| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 16 juni 2007 om 11:00 |
Onderwerp is dubbel!
Zie "Voorverkoop Defqon.1" voor eenzelfde onderwerp.
Uitspraak van hoegooiikdezeweg op zaterdag 5 mei 2007 om 10:46:ben nu toch wakker... wil het op die klotesite lezen dat het uitverkocht is voordat ik mn kussen weer ga knuffelen
Yup, zo denk ik ook
Uitspraak van hoegooiikdezeweg op zaterdag 5 mei 2007 om 10:46:wil het op die klotesite lezen dat het uitverkocht is
kwam erdoorheen met bellen, en tis uitverkocht!!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 10:50:Maar die medewerker zegt ook dat het uitverkocht is..
Toen ik 2 weken geleden belde zeiden ze dat ze nix wisten over een 2e verkoop.. En die zou nieteens komen werd mij verteld..
En de site is gewoon nooit bereikbaar geweest sinds gisteravond..
Wel toevallig dat de pagina's contact, members, algemene voorwoorden enz.. nieteens bestaan behalve busy.aspx..
trieste zaak...
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op zaterdag 5 mei 2007 om 10:48:q-dance site doet ook vaag
Ik wed dat het 1 groot complot is!
Uitspraak van BassmaniaQ op zaterdag 5 mei 2007 om 10:55:zullen we dan maar
Ik doe mee
busy.aspx
laatste aanpassing
Uitspraak van BassmaniaQ op zaterdag 5 mei 2007 om 11:02:maar mensen ik ben weg, ga even ergens anders uithuilen
k leef met je mee
Blijf bellen!
De medewerkster aan de telefoon zei, dat er nog kaartjes vrij kunnen komen ivm betalingen die niet zijn gelukt.
Ook zei ze dat de verkoop online, niet gelijkt loops met de verkoop telefonisch.
er is dus nog een kleine kans...