Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 13:39:Gefeliciteerd
Veel plezier met al je cadeautjes
oef! Dank je wel
De post heeft die van jou nog steeds niet bezorgd, maar ik hoop op vanmiddag
Uitspraak van NilesBanks op dinsdag 8 mei 2007 om 13:39:je verwart me
Daar ben ik een vrouw voor.
Nee. Niet.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 13:40:Daar ben ik een vrouw voor.
Nee. Niet.
nee, vrouwen begrijp ik wel...
daar moet je gewoon alles omdraaien wat ze zeggen...
Uitspraak van NilesBanks op dinsdag 8 mei 2007 om 13:40:De post heeft die van jou nog steeds niet bezorgd, maar ik hoop op vanmiddag
Ik beloof je dat je m zo gaat ontvangen in je gastenboekje
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 13:45:Ik beloof je dat je m zo gaat ontvangen in je gastenboekje
oei...das lief
Uitspraak van NilesBanks op dinsdag 8 mei 2007 om 13:44:daar moet je gewoon alles omdraaien wat ze zeggen...
Dat probeer ik meestal ook, kost even wat tijd, krijg je meteen te horen dat je te weinig aandacht hebt
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 13:46:Dat probeer ik meestal ook, kost even wat tijd, krijg je meteen te horen dat je te weinig aandacht hebt
haha....ik mep dan altijd ff hard op hun billen...dan zijn ze verbaasd en heb ik ondertussen ff tijd om na te denken...
Uitspraak van NilesBanks op dinsdag 8 mei 2007 om 13:50:haha....ik mep dan altijd ff hard op hun billen...dan zijn ze verbaasd en heb ik ondertussen ff tijd om na te denken...
Uitspraak van NilesBanks op dinsdag 8 mei 2007 om 13:50:haha....ik mep dan altijd ff hard op hun billen...dan zijn ze verbaasd en heb ik ondertussen ff tijd om na te denken...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 13:54:Snoeipoes moet jij niet vast aan je culinaire hoogstandjes beginnen ?
Nee
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 13:55:Nee
Oh.. en je hoeft ook geen 50 eu's van een laptop af te dingen ?
Uitspraak van NilesBanks op dinsdag 8 mei 2007 om 13:55:ja, maar dan hebben die trutten 's avonds weer hoofdpijn
Ibuprofen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 13:55:Oh.. en je hoeft ook geen 50 eu's van een laptop af te dingen ?
Nee.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 13:55:Ibuprofen
dat kost centen...ken ik net zo goed naar de hoeren...
Uitspraak van NilesBanks op dinsdag 8 mei 2007 om 13:55:ik merk het
vertel
Uitspraak van NilesBanks op dinsdag 8 mei 2007 om 13:55:a, maar dan hebben die trutten 's avonds weer hoofdpijn
Dan doe je toch iets niet goed
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 13:56:Nee.
Jij hebt echt geen reet te doen he..
Ik moet zo gymen...
Uitspraak van NilesBanks op dinsdag 8 mei 2007 om 13:13:kijk, dat soort tips zijn nuttig!
Doe er dan ook wat mee hè
Uitspraak van NilesBanks op dinsdag 8 mei 2007 om 14:00:weet alleen nog steeds niet wat
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 14:02:koken
dat moet je eens voor d'r doen
Doe er dan ook wat mee hè
zal mijn best doen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 14:08:dat moet je eens voor d'r doen Tenzij t een grote zooi gaat worden dan Want dan mag zij t natuurlijk opruimen
ik denk dat Cee er niet op zit te wachten dat ik bij haar kom koken hoor
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 14:08:dat moet je eens voor d'r doen Tenzij t een grote zooi gaat worden dan Want dan mag zij t natuurlijk opruimen
Voor mij
Wat nu ?
..Niles ik weet het goed gemaakt met je
Uitspraak van NilesBanks op dinsdag 8 mei 2007 om 13:33:bij nader inzien ben ik toch blij jarig te zijn vandaag ja
Godsamme, toch nog iets bereikt vandaag
Uitspraak van NilesBanks op dinsdag 8 mei 2007 om 14:10:ik denk dat Cee er niet op zit te wachten dat ik bij haar kom koken hoor
Ligt eraan. Kook je naakt ?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 14:18:Ligt eraan. Kook je naakt ?
dat is misschien wel handig...
Dan ben jij gelijk je eetlust kwijt aangezien ik toch niet kan koken
Uitspraak van NilesBanks op dinsdag 8 mei 2007 om 14:20:dat is misschien wel handig...
Dan ben jij gelijk je eetlust kwijt aangezien ik toch niet kan koken
Wilde net voorstellen dat jij dan de kameel mocht voederen, maar dat is dan ook niet meer nodig.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 14:23:Wilde net voorstellen dat jij dan de kameel mocht voederen, maar dat is dan ook niet meer nodig.
wat eet een kameel?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 14:25:Geen idee eigenlijk
in die bulten zit water, dat is het enige dat ik interessant vind
Uitspraak van NilesBanks op dinsdag 8 mei 2007 om 14:26:in die bulten zit water, dat is het enige dat ik interessant vind
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 14:54:Sorry Niles, dat zie ik niet zo zitten.
Hooi kriebelt.
ja ik heb nou eenmaal geen boomstam...je zult het er maar voor een keertje mee moeten doen
Uitspraak van NilesBanks op dinsdag 8 mei 2007 om 14:57:ja ik heb nou eenmaal geen boomstam...je zult het er maar voor een keertje mee moeten doen
Ja hallo jij wil tussen de bulten
Wat krijg ik dan ?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 14:59:Ja hallo jij wil tussen de bulten
Wat krijg ik dan ?
melk
Uitspraak van NilesBanks op dinsdag 8 mei 2007 om 15:00:melk
That's it, melk..
Nou oke, omdat je jarig bent. 12 november ben ik aan de beurt
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 15:01:Nou oke, omdat je jarig bent. 12 november ben ik aan de beurt
wat wil jij 12 november dan?
Uitspraak van NilesBanks op dinsdag 8 mei 2007 om 15:02:wat wil jij 12 november dan?
Ik heb nog wel even de tijd om erover na te denken.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 15:11:Ik heb nog wel even de tijd om erover na te denken.
das waar...geen stoute dingen hè?
Uitspraak van NilesBanks op dinsdag 8 mei 2007 om 15:12:das waar...geen stoute dingen hè?
laatste aanpassing