jij maakt je wel heel druk om de ietwat kleine piem0l van jack... wil je er stiekem aan zuigen ofzo ?
Ga weg man!
Maar als je het graag weten wilt..
In een ander topic ging het over kleine pikkies! En toen stuurde hij me een PB of ik 12 cm klein vond.. Ik zei ja.. En dat geloofd hij niet.. Hij dacht dat ik em zat te naaien.. Naja prima..
Ik zei 12 cm is gewoon klein.. Hij zei ik geloof je niet ik ga de rest op Pf wel vragen!!
Dus vandaar dat ik dit nogal grappig vind!
wil je meer als 12 cm dan met je grote praat ..
groot praat maar tot heden geen daad ..
je bent wel erg aanwezig in dit topic..
Jaa.. Wilde je beweren dat 12 cm iets is dan?
En dat slaat op?
Tja.. Je weet nu waarom.. Iedere meid roept bijna klein.. En wat zegt hij.. Ik geloof het niet..
Naja hoe dom ben je dan??
Tja.. Naam: Thea
08-07-2007 Amsterdam- Uit onderzoek is gebleken dat de gemiddelde inwoner van de randstad duidelijk slimmer is dan de gemiddelde inwoner elders in Nederland.
Vooral de inwoners van de provincies Drenthe, Friesland, Groningen en Limburg presteren beduidend slechter dan inwoners van de randstad.
Over het ontstaan van deze verschillen is men het nog niet eens, men denkt dat het komt omdat ontwikkelingen in de randstad sneller gaan dan in bovengenoemde provincies. In Friesland bijvoorbeeld zijn veel dingen nog hetzelfde als 100 jaar geleden.
Dan ga ik dissen hoor
heb zelf wel meer als 12 ... maar durft te wedden dat een normale poes er genoeg genot van heeft .. en een echo put tjah .. daar hebben we boomstammen voor ..
je 39495 bericht in dit topic .. je bent wel erg gefrustreerd..
gewoon niet dom
En wat heeft dat er mee te maken??
Uhm.. Nou.. 10 cm ingang is bij de vrouw normaal... En het zal vast niet bij iedereen nog 13 cm mee kunnen rekken zonder pijn
Dat weet ik wel zonder te meten
Maar persoonlijke voorkeur is iets anders
je mag nog niet aan rek en strek oefeningen doen haha
maar mensen leren kennen is altijd gezellig
Kun je uitleggen waarom je precies een langere penis wil en bedoel je met langere niet eigenlijk "grotere" zodat je meer voelt door de omvang van de penis?
Is het meer het idee of gaat het om het "gevoel"? Om eerlijk te zijn heb ik er geen verstand van buiten het feit dat een vagina gemiddeld 10cm diep is en de gemiddelde penis lengte 12cm is
Hmm..Hoe ga ik dit eens uitleggen.. Met langer, bedoel ik ook wel automatisch groter ja.. Breder.. Het gaat ook om de combi.. Lang en super dun is niks.. Heel klein en breed is ook niks.. Het moet er gewoon tussenin zitten en je een goed bevredigend gevoel kunnen geven..
Ik zou verder ook niet weten wat het is.. Maar ik ben met mijn eerste vriendje best verwend qua grootte om het zomaar te zeggen, vandaar dat ik 12 cm echt klein vind
Geloof mij nou..als jij mij op gang krijgt (of elke gozer) dan zorgen we wel dat je hem voelt..haha..Als we niet geil worden van de dames wordt hij kleiner he (bij wijze van spreken)
Hmm..Hoe ga ik dit eens uitleggen.. Met langer, bedoel ik ook wel automatisch groter ja.. Breder.. Het gaat ook om de combi.. Lang en super dun is niks.. Heel klein en breed is ook niks.. Het moet er gewoon tussenin zitten en je een goed bevredigend gevoel kunnen geven..
Ik zou verder ook niet weten wat het is.. Maar ik ben met mijn eerste vriendje best verwend qua grootte om het zomaar te zeggen, vandaar dat ik 12 cm echt klein vind
Ok, ik begrijp het
Wellicht is de techniek ook erg belangrijk. Ik kan me voorstellen dat wanneer de jongen de penis telkens (net niet) uit de vagina terugtrekt en weer naar binnen stoot dat je het veel meer voelt dan wanneer de jongen erg diep in je blijft en minder ver terugtrekt bij elke stoot zodat alleen het diepste gedeelte van je vagina gemaseerd wordt
Tja.. Al kan dat laatste ook erg chill zijn met een wat langer en dikker formaat
Toch lijkt me opzich dat 12cm voldoende moet zijn (indien de omvang groot is). Heb je wellicht de mogelijkheid om te meten hoe diep je vagina is ? (in naam der wetenschap )
Geloof mij nou..als jij mij op gang krijgt (of elke gozer) dan zorgen we wel dat je hem voelt..haha..Als we niet geil worden van de dames wordt hij kleiner he (bij wijze van spreken)
Ik ben met 20 CM tevreden
Jij bent ouderwets zeg! B & C komt het meeste voor hoor