Uitspraak van verwijderd op maandag 14 mei 2007 om 20:00:Ik werk bij een computer bedrijf en daar kom ik ook vaak homo-seksfoto`s tegen..
En dan zie ik altijd dat de man die gepaalt word geen stijve heeft.. Nou vraag ik me af hoe dat kan
Ik heb het ook aan een homo gevraagd, maar die had er nog nooit op gelet
Hahahahah
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 mei 2007 om 20:00:Geen problemen mee.. Maar ik heb wel een vraag..
Ik werk bij een computer bedrijf en daar kom ik ook vaak homo-seksfoto`s tegen..
En dan zie ik altijd dat de man die gepaalt word geen stijve heeft.. Nou vraag ik me af hoe dat kan
dat heb je ook vaak met plas-sex fotos, die gasten die door vrouwen overheen geplast worden hebben altijd een slappe lul, ik zou echt een stijve paal hebben als het mij zou overkomen
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 mei 2007 om 20:00:Geen problemen mee.. Maar ik heb wel een vraag..
Ik werk bij een computer bedrijf en daar kom ik ook vaak homo-seksfoto`s tegen..
Inderdaad!
Degene die geneukt wordt heeft geen stijve!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2007 om 13:49:Dit is erieus hoor hahaha!
Ja ok, maar moet er wel heel hard om lachen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2007 om 16:55:Ja ok, maar moet er wel heel hard om lachen
Kan ik me voorstellen..
Toen ik het aan die homo vroeg moest ie ook vet lachen
Uhm nou.. ik vind het hun eigen keuze..
Je hoeft nu niet uigebreid te zien wat ze doen..
Maar net als hetero's willen zij ook showen hoe verliefd ze zijn..
Ik heb er totaal geen problemen mee..
En als zij zo wel gelukkig kunnen zijn..
No problem.. zo is het nu eenmaal.. hoort erbij..
Was vroeger ook.. maar toen kwamen ze er nog niet voor uit..
Je hoeft nu niet uigebreid te zien wat ze doen..
Maar net als hetero's willen zij ook showen hoe verliefd ze zijn..
Ik heb er totaal geen problemen mee..
En als zij zo wel gelukkig kunnen zijn..
No problem.. zo is het nu eenmaal.. hoort erbij..
Was vroeger ook.. maar toen kwamen ze er nog niet voor uit..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 mei 2007 om 19:24:Ow hahaha...ja ik weet het eigenlijk ook niet
Misschien doet het pijn ofzo
Haha heb er ook al een topic over geopend
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 14:22:wat vinden jullie nou van homo's?
Euhm niks. Heb er niks op tegen.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 14:22:wat vinden jullie nou van homo's??????????
lekker homo laten zijn