Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 12:39:ja maard aar kan je niet meer aan komen
Tuurlijk wel
klik
Stackers werken alleen als je gedoseerd eet en veel sport... Ik werd er te onrustig van omdat ik heftig reageer op cafeine. Ik gebruikte stacker 3 die blokt namelijk ook vet en je krijgt extra energie. Maar als je het gaat proberen zou ik beginnen met 2. Kijk eerst hoe je je erbij voelt.
Efedra is gevaarlijk ja als je zo dom bent jarenlang van die pillen te gaan slikken en dan ook nog eens over de maximale dosering gaat
In amerika zijn ze trouwens alweer legaal.
Maar mijn conclusie: Troep!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 14:16:Het is gevaarlijk!!!!!!!!!!
Efedra is gevaarlijk ja als je zo dom bent jarenlang van die pillen te gaan slikken en dan ook nog eens over de maximale dosering gaat
Maar mijn conclusie: Troep!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 14:16:Het is gevaarlijk!!!!!!!!!!
Zelf helaas ook ooit ondervonden
Echt dom als je dát doet!
Zolang je niet meer neemt dan aangegeven
is het niet of nauwelijks schadelijk
voor je lichaam.
Tenzij je er overgevoelig voor bent.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 00:01:Ja totdat je ermee stopt.
Maar moet wel toegeven dat die met ephedra beter werken dan zonder.
Alleen met ephedra werd ik zelf beetje hyper van en kon echt niet meer slapen.
Ben blij dat ik dat probleem nu niet meer heb!
Voor mij geen stackers meer.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2007 om 23:57:Het principe van afvallen is gewoon minder eten en meer bewegen.
Ik heb zelf ook wel eens stackers gebruikt, maar het hielp bij mij niet zo super veel.
Meer sporten helpt veel beter bij mij dan
Helemaal waar!!!