Partyflock

Forumonderwerp · 946403

wat vinden jullie nou van homo's??????????
laatste aanpassing

Uitspraak van Sopje op zaterdag 5 mei 2007 om 15:52:
precies al dat klef gedoe ook op stap dat ze elkaar niet los kunnen laten

handje vast houden

daar loop ik me bij iedereen aan te ergeren..
homo's.. lesbiennes.. hetero's..

ik walg echt van dat geklef óóóveral

Niks mis mee..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 23:37:
zo is de natuur.

Ook in de natuur komt homoseksualiteit voor. :jaja:

Net zoals andere mensen. Sommige mag ik, andere niet.

jaa heb er nix tegen , alleen ze moeten niet voordoen als of ze meisjes zijn om met me in contact te kunne komen daar heb ik zo een hekel aan , njaa ook al merk ik na een goeie gesprek wat ze zijn tjaa

Uitspraak van Sugarcoated op zondag 6 mei 2007 om 14:57:
Ook in de natuur komt homoseksualiteit voor

de bedoeling van zaad is dat het bij de baarmoeder komt,niet in een kontgat..:flower:

De meeste zijn lief en gezellig En als vrouw zijnde heb je geen last van ze :cheer:

heb er weinag last van
Geen last van..
Vanmiddag in de winkel bijna in mn broek gepist..
Kwamen 4 homo's binnen..
Een met een broek met allemaal gaten aan de zijkant..
Wijve topje aan..Echt te raar gekleed voor woorden..
Maar wel toppie dat ze ut durven

Uitspraak van Ginaa :cheer: op zondag 6 mei 2007 om 18:43:
Maar wel toppie dat ze ut durven

nah ik vind het meer walgelijk om te zien
Tja..

Je hebt hele leuke en echt hele valse!!!

Uitspraak van verwijderd op zondag 6 mei 2007 om 18:20:
de bedoeling van zaad is dat het bij de baarmoeder komt,niet in een kontgat

dan is masturberen ook uit den boze, en sex met condoom ook, want dan komt het of in een handdoek of in een rubbertje.

een van mijn beste vriendjes is homo!
en heb met niemand zoveel lol als met hem!:P
vooral leuk om samen te shoppen (L)
Ik vind die totally gay mannen/jongens zo verschrikkelijk :dood:, gast doe NORMAAL!:|

de ''normale'' homo heb ik geen probleem mee, maar van die verwijfde mannen..sorry, maar daar erger ik me echt verschrikkelijk aan.

Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 09:13:
dan is masturberen ook uit den boze, en sex met condoom ook, want dan komt het of in een handdoek of in een rubbertje.

en anaal mag ook niet bij vrouwen gedaan worden dus

(ik dacht.. vul het even aan.. ;))

Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 19:05:
ik dacht.. vul het even aan

kusmedan.. denkt ook aan alles :P

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 14:22:
wat vinden jullie nou van homo's??????????laatste aanpassing 5 mei 2007 14:54

ik heb er geen problemen mee, mensen zijn mensen ongeacht hun voorkeur (y)

Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 21:54:
mensen zijn mensen ongeacht hun voorkeur

inderdaad :respect:

Het maakt me niet uit of iemand nu homo is of niet..moet iedereen toch lekker zelf wete:D

ik neuk nog liever met oma's

:-S
Wat vinden jullie nou van mensen?
Das eigenlijk vrijwel dezelfde vraag!

Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 21:54:
mensen zijn mensen ongeacht hun voorkeur

(Y) dat bedoel ik!

Ennuh ik vind ze geweldig! heerlijk samen mannen kijken, samen winkelen, samen mutsen over van alles, lachen om niets! HEERLIJK!
Elke vrouw zou zo'n beste vriend moeten hebben! ;-):-D hahah

Ik ben het zelf! uh, wat vind ik van mezelf? Ik vind mezelf wel leuk. (L)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 23:43:
ja en ze zijn geestessziek... dat betekent niet dat ik ze anders zie...

Oh ja? Ben ik geestesziek?

Apart, want ik functioneer voor de rest echt voor de volle 100%. Ik ervaar voor zover ik weet dezelfde emoties als ieder ander mens. Volgens is m'n IQ ook gewoon normaal in orde. Ik loop verder ook op 2 benen, heb 2 armen, 2 ogen, een gezicht, enz. Ik zie de verschillen niet zo hoor. Maarja wel relaxt dan dat ik deze geestesziekte heb en geen ziekte waarbij ik allerlei mankementen heb. Prima ziekte eigenlijk (Y)

in afghanistan neuken ze ook niet met de vrouwen, daar is het normaal om kleine jongentjes te neuken, ze lopen dan ook met make up en lippenstift op... worden zelfs in het openbaar geneukt, als de soldaten met de nachtkijker vanaf het kamp in het rond kijken zien ze ze bezig.. zo ziek is het daar...

Wat de maatschappij hier normaal vind hoeft niet normaal te zijn...

Jouw normen en waarden hoeven de mijne nog niet te zijn.
laatste aanpassing

ik vind ze nogal homo achtig...

verder: het kunnen net zulke klootzakken of aardige mensen zijn als hetero's en bi's..dus ik maak me er niet druk om :)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 02:24:
Wat de maatschappij hier normaal vind hoeft niet normaal te zijn...

Nee precies. Maar het grooste gedeelte vind het ook nog helemaal niet normaal. En wat het grooste gedeelte van de maatschappij niet normaal vindt hoeft gelukkig niet abnormaal te zijn.

Je mag trouwens van geluk spreken dat je als hetero geboren bent. Had zomaar anders geweest kunnen zijn. Besef je dat wel eens?

Ik heb geen interesse in homo sex, en als ik nou eenmaal op mannelijkere persoonlijkheden val zijn er genoeg vrouwen met zo'n persoonlijkheid dus flikker op met dat gezeik...

Je word homo dat ben je niet... 90% van het gedrag van de kinderen komt door de ouders...;)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 13:53:
Je word homo dat ben je niet... 90% van het gedrag van de kinderen komt door de ouders...

:dood:

Maar ik denk dat er ergens wel een kern van waarheid inzit. ik denk dat als iemand zwaar misbruikt is door het andere geslacht, dat je daar gewoon zo van afschrikt,..

ik denk best dat sommige vrouwen daardoor anders gaan zien ofzo.
ookal zal ik hier wel commentaar op gaan krijgen
laatste aanpassing

Ik zeg niets, maar hou de sex aub niet zo ranzig op die ontmoetingsplaatsen...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 13:50:
Ik heb geen interesse in homo sex, en als ik nou eenmaal op mannelijkere persoonlijkheden val zijn er genoeg vrouwen met zo'n persoonlijkheid dus flikker op met dat gezeik...

Je snapt me niet helemaal geloof ik. Ik bedoel dat je ook zomaar zo geboren had kunnen zijn. Daar kies je helemaal niet voor. Dat ben je! Wat denk je nou man, dat ik hier een beetje voor gekozen heb? Donder een end op gek! Had me een hoop shit bespaard in m'n leven als ik gewoon lekker hetero was geweest!!

En het komt al helemaal niet door m'n ouders. :frusty:

Je kan nog altijd ineens terug hetero worden, als je het goeie meisje maar tegenkomt...:p zulke als Buck angel bijvoorbeeld...

Je bent niet minder mens erdoor voor mij hoor... je hebt alleen veel problemen...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 01:28:
Oh ja? Ben ik geestesziek?

Apart, want ik functioneer voor de rest echt voor de volle 100%. Ik ervaar voor zover ik weet dezelfde emoties als ieder ander mens. Volgens is m'n IQ ook gewoon normaal in orde. Ik loop verder ook op 2 benen, heb 2 armen, 2 ogen, een gezicht, enz. Ik zie de verschillen niet zo hoor. Maarja wel relaxt dan dat ik deze geestesziekte heb en geen ziekte waarbij ik allerlei mankementen heb. Prima ziekte eigenlijk

Lekker laten lullen
Je weet zelf wel beter denk ik :)
Uitspraak van Early Bird (L) op zaterdag 5 mei 2007 om 22:26:
Uitspraak van Sacred Flame op zaterdag 5 mei 2007 om 20:28:
K ben gek op homo's.

Jij bent ook gay ja. Dus soort zoek soort

Maar wat in mn profiel staat hoeft niet waar te zijn ;)
moeten ze zelf weten...

zolang ze maar niet aan mij gaan zitten of mij willen versieren...

Over 't algemeen vrij gay :9

Laat ze lekker homo zijn dan
ieder zijn eigen ding
Ken het me voorstellen dat je homo wordt met die wijven van tegenwoordig

het woord mietje zegt al genoeg wat we ervan vinden, het komt dan ook van sodomietje
Helemaal niks mis mee!
Vind het heerlijk om ermee te winkelen e.d! :D
Ik ken genoeg homo's, en daar is niks mis mee. Ik bedoel, ze zijn , (degene die ik ken dan), modieus, zijn gezellig, ik bedoel.. zo'n standaard man vind je tegenwoordig niet meer hoor waar je lekker de hele avond tot midden in de nacht mee kan beppen en lol hebben , zonder dat het op sex uitdraait in zijn koppie :|

dat komt omdat sommige mannen met hun primitieve brein denken je hebt het dus over kerels waarvoor ik me een beetje schaam, homo's kunnen net zo goed eikels zijn, je hebt het nu over de homo's die zo braaf zijn geworden omdat ze veel problemen hebben gehad....

Je moet dus iemand zoeken die veel problemen heeft gehad;)
Homo's zijn (l)!

bah wel toevallig dat de enigste hier die dat zeggen vrouwen of homo;s zijn....

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 15:27:
Je kan nog altijd ineens terug hetero worden, als je het goeie meisje maar tegenkomt... zulke als Buck angel bijvoorbeeld...

Whahaha... ervaring mee?

Ik heb het in het begin vaak zat geprobeerd, maar nee, het is niet iets dat tussen m'n oren zit, maar iets dat in m'n genen zit.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 16:07:
je hebt alleen veel problemen...

Ach, je leert er wel mee leven.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 21:43:
je hebt het nu over de homo's die zo braaf zijn geworden omdat ze veel problemen hebben gehad....

Ken jij ze allemaal ofzo?

Je moet echt niet denken dat jij alles weet ofzo. Je doet echt iedere keer van die uitspraken die nergens op slaan.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 21:53:
bah wel toevallig dat de enigste hier die dat zeggen vrouwen of homo;s zijn....

Da's meestal. Als vrouwen weten dat je homo bent zijn ze er als de kippen bij om je te leren kennen. Ze zien je gelijk als een leuke vriendin. Dat je dan homo bent vinden ze extra leuk. Soort man en vrouw in één. Multifunctioneel!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 13:53:
90% van het gedrag van de kinderen komt door de ouders

ja tuurlijk, een mens vormt zich na de opvoeding ook nog voor een deel zelf.
homo zijn zit in je, daar staat je opvoeding los van (y)

:loser:

Homo's niks mis mee accepteer ze net zoveel als iemand gewoon hetero is. we're all the same!:D

Geen problemen mee.. Maar ik heb wel een vraag..
Ik werk bij een computer bedrijf en daar kom ik ook vaak homo-seksfoto`s tegen..
En dan zie ik altijd dat de man die gepaalt word geen stijve heeft.. Nou vraag ik me af hoe dat kan8)
Ik heb het ook aan een homo gevraagd, maar die had er nog nooit op gelet:x
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 mei 2007 om 20:00:
Ik werk bij een computer bedrijf en daar kom ik ook vaak homo-seksfoto`s tegen..

Huhuh...die springen zo ineens op je scherm toch?? :P
Misschien popt er misschien een keer een gayforum op..haha..zit vast een kenner tussen...