Partyflock
 
Forumonderwerp · 947060
ik vind het echt een klote winkel met verschrikkende zwerver kleding & ben benieuwd wie dat nog meer vind.. aangezien ik tot mijn schrik nog heel veel meiden de H&M binnen zie glippen
Uitspraak van VS* op woensdag 12 december 2007 om 23:30:
Nou voor mij is H&M weer ff NOT haha.. Had online een hoop in de uitverkoop besteld, maar bijna alles kan terug..

Relaxed is wel dat het ook terug kan. Weet gelukkig ondertussen van alles wel precies welke maat ik moet hebben.
Had deze keer alleen te kleine stringetjes 8)
 
Uitspraak van VS* op woensdag 12 december 2007 om 23:30:
Had online een hoop in de uitverkoop besteld, maar bijna alles kan terug

Duurt het echt een week voor dat je het pas binnen hebt?
 
Laatse tijd not..
Lijkt allemaal op positie kleding, en overal die domme sterretjes en doodskoppen op:(
Niet NOT maar ook zeker niet HOT
 
HOT!!


H&M CREW :D
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Ragdoll op donderdag 6 december 2007 om 02:29:
Kinderen (vanaf 9 jaar al) in Oezbekistan krijgen 3 cent per uur voor het plukken van katoen, en worden hiervoor van school weggehouden. Dit doen ze o.a. voor H&M en C&A......laatste aanpassing 6 december 2007 02:38

H&M zet zich actief in tegen kinderarbeid voor de productie van haar kleding. Sinds begin januari heeft het kledingmerk zich aangesloten bij de Fair Labor Association (FLA). De FLA is een internationale organisatie die onafhankelijke controle doet naar arbeidsomstandigheden van bedrijven. Dit werd duidelijk tijdens een bezoek van de beroemde speurder Sherlock Holmes aan het Nederlandse hoofdkantoor van H&M te Amsterdam.

De aanleiding voor dit bezoek aan H&M is de campagne ‘Duurzaamheidwens’. Consumenten krijgen in deze campagne de gelegenheid om aan Goede Waar & Co een vraag te stellen over een duurzaamheidaspect van een product. Deze vragen leiden uiteindelijk tot een productonderzoek. Vervolgens bezoekt Sherlock Holmes, vergezeld door de vragensteller, het betreffende bedrijf. De vragensteller mag ook zijn of haar ‘duurzaamheidwens’ uitspreken. Tijdens zijn bezoek aan H&M op 13 febr. 2006 werd Holmes vergezeld door Matthijs Begheyn uit Utrecht. Zijn vraag ging over kinderarbeid: hij wilde zeker weten of er aan de productie van zijn favoriete kleding van het merk H&M kinder-arbeid te pas komt.

Controles

H&M blijft zelf ook actief met het controleren van de arbeidsomstandigheden. Volgens Elke Kieft van H&M wordt bij controles in fabrieken nadrukkelijk gekeken of een persoon er jong uitziet, en of een werkplek eruit ziet of hij haastig is verlaten. “Wordt er toch een kind gevonden, dan zoekt H&M in overleg met de ouders een oplossing en verplicht men de leverancier scholing e.d. te betalen. Het Zweedse H&M heeft 30 controleurs (auditoren) die dit soort onregelmatigheden melden. Toch blijft kinder-arbeid moeilijk te achterhalen, en dan alleen met onaangekondigde bezoeken”, aldus Kieft.


:)
Uitspraak van British babe op dinsdag 13 november 2007 om 23:14:
soms hot
soms not
laatste aanpassing
ik slaag er zelden, vind het er vaak te druk en een puinhoop. kan nooit rustig lekker kijken, en als je de rij voor de paskamer ziet dan bedank je al..ik heb wel een paar kleine basic dingetje van H&M ,maar ik winkel er niet graag.
 
Soms hot, maar ook vaak not.
ik hou niet zo van die dingen die iedereen al heeft, behalve als ik zelf de eerste ben natuurlijk :)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 14:31:
H&M zet zich actief in tegen kinderarbeid voor de productie van haar kleding.

:respect:
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 17:25:
Soms hot, maar ook vaak not.

ja klopt iedereen loopt er vaak al in
 
Uitspraak van Uitgrid! op woensdag 19 december 2007 om 14:53:
soms hot
soms not
Hot hot hot ik heb vandaag voor 200 euro aan bikini's besteld :roflol:
nja... ik lach me altijd wel kapot als er ontwerpers weer eens een "speciale lijn" voor de H&M ontwerpen.


sta dan altijd extra vroeg op, ga de stad in..zet me tuinstoeltje op veilige afstand van de H&M. lekker :bier: erbij en maar kijken hoe die debielen & dikke koeien elkaar vertrappen voor een uniek exemplaar :lol:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 november 2007 om 16:26:
Ze hebben soms wel leuke dingen,
maar vind het onwijs vervelend winkelen daar.
TE DRUK, en wat een teringzooi.. iedereen laat alles vallen en laten het nog liggen ook
Nee geen h&m voor mij.. en als ze is wat leuks hebben bestel ik het via de online winkel.

:jaja:
ze hebben soms wel eens iets leuks maar meestal vind ik het zo kakkerig/kinderlyk!
 
heb er vandaag een leuke trui gekocht..:D hij komt binnekort ook bij ons in het centrum. Kan niet wachten tot ie er is :D
 
h&m is cool
 
ik doe me moeite nog niet eens om daar naar binnen te lopen ik vind der toch nooit wat leuks
 
heerlijk! (L)

:D
Zaterdag echt geweldige foute kleding gevonden met allemaal lelijke goudkleurige dingetjes voor een euro! Ik loop er lekker fout bij op mn verjaardag!
10 jaar geleden was het wel leuk. De laatste paar jaar vind ik het oude tutte dingen. Van de soepjurken, modelloos, smakeloos. Tegenwoordig zeker NOT, Lingerie/badkleding kan nog wel aardig zijn vooral voor die prijs maar je moet echt niet verwachten dat je kwaliteit koopt...
verschrikkelijk.
ja oke..H&M, megaproductie..

Maar als je een beetje modegevoel hebt..
Dan kun je echt gave dingen vinden en er je eigen persoonlijke touch aan geven!

Dusse H&M, is gewoon cool, klaar :)
Uitspraak van FRANCiS'? op zondag 30 december 2007 om 00:07:
ze hebben soms wel eens iets leuks maar meestal vind ik het zo kakkerig/kinderlyk

Kind je bent 13!!!
 
NOT
 
not!
 
Uitspraak van stardust (k) op woensdag 19 december 2007 om 15:59:
ik slaag er zelden, vind het er vaak te druk en een puinhoop. kan nooit rustig lekker kijken, en als je de rij voor de paskamer ziet dan bedank je al..

:yes:

ik kom er zelden, maar bestel wel nog eens wat via de website
 
Hou d'r niet zo van, voor wat basics kun je goed terecht bij de H&M maar verder niet...
 
Uitspraak van Dana op dinsdag 29 januari 2008 om 14:19:
Uitspraak van &Frénnsz op zondag 30 december 2007 om 00:07:
ze hebben soms wel eens iets leuks maar meestal vind ik het zo kakkerig/kinderlyk

Kind je bent 13!!!

:roflol:
 
meestal hot maar soms ook not!
 
Babykleding Hot!
Voor mijzelf soms hot :/
 
Mijn favoriete kleding haal ik daar niet vandaan.
Voor mij dus eigenlijk not.
Vind het een leuke winkel voor af en toe een basis truitje
en voor lingerie vind ik de h&m erg leuk.



af en toe wat accesoires en daarna weer vrolijk verder naar de volgende winkel :)
 
een HOT winkel!

je moet gewoon goed zoeken...
en leuk combineren!
 
90% Hot!!! (Y)

10% NOT omdat het altijd een bende is in die winkel..... en als 't koopavond is ofzo, ze nog steeds maar met 2 kassa's draaien terwijl er 4 open kunnen :S
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 december 2007 om 21:40:
H&M Nijmegen is the shit :cheer:

:jaja:

wel druk altijd, mja da is t wel op meer plaatse
GRUWLIJK hot! :respect:

Zowat al me kleding erweg! :cheer:
 
ik vind het NOT
Kan er nooit wat vinden want alles hangt door elkaar, en als ik dan iets leuks zie, dan zit het voor geen meter.. En dan heb je nog altijd die drukte en rijen voor de pashokjes.. :dood:
 
Webwinkel is HOT
Winkel is NOT
 
voor alle dames hot voor alle mannen not
Ik heb vorige week online het shirt van chicks on speed bestelt, kwam vandaag aan, echt een gaaf shirt :D
Uitspraak van zomerli op dinsdag 12 februari 2008 om 21:20:
het shirt van chicks on speed

Die Fashion against Aids shirtjes zijn echt leuk inderdaad.
Wilde die van Ziggy Marley bestellen :lief:, maar is uitverkocht :[
laatste aanpassing
 
HOT
Uitspraak van lindaaatje op woensdag 13 februari 2008 om 12:14:
Die Fashion against Aids shirtjes zijn echt leuk inderdaad.
Wilde die van Ziggy Marley bestellen :lief:, maar is uitverkocht :[

Ik zit nog steeds te overwegen om die van Henrik Vibskov te kopen maar ik heb bij H&M online altijd het gevoel dat ik niet zonder iets te kopen mag uitloggen:P