om 16:39:ehmmm...wat is er duidelijk dan?
nou wat je doet, als je een situatie schetst ist duidelijk, vooral omdat je zei:
Uitspraak van NilesBanks op zondag 13 mei 2007 om 16:19:Sja...dat hangt helemaal van het moment af, de situatie en de minuut van actie waarin ik me bevindt
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 16:45:nou wat je doet, als je een situatie schetst ist duidelijk, vooral omdat je zei:
ow ja...t gaat toch meestal vanuit het gevoel en denk er niet zo veel over na
En vaak merk ik dan zelf ook niet echt wat voor geluidjes ed ik allemaal maak
Uitspraak van NilesBanks op zondag 13 mei 2007 om 16:49:En vaak merk ik dan zelf ook niet echt wat voor geluidjes ed ik allemaal maak
nee ok ik ook niet word alleen wel eens duidelijk gemaakt daarna, door de buren ofzo
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 16:55:nee ok ik ook niet word alleen wel eens duidelijk gemaakt daarna, door de buren ofzo
ow zo....ik ben niet zo heel luidruchtig volgens mij
laatste aanpassing
Uitspraak van NilesBanks op zondag 13 mei 2007 om 16:55:ow zo....ik ben niet zo heel luidruchtig volgens mij laatste aanpassing 13 mei 2007 16:56
vind ik op een of andere manier ook anders bij een vent
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 17:00:vind ik op een of andere manier ook anders bij een vent
hahahaha....ja daar heb je wel weer gelijk in
Uitspraak van NilesBanks op zondag 13 mei 2007 om 17:03:hahahaha....ja daar heb je wel weer gelijk in
hebt wel eens gehad dat een vent toen die kwam echt schreeuwde als een wijf
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 17:13:hebt wel eens gehad dat een vent toen die kwam echt schreeuwde als een wijf toch niet echt geil nee, beetje kreunen en geluid maken prima maar niet TE
hahahaha...ik zal er op proberen te letten
Maar een hysterisch gillend wijf hoef ik ook niet hoor....
Uitspraak van NilesBanks op zondag 13 mei 2007 om 17:16:Maar een hysterisch gillend wijf hoef ik ook niet hoor....
nee ok, das idd ook nix maar je mag et wel horen
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 17:18:nee ok, das idd ook nix maar je mag et wel horen
nou vooruit
Ga je gang
Uitspraak van NilesBanks op zondag 13 mei 2007 om 17:21:Ga je gang
tja dat gaat alleen met de juist stimulatie he
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 17:26:tja dat gaat alleen met de juist stimulatie he
haal die stimulatie er eens bij dan
Uitspraak van NilesBanks op zondag 13 mei 2007 om 17:28:haal die stimulatie er eens bij dan
nu ff niet moet gaan koken
hai hai
kom maar op
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 17:35:nu ff niet moet gaan koken
wat een vrouw
Jij snapt dat je taken voor plezier gaan
Uitspraak van NilesBanks op zondag 13 mei 2007 om 17:36:wat een vrouw
Jij snapt dat je taken voor plezier gaan
nou nog ff w8& tot ze slapen en dan tijd voor fun
Uitspraak van NilesBanks op zondag 13 mei 2007 om 19:07:dan zal het wel weer een typische mannengedachte zijn
zit ik vol mee
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 19:10:nou tja als vrouw alleen zijnde wil je ook wel eens wat he
ja hallo!!!
Nou moest ik duidelijk zijn in dingen, dan verwachten wij dat ook terug natuurlijk
Dus de vraag: zoals wat?