Partyflock

Forumonderwerp · 946613
Betreft: evenement: Dominator, zaterdag 28 juli 2007 om 11:00
Werkzaam bij Funk-it!
Artiest {SHOWLIST artist 74664, 31522}
Wie maakt de anthem van dominator
Wat een waarde loos 2e klas nr dit zeg:D
Hoop dak m niet hoor op dominator!!
ik hoop dat we een terror anthem krijgen :roflol: waarscheinlijk niet maar zou wel leuk zijn :P als ie maar niet van angernicht is :)
ik vindt het wel wat hebben....maar kan ook komen omdat ik hier al bijna een jaar zonder enige nieuwe hardcore zit :S
hahaha tjah dan moet je toch maar eens beginnen met downloaden he ;)
Uitspraak van Gooseman op vrijdag 6 juli 2007 om 10:49:
ik hoop dat we een terror anthem krijgen waarscheinlijk niet maar zou wel leuk zijn als ie maar niet van angernicht is

:looser:
roelf en marian
Whahahaha, weer zo'n zielige baggerdeuntjes plaat!!!
:gaap:

Beetje jammer!!
hij is opzig wel leuk .. maaaarrrr.. ik vind hem een beetje goedkoop.. alsof hij ff op een vrij avondje snel in elkaar gezet is ..

(Y) gaat wel togh
Allemaal een grote bek en straks staat iedereen gewoon bij Outblast te kijken.........ik vind het een vet nummer:yes:
Vind het wel een vet nummer! (y) Al dat gezeur, gezeik en geklaag over dat anthem, typisch hardcore, maar zaterdag los gaan wheeh :-p
laatste aanpassing

Jezus mensen geef niet zo commentaar wees blij dat er nummers gemaakt worden.

STERKER NOG!

WEES BLIJ DAT HARDCORE BESTAAT.

Kap eens met dat commentaar als je het niks aan vind waarom maak je zelf niks dan hun werken zich uit de naat om jullie feest plezier te geven.

En jullie kraken het af.

GA DAN OVER OP JUMP.

dat zijn dezelfde pussy's

Als je beter kan doe het dan. (tenslotte staat marc(outblast) daar en jij op je bureaustoel.

Greetz rico

ps:

Prima nummer en was weer gezellig en nice fireworks defqon kon het niet overtreffen met het vuurwerk op het nummer van masochist ^.^
Om het nr. zo te horen vind ik hem ook tegenvallen, maar hij gemixt/gedraaid werd daar op het einde tijdens Dominator :kwijl: lekkere harde/snellere bass erin (zoals ik gepleit had :D) Nouu ik ging uit m'n dak hoor :D
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 augustus 2007 om 08:16:
Jezus mensen geef niet zo commentaar wees blij dat er nummers gemaakt worden.

STERKER NOG!

WEES BLIJ DAT HARDCORE BESTAAT.

Kap eens met dat commentaar als je het niks aan vind waarom maak je zelf niks dan hun werken zich uit de naat om jullie feest plezier te geven.

En jullie kraken het af.

GA DAN OVER OP JUMP.

Als je beter kan doe het dan. (tenslotte staat marc(outblast) daar en jij op je bureaustoel.

Greetz rico

tussen hardcore snel in elkaar flansen voor het geld,en hardcore met je hart maken en tijd aan een nummer besteden zit nogal een groot verschil!!!!:@
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 augustus 2007 om 08:16:

Volldeig met je eens!

Lekker nummer! kan je goed op los!