Partyflock

Forumonderwerp · 947544

- Bron: DAG
Gepubliceerd: donderdag 10 mei 2007 @ 17:05
Twee dagen na zijn oprichting heeft de nieuwe gratis krant DAG een grove fout gemaakt door een foto van Mohammed B. te verwisselen met een foto van de Nederlands-Marokkaanse rapper Salah Edin.

Salah Edin poseert op de cover van zijn nieuwe cd bij wijze van een publiciteitsstunt als Mohammed B. De cd bij het dat hoesje bevat nummers als 'Het Land van...', waarmee hij al eerder een rel ontketende. Edin staat bekend als een radicaal persoon en noemde Mohammed B. gisteren in het programma PREMtime zelfs "een held" voor Marokkanen. Bovendien heeft Bin Laden stalen ballen en is de holocaust discutabel, vindt Salah Edin.

DAG heeft vanochtend bij het nieuws dat Mohammed B. een verklaring heeft afgelegd in een proces tegen de Hofstadgroep niet de foto van Mohammed B. zelf geplaatst, maar de promotiefoto voor Edin's nieuwe CD. De krant heeft Topnotch, het label van Salah Edin, inmiddels de toezegging gedaan dat morgen een rectificatie geplaatst wordt.

Goeie beats, goeie teksten. Denk dat we nog veel van hem gaat horen

Jammer alleen dat hij vergeet dat het image wat hij probeert op te bouwen, door veel jongetjes verkeerd opgevat zal worden.. ben blij dat hij verbannen is van de commerciele muziekzenders

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 13:35:
Die salah spoort echt niet joh, heb hem van de week bij prem gezien.
Die gozer ziet bin laden niet als terrorist maar als vrijheidsstrijder

Hij probeert wat over te brengen, iets wat je niet begrijpt als je alleen naar de NOS kijkt. Vind zelf ook dat hij veel te laconiek over bepaalde zaken praat, maar er zit een kern van waarheid in..

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 13 mei 2007 om 17:40:
ben blij dat hij verbannen is van de commerciele muziekzenders

idd, het kan nogal snel een verkeerd beeld opwekken, ook met krantenartikelen zoals deze vind ik.

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 10 mei 2007 om 20:33:
Edin staat bekend als een radicaal persoon en noemde Mohammed B. gisteren in het programma PREMtime zelfs "een held" voor Marokkanen

nie zo zeike dus.. over die foto dan.. als ze nou ook nog n beetje op elkaar lijken is t helemaal niet erg :P

ik vindt het toch een waardeloze krant....

ze moeten al die tyfus lijers maar eens naar hun land van oorspong trappen.....(zonder goude handdruk in de vorm van een uitkering)
kost de nederlandse staat zo alleen maar geld...

Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 21:07:
ik vindt het toch een waardeloze krant....

ze moeten al die tyfus lijers maar eens naar hun land van oorspong trappen.....(zonder goude handdruk in de vorm van een uitkering)

onze regering heeft die mensen hierheen gehaald toen wij te weinig mensen hadden die konden/wilden werken. dus zeik niet zo. (toendertijd)
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 21:07:

Ons landje zit er al vol mee, dat is dus geen oplossing. Je kunt Geert Wilders achtig gedrag gaan vertonen, maar daar bereik je alleen het tegenovergestelde mee..

Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 23:13:
onze regering heeft die mensen hierheen gehaald toen wij te weinig mensen hadden die konden/wilden werken.

als ik naar het buitenland ga, kan ik ook niet de helft van nederland mee nemen, ergens moet het goed zijn geweest.
die mensen die er vroeger waren daan hoor je ook amper wat over (y)
die zijn al meer nederlander dan dat ze ooit buitenlander zijn geweest (y)

kheb ook niks tegen hun. maar de regering mag van mij nu wel eens gaan begrijpen dat het volladen afgelopen mag zijn.

hij zegt alleen over de holocaust dat hij er niet bij is geweest dus kan hij er ook niks over zeggen...

en dat van bin laden, in enig opzicht heeft ie daar ook gelijk in, de amerikanen zijn voor de mensen in iraq als wat de duitsers voor ons waren een bezettings macht, dus gek vind ik 't nog niet....

Uitspraak van verwijderd op maandag 14 mei 2007 om 13:55:
en dat van bin laden

Het is toch algemeen bekend dat Bin Laden begin jaren '90 gefinancierd werd door de VS? Om hun problemen op te verhelpen?

De grootste viezerikken zijn nog altijd de sigaargasten met de meeste macht

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 14 mei 2007 om 15:17:
Het is toch algemeen bekend dat Bin Laden begin jaren '90 gefinancierd werd door de VS? Om hun problemen op te verhelpen?

De grootste viezerikken zijn nog altijd de sigaargasten met de meeste macht

idd. ik dacht zal k es voor de verandering mn mond maar ff houden, kijken of iemand anders gaat zeggen, wat ik denk :)