Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 14:05:
Wie weet vanaf hoeveel weken je kittens mag ontvlooien?
van af 4 weken kun je ze met een spray doen, alleen moet je het wel op een watje doen en op de nodige plekjes doen zoals bvb bij de pootjes (holtes) nekje... niet meteen helemaal in in 1x nou ze zijn nog wel klein! de mama er een uurtje bij weg houden zodat het goed kan intrekken en de moeder niet meteen gaat likken, en zijn ze jonger als 4 weken kun je altijd onder het kussen (kleed) waar je ze op hebt liggen daar onder spuiten alleen onthou wel dat je ze daar dan eerst wel even een tijdje bij weg houd bvb als het een doos is, want het moet in een goeie geventileerde ruimte gebeuren en anders moet je even wachten ongeveer een uurtje dat de lucht wat weg is en dat het is ingetrokken

en even tussen door, begin er niet te vroeg mee tenzei het echt noodzakelijk is want idd aan vlooien kunnen ze ook dood gaan, hebben we bij mijn ouders al eens gehad, die durfde ook niet te vroeg te behandelen maar soms is er mee wachten ook slecht alleen als ze echt vol zitten raad ik het aan waneer het jong jonger dan bvb 2 tot 3 weken is.
BTW ben effe Mandy op mijn vriend Ron zijn profiel wegens ik verbannen ben en typ dus effe namens ons samen