Partyflock

Forumonderwerp · 946145
1929x bekeken

Onderwerp is dubbel!

Zie "fretten" voor eenzelfde onderwerp.
Waarschuw beheerder
Oke wie heeft er hier nog meer fretten thuis? Heb er vorige week 1 gekocht... maar omdat ik weinig geld had voor een extra hok had ik hem bij mijn 2 konijnen gedaan. Kom ik vanmorgen beneden zijn die konijnen doodgemaakt door die fret!!! Hoe kan dit gebeuren? heb de beesten gewoon gevoerd en goed verzorgd!!
laatste aanpassing
eyzz heb vanmiddag wat sosa gerookt met gerben en archibald bij station bijlmer, maar na wat bapsigaretten zij gerben dat hij een groep fretten zag lopen daar. kan dat? komen fretten voor op de straten vang bijlmer??

zit echt te piekeren enzo erover jwt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op zondag 13 mei 2007 om 22:35:
eyzz heb vanmiddag wat sosa gerookt met gerben en archibald bij station bijlmer, maar na wat bapsigaretten zij gerben dat hij een groep fretten zag lopen daar. kan dat? komen fretten voor op de straten vang bijlmer??

he man ja je belde me al dat je die beesten zag, ikweet het ook niet was ook aardig high op dat moment. Zat bij Gijsbrecht thuis, ze moeder was weg, lekker bapsigaretten gerookt daarna de tuinset van ze moeder gesloopt jwt