Partyflock

Forumonderwerp · 945837

Waarschuw beheerder
Wilders wil af van islamitisch onderwijs

DEN HAAG - Fractieleider Geert Wilders van de PVV pleit ervoor alle islamitische scholen in Nederland per direct te sluiten. Die maatregel is volgens hem nodig om de kinderen 'te beschermen tegen de verspreiding van het islamitische gedachtegoed'.

Wilders schrijft dat in een column die gisteren verscheen op de website Nieuwnieuws. Hij erkent een stevige toon aan te slaan in het islamdebat. Dat is volgens hem echter nodig 'omdat het vijf voor twaalf' is.

Wilders gaat ook in op het recente incident met de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb). Tijdens een gesprek op het kantoor van de NCTb liet een ambtenaar zich volgens hem ontvallen dat het toch echt wenselijk is dat Wilders zijn toon over de islam matigt. Dat de ambtenaar werd gecorrigeerd doet aan die opmerking niets af, meent Wilders. "Het was wel degelijk intimidatie en wel van de zuiverste soort", aldus het Kamerlid.

Doorvoeren die zooi!

Waarschuw beheerder
donateur
en tereg

Waarschuw beheerder
Slaat toch ook nergens op, wat hebben die kinderen nou aan islamitisch onderwijs in nederland? Die keus maken ze zelf niet eens maar hun ouders...

Van mij mag het ook allemaal weg!
Waarschuw beheerder
Helemaal mee eens !

Laten ze gewoon allemaal openbare scholen nemen. Weg met islamitische, katholieke scholen enz..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 16:30:
Fractieleider Geert Wilders van de PVV pleit ervoor alle islamitische scholen in Nederland per direct te sluiten. Die maatregel is volgens hem nodig om de kinderen 'te beschermen tegen de verspreiding van het islamitische gedachtegoed'.

oow me nichtje had net vorige week een burka gekocht. :nocheer:
Waarschuw beheerder
ik vind dat er net zoveel islamitische scholen in Nederland moeten zijn als Nederlandse scholen in islamitische landen.

0 dus.

opgeflikkerd met die kut scholen.

:respect:WILDERS:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 16:41:
oow me nichtje had net vorige week een burka gekocht

:roflol:
Waarschuw beheerder
jah :/ ... heeft ie lekker over nagedacht :no: ... ben het met veel dingen best eens :/ ...

maar wat dan met christelijke en katholieke scholen ???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 16:34:
Slaat toch ook nergens op, wat hebben die kinderen nou aan islamitisch onderwijs in nederland? Die keus maken ze zelf niet eens maar hun ouders...

diploma's van islamitisch onderwijs ongeldig verklaren, dan is het zo afgelopen met die onzin. Christelijk onderwijs idem dito

leerlingen van die scholen leggen daar de basis voor een ontspoorde toekomst.

religie is ontstaan om het onstaan/bestaan van de wereld om ons heen te verklaren! wetenschap is in een vergevorderd stadium, de meeste vragen zijn beantwoord. wat brengt religie teweeg in de wereld? helemaal niets

Waarschuw beheerder
donateur
vet voorstel, helemaal terecht maar zal er toch we niet doorkomen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 16:46:
helemaal terecht maar zal er toch we niet doorkomen.

zeer zeker niet nee :) ...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 16:44:
wat brengt religie teweeg in de wereld? helemaal niets

haat oorlog en moord.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 16:46:
haat oorlog en moord.

Precies, daarom vind ik dat hele gedoe met al die geloven gewoon onzin

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 16:44:
leerlingen van die scholen leggen daar de basis voor een ontspoorde toekomst.

Dus jij zegt nu dat alle mensen, die onderwijs hebben gehad op religieuze grondslag, ontspoord zijn? Interessante stelling.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 2 mei 2007 om 16:44:
maar wat dan met christelijke en katholieke scholen ???

ik ben leerling op een katholieke school, er zitten zelfs ook veel moslims. in het verleden speelde religie in deze scholen een grote rol, nu valt dat alles te verwaarlozen...

levensbeschouwing is een vak dat wordt onderwezen. elke religie objectief bestuderen: islam, boeddisme, hindoeïsme & christendom.

Waarschuw beheerder
Van mij mogen ze alle scholen op religieuze grondslag afschaffen. Beetje raar als je alleen islamitische scholen gaat verbieden. Wilders spoort niet (zal wel katholiek onderwijs hebben gehad). 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 16:49:
ik ben leerling op een katholieke school

Dan ben je niet meer te redden!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 16:48:
Dus jij zegt nu dat alle mensen, die onderwijs hebben gehad op religieuze grondslag, ontspoord zijn? Interessante stelling

deze leerlingen krijgen geen normaal onderwijs, ze krijgen islamitisch onderwijs. welk voordeel kunnen zij uit islamitisch onderwijs halen? dat ze wetenschap verwerpen omdat bewezen waarheden in strijd zijn met hun religie? religie is een beperkende factor in nederland, waar gaat het heen wanneer de islam zelfs het onderwijs binnendringt?
Waarschuw beheerder
ze hadden hem echt minister president moeten maken :O
Waarschuw beheerder
ik ben leerling op een katholieke school, er zitten zelfs ook veel moslims. in het verleden speelde religie in deze scholen een grote rol, nu valt dat alles te verwaarlozen...

levensbeschouwing is een vak dat wordt onderwezen. elke religie objectief bestuderen: islam, boeddisme, hindoeïsme & christendom

allemaal mooi en best knap ... maar als je zelf islamiet zou zijn ??? zou je dan ook niet beginnen over de andere gelovige scholen ... dat zou een omwenteling zijn die niet te bekostigen valt :no: ...

wilders heeft gewoon nu een suikerlepel gevonden waarmee hij geleerd heeft de wereld op te schudden... wordt ermee geconfronteerd door de "veiligheidsdienst"... en stookt het vuur nog meer op ...

applaus voor wilders :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 16:55:
deze leerlingen krijgen geen normaal onderwijs, ze krijgen islamitisch onderwijs. welk voordeel kunnen zij uit islamitisch onderwijs halen? dat ze wetenschap verwerpen omdat bewezen waarheden in strijd zijn met hun religie? religie is een beperkende factor in nederland, waar gaat het heen wanneer de islam zelfs het onderwijs binnendringt?

daar ben ik het mee eens :yes:

je bent dan niet meer vrij van geloof ( wat in NL is)
het word je er van kinds af aan erin gestouwt

Waarschuw beheerder
Van mij mogen ze alle scholen op religieuze grondslag afschaffen. Beetje raar als je alleen islamitische scholen gaat verbieden. Wilders spoort niet (zal wel katholiek onderwijs hebben gehad).

het scheelt dat het christendom buitengewoon tolerant is, en andere religies erkent. het religieuze karakter van katholieke scholen is te verwaarlozen, bovendien zijn zij verplicht alle vakken LOS van het christendom te onderwijzen. de kwaliteit van het onderwijs wordt er dus niet minder op.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 17:01:
het scheelt dat het christendom buitengewoon tolerant is, en andere religies erkent.

Daarom proberen ze ook altijd anderen te bekeren. :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 2 mei 2007 om 16:57:
allemaal mooi en best knap ... maar als je zelf islamiet zou zijn ??? zou je dan ook niet beginnen over de andere gelovige scholen ... dat zou een omwenteling zijn die niet te bekostigen valt ...

jij veronderstelt dat ander religieus onderwijs wèl wordt toegestaan. wanneer een dergelijke wet wordt doorgevoerd zal hier natuurlijk geen sprake van zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 17:01:
het religieuze karakter van katholieke scholen is te verwaarlozen,

dat zeggen nederlanders ja :/ ... als het te verwaarlozen is ... waarom bestaan ze dan nog ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 17:04:
jij veronderstelt dat ander religieus onderwijs wèl wordt toegestaan. wanneer een dergelijke wet wordt doorgevoerd zal hier natuurlijk geen sprake van zijn.

daar is helemaal geen geld voor man :no: .. hou toch op ... wilders vind het gewoon een leuk spelletje worden ... schoppen tegen alles wat een kleur heeft ...

begin het steeds zieliger te vinden :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 17:03:
Daarom proberen ze ook altijd anderen te bekeren.

je verward het met de moslims :rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kaasvlinder op woensdag 2 mei 2007 om 16:41:
ik vind dat er net zoveel islamitische scholen in Nederland moeten zijn als Nederlandse scholen in islamitische landen.

0 dus.

opgeflikkerd met die kut scholen.

ook egt...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 2 mei 2007 om 17:05:
dat zeggen nederlanders ja ... als het te verwaarlozen is ... waarom bestaan ze dan nog ...

het zijn de fossielen van een verleden waarin het christendom nog een grote rol speelde in de maatschappij. het is een benaming, met emotionele waarde voor sommigen.

hoe verklaar jij het feit dat bij mij op school(katholieke school) rond de 100 moslims rondlopen? omdat we de hele dag door over de ark van noach lezen zeker...

bovendien zijn het openbare scholen! alleen de titel 'katholieke school' blijft over

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blondjee074 op woensdag 2 mei 2007 om 16:40:
Helemaal mee eens !

Laten ze gewoon allemaal openbare scholen nemen. Weg met islamitische, katholieke scholen enz..

idd

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ®uffy :respect:© op woensdag 2 mei 2007 om 17:02:
Doorvoeren die zooi!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 17:11:
met emotionele waarde voor sommigen

en daarom zal wilders met de anti islam scholen het ook niet gaan redden :no: ...
omdat we de hele dag door over de ark van noach lezen zeker

niet de hele dag ... maar toch minstens 1x per week ... en elke dag wordt er gebeden in de ochtend ;)

bovendien zijn het openbare scholen! alleen de titel 'katholieke school' blijft over

nope :) .. openbaar gelden andere regels en normen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 17:15:
Doorvoeren die zooi!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 2 mei 2007 om 17:06:
hou toch op ... wilders vind het gewoon een leuk spelletje worden ... schoppen tegen alles wat een kleur heeft ...

links nederland heeft een natuurlijke hang naar alles wat als kwetsbaar wordt gezien en uit verre buitenlanden komt. De groeiende groep kiezers van islamitische huize die een voorkeur toont voor linkse partijen, heeft invloed op de oers van die partijen. met als uitkomst dat areligieus links een religieuze, weinig 'linkse' ideologie faciliteert.

vind jij dat hier niets tegenover moet staan? want dat is precies wat Wilders doet.

Waarschuw beheerder
het zijn de fossielen van een verleden waarin het christendom nog een grote rol speelde in de maatschappij. het is een benaming, met emotionele waarde voor sommigen.

hoe verklaar jij het feit dat bij mij op school(katholieke school) rond de 100 moslims rondlopen? omdat we de hele dag door over de ark van noach lezen zeker...

Nooit gehoord van streng gereformeerden zeker.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 17:26:
vind jij dat hier niets tegenover moet staan? want dat is precies wat Wilders doet

waar wilders nu tegen schopt is zelf in het leven geroepen door den haag ... wat wilde we multi culti zijn ... ze hadden er eerder aan moeten denken wat de gevolgen konden zijn... wilders trapt nu alleen om sensatie op te roepen

Waarschuw beheerder
donateur
hmmmm.. dat riekt naar racisme :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 17:30:
Nooit gehoord van streng gereformeerden zeker.

het is allemaal leuk en aardig, maar het punt van discussie is religieus onderwijs in het algemeen.

Hier komt weer duidelijk het ziekelijke zelfbekritiserende karakter van links Nederland naar voren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 17:33:
hmmmm.. dat riekt naar racisme

ook ... maar dat kan me kont niet roesten :no: ...

gaat mij erom ... dat die mensen paars geel groen of rood ... welk geloof ze ook hebben .. gelijke rechten hebben ...

regering heeft zelf die zwarte en islam scholen in het leven geroepen ...

nu is er opeens zo een trappende blaaskaak die die gelijke rechten ff afpakt .. omdat het hem niet zint :/

ja zo zijn we niet getrouwd :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 17:35:
maar het punt van discussie is religieus onderwijs in het algemeen.

Dat maak jij er nu van. Ik had eerder aangegeven dat dit wat mij betreft allemaal afgeschaft mag worden. Wilders wil dat het islamitisch onderwijs wordt afgeschaft en voor de rest zegt ie niets.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op woensdag 2 mei 2007 om 17:36:
gaat mij erom ... dat die mensen paars geel groen of rood ... welk geloof ze ook hebben .. gelijke rechten hebben ...

meeeens

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 17:35:
Hier komt weer duidelijk het ziekelijke zelfbekritiserende karakter van links Nederland naar voren.

Wat bedoel je hiermee? Of begin je nu maar te beledigen omdat je niet normaal kunt discussieren?

Waarschuw beheerder

dus het een afschaffen is ook het ander afschaffen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 17:37:
meeeens

dus hoe denk je die wet door te voeren :/ ...

de bel horen luiden en na gedaan zeker ???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 17:39:
dus het een afschaffen is ook het ander afschaffen.

nederland staat nog steeds te boek als christelijk land :yes: ... dat kan je niet ff afschaffen :no: ...

Waarschuw beheerder
donateur
ook ... maar dat kan me kont niet roesten

ik reageerde op de openingspost jet :bloos:

eens :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 2 mei 2007 om 17:32:
waar wilders nu tegen schopt is zelf in het leven geroepen door den haag ... wat wilde we multi culti zijn ... ze hadden er eerder aan moeten denken wat de gevolgen konden zijn... wilders trapt nu alleen om sensatie op te roepen

heb jij enig idee hoeveel tijd, geld en moeite de nederlandse maatschappij steekt in het verbeteren van de multiculturele samenleving? dit land heeft zich ten alle tijden, en nu nog steeds, buitengewoon tolerant opgesteld tegenover allochtonen en de islam. moslimleiders uit andere landen zien nederland 'als boter zo zacht', moslims in nederland hebben helemaal niets te klagen.

als jij het anders ziet ben ik uitgepraat, dan ken je de geschiedenis van je eigen land niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 2 mei 2007 om 17:40:
nederland staat nog steeds te boek als christelijk land ... dat kan je niet ff afschaffen

Het een niet afschaffen dan ook het ander niet afschaffen. Je behandelt de een niet anders dan de ander alleen omdat iemand een ander geloof heeft. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Artikel 6
1. Ieder heeft het recht zijn godsdienst of levensovertuiging, individueel of in gemeenschap met anderen, vrij te belijden, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.

Uitspraak van VageJetje op woensdag 2 mei 2007 om 17:40:
dat kan je niet ff afschaffen :no: ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 17:40:
ik reageerde op de openingspost jet

oke platkut :$

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 17:40:
heb jij enig idee hoeveel tijd, geld en moeite de nederlandse maatschappij steekt in het verbeteren van de multiculturele samenleving? dit land heeft zich ten alle tijden, en nu nog steeds, buitengewoon tolerant opgesteld tegenover allochtonen en de islam. moslimleiders uit andere landen zien nederland 'als boter zo zacht', moslims in nederland hebben helemaal niets te klagen

dat zeg ik toch :/ ... jij bent het nu eens om precies dat onderuit te lullen :/ ... gewoon afschaffen islamscholen ... katholiek en christelijk ook meteen ...

daarna gaan we eisen dat de rest van de wereld ook ze geloof bij het grofvuil neerzet :/ ...

dat is eigenlijk wat je zegt ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 17:41:
Het een niet afschaffen dan ook het ander niet afschaffen. Je behandelt de een niet anders dan de ander alleen omdat iemand een ander geloof heeft

ga jij dat ook aan marokko vertellen ??? terwijl we ze zelf naar nederland hebben gehaald ??? terwijl nederland zegt wij zijn multi culti B) ... maar schaffen nu wel alle scholen af B) ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 2 mei 2007 om 17:50:
ga jij dat ook aan marokko vertellen ??? terwijl we ze zelf naar nederland hebben gehaald ??? terwijl nederland zegt wij zijn multi culti ... maar schaffen nu wel alle scholen af

:vaag:
Waarschuw beheerder
Daarbij is hier in dit forum volgens mij nog met geen één woord gerept over de slechte prestatie die deze islamitische scholen boeken..
Dan zal het best zo zijn dat moslims zich beter thuisvoelen op deze scholen, maar met prestaties ver onder de maat zijn deze scholen vrijwel alleen een schadepost voor de Nederlandse samenleving en daarom een goede reden om de Islamitische scholen te sluiten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Josh!! op woensdag 2 mei 2007 om 18:00:
Daarbij is hier in dit forum volgens mij nog met geen één woord gerept over de slechte prestatie die deze islamitische scholen boeken..
Dan zal het best zo zijn dat moslims zich beter thuisvoelen op deze scholen, maar met prestaties ver onder de maat zijn deze scholen vrijwel alleen een schadepost voor de Nederlandse samenleving en daarom een goede reden om de Islamitische scholen te sluiten

goed argument :yes: ... maar ook onhaalbaar

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 2 mei 2007 om 17:56:
niet ???

Snap jij het nog? Ik niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 2 mei 2007 om 18:01:
maar ook onhaalbaar

Hoezo onhaalbaar. Je mag eisen stellen aan je onderwijs en dat wordt ook gedaan. Dit geldt voor alle scholen. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 18:04:
Snap jij het nog? Ik niet.

jah en nee ... denk niet dat we elkaar snappen ;) ...

maar nu ook geen tijd meer voor helaas :( ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 18:05:
Hoezo onhaalbaar. Je mag eisen stellen aan je onderwijs en dat wordt ook gedaan. Dit geldt voor alle scholen

maar daarom is er volgens mij nog nooit een school soort gesloten ivm de slechte resultaten ... laat ze daar eerst een wet voor bouwen ;) ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 2 mei 2007 om 18:06:
maar daarom is er volgens mij nog nooit een school soort gesloten ivm de slechte resultaten

Hmm, vlg mij was er laatst wel de dreiging om een school om die reden te sluiten. weet niet meer of het echt gebeurd is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 18:56:
weet niet meer of het echt gebeurd is

Uiteraard niet!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat een onzin. mijn zonen zitten ook op een islamitische school. nouja een school met alleen islamiten. nou en. ze kunnen nu al goed tagin en couscous voor die ouwe zetten haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 2 mei 2007 om 19:01:
mijn zonen zitten ook op een islamitische school. nouja een school met alleen islamiten

:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 2 mei 2007 om 17:49:
dat zeg ik toch ... jij bent het nu eens om precies dat onderuit te lullen ... gewoon afschaffen islamscholen ... katholiek en christelijk ook meteen ...

daarna gaan we eisen dat de rest van de wereld ook ze geloof bij het grofvuil neerzet ...

geen idee wat hij zegt, ik ben het dr mee eens.

Geloof is alleen goed als excuus om te feesten en al het andere is bullshit, zeggen dat god bestaat is even veel waarheid als zeggen dat als je eten in je reet stopt, je door je bek schijt ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 2 mei 2007 om 19:01:
wat een onzin. mijn zonen zitten ook op een islamitische school. nouja een school met alleen islamiten. nou en. ze kunnen nu al goed tagin en couscous voor die ouwe zetten haha

whhaah en jij hebt via de ouders van die matties een goeie afzetmarkt voor je weed :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 19:07:
whhaah en jij hebt via de ouders van die matties een goeie afzetmarkt voor je weed

waarom denk je dat ze anders op school zijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Josh!! op woensdag 2 mei 2007 om 18:00:

inderdaad, maar dat spreekt voor zich :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 2 mei 2007 om 17:49:
gewoon afschaffen islamscholen ... katholiek en christelijk ook meteen ...

daarna gaan we eisen dat de rest van de wereld ook ze geloof bij het grofvuil neerzet ...

dat eerste is wat ik zeg...

eisen dat de rest van de wereld ook ze geloof bij het grofvuil neer zet??? nee! die zoeken het de komende decennia maar zelf uit, islam blokkeert hun economische groei, hebben wij alleen maar profijt van...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 17:38:
Wat bedoel je hiermee? Of begin je nu maar te beledigen omdat je niet normaal kunt discussieren?

Ik zal mn vraag nog maar een keer herhalen voordat de blonde dinges em vergeet voor het gemak. :)

Waarschuw beheerder
Wilders moet zijn haar weer eens verven.
Waarschuw beheerder
vind ik ook weg ermee!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 17:38:

discussiepunt: islamitisch onderwijs verbannen.

jij: 'er zijn toch ook katholieke scholen! dus dat is niet eerlijk!'

kern van het probleem is religie in het onderwijs. wanneer islamitische scholen gesloten worden, zullen ook katholieke scholen en dergelijke worden aangepast.

Waarschuw beheerder
Oké, ik begreep je verkeerd.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 22:55:
kern van het probleem is religie in het onderwijs

Daar ben ik het mee eens. Hoe wel probleem is er wat mij betreft niet echt. Ik vind het alleen niet nodig.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 22:55:
wanneer islamitische scholen gesloten worden

dan mag de rest ook gesloten worden. Het is niet de ene godsdienst wel en de andere niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 23:05:
Oké, ik begreep je verkeerd.

ik jou ook, ik dacht dat jij opmerkingen maakte die terreur inje oog ofzoiets had gemaakt

dan mag de rest ook gesloten worden. Het is niet de ene godsdienst wel en de andere niet.laatste aanpassing 2 mei 2007 23:06

precies, moslims mogen gewoon hun geloof naleven, christenen ook, het onderwijs moet er gewoonweg niet door beïnvloedt worden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 23:24:
ik jou ook

:lol:

Waarschuw beheerder
Pfff belachelijk sommige reacties logisch islamitische scholen verbannen! wat is daar nou racistisch aan?
Ooit een kerk of katholieke school in turkije of marokko gezien?
dus turken en marokkanen zijn ook racistisch tegenover ons volgens sommigen??

we zijn nog altijd in nederland dus katholiekl, mensen die hierheen komen moeten zich aanpassen. maarja zal niet meer lukken ze zijn toch al gewend dat aanpassen niet nodig is aangezien wij ons al veel teveel hebben aangepast.
Waarschuw beheerder
donateur
Stap dan ook a van het Katholieke onderwijs etc dan zeg ik ik ga accoord
Uitspraak van Blondjee074 op woensdag 2 mei 2007 om 16:40:
katholieke scholen enz..

Nederland is van oorspron een christelijk land ... maja, ook germaans, en als je islamitische scholen sluit dan moet je eigenlijk inderdaad ook de katholieke scholen sluiten ...
maja, de islam is toch iets anders dan het christendom, de islam is hier de afgelopen 10tallen jaren geimporteerd ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2007 om 08:47:
Ooit een kerk of katholieke school in turkije of marokko gezien?

Ja

we zijn nog altijd in nederland dus katholiekl

Zelfs in limburg is niet iedereen katholiek. Wat weet jij eigenlijk van Nederland? 8)
Waarschuw beheerder
we zijn nog altijd in nederland dus katholiekl

Je Discrimineert dus niet alleen moslims maar ook Protestanten in een overwegend Protestants land? :D

Gaat lekker hier

dan mag de rest ook gesloten worden. Het is niet de ene godsdienst wel en de andere niet.

Dat staat natuurlijk niet ter discussie. Der Problem is das Islam.
Waarschuw beheerder
Wat een racist zeg als populist. Z'n hypocrisie tekent hem weer eens. :gaap:
Waarschuw beheerder
Fractieleider Geert Wilders van de PVV pleit ervoor alle islamitische scholen in Nederland per direct te sluiten. Die maatregel is volgens hem nodig om de kinderen 'te beschermen tegen de verspreiding van het islamitische gedachtegoed'.

Dat krijgt ie toch niet voor elkaar... (denk ik) 8)

Maar ik sta er wel achter (y)
Waarschuw beheerder
mensen die hierheen komen moeten zich aanpassen. maarja zal niet meer lukken ze zijn toch al gewend dat aanpassen niet nodig is aangezien wij ons al veel teveel hebben aangepast.

Ja inderdaad...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xzonx op donderdag 3 mei 2007 om 14:16:
Ja inderdaad...

Op welke manier heb jij je aangepast dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 3 mei 2007 om 14:20:

Moet ik me aanpassen in mijn eigen land dan??

Waarschuw beheerder

Wilders schrijft dat in een column die gisteren verscheen op de website Nieuwnieuws. Hij erkent een stevige toon aan te slaan in het islamdebat. Dat is volgens hem echter nodig 'omdat het vijf voor twaalf' is.

Wilders gaat ook in op het recente incident met de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb). Tijdens een gesprek op het kantoor van de NCTb liet een ambtenaar zich volgens hem ontvallen dat het toch echt wenselijk is dat Wilders zijn toon over de islam matigt. Dat de ambtenaar werd gecorrigeerd doet aan die opmerking niets af, meent Wilders. "Het was wel degelijk intimidatie en wel van de zuiverste soort", aldus het Kamerlid.

(Y) laat ze maar naar gewone scholen gaan

Waarschuw beheerder

Daar ben ik het helemaal mee eens! Ze zijn hier in Nederland.. dus laat ze ook maar naar een Nederlandse school gaan!

we zijn nog altijd in nederland dus katholiekl, mensen die hierheen komen moeten zich aanpassen. maarja zal niet meer lukken ze zijn toch al gewend dat aanpassen niet nodig is aangezien wij ons al veel teveel hebben aangepast.

Jammer genoeg wel ja :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van xzonx op donderdag 3 mei 2007 om 14:21:

idd niet de rollen om gaan draaien (N)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2007 om 15:09:
idd niet de rollen om gaan draaien

Jij moet geen vragen stellen die niet op mij van toepassing zijn (y)

:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 3 mei 2007 om 11:52:
Je Discrimineert dus niet alleen moslims maar ook Protestanten in een overwegend Protestants land?

Gaat lekker hier

mwah... katholieke geloof is wel het grootste geloof in NL... de protestanten zijn onderling behoorlijk verdeeld en vormen niet 1 groep ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2007 om 14:55:
Daar ben ik het helemaal mee eens! Ze zijn hier in Nederland.. dus laat ze ook maar naar een Nederlandse school gaan!

wel erg simpel gesteld... maar daar komt het wel op neer... dat ze maar op elke basisschool waar dr behoefte aan is, een docent Turks/Arabisch/Perzisch aan stellen.

Ik bedoel als je als Nederlander zijnde in de States gaat wonen voed je je kinderen toch ook tweetalig op? Die kans moet je mensen blijven gunnen maar ik vind uit principe dat kerk en staat (en dus ook ALLE semi overheden zoals nutsbedrijven en scholen) gescheiden moeten blijven.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2007 om 14:55:

het zijn wel Nederlandse scholen, er wordt alleen islamitisch onderwijs gegeven (n) :(
Waarschuw beheerder

Dat zeg je toch zelf? :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2007 om 17:46:
het zijn wel Nederlandse scholen, er wordt alleen islamitisch onderwijs gegeven

Ja dat bedoelde ik eigenlijk ook :P maar ik vind dat ook te gek voor woorden...
Waarschuw beheerder
En terecht dat afschaffen van die kut scholen...kom op zeg..werkt de integratie toch alleen maar tegen. En nog apart onderwijs geven ook hoe ist..

Zou wat zijn als elk geloof zn eigen scholen wil in Nederland word helemaal een gekke boel, dus terecht afschaffen van die scholen.

Als ze zo graag islamitsch onderwijs willen gaan ze maar terug naar die berggeiten en berberscholen maar niet hiero ..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Riico :bounce: op donderdag 3 mei 2007 om 22:11:
werkt de integratie toch alleen maar tegen.

Juist niet. Wat weet jij nu eigenlijk van integratie? Weinig aan je opmerking te lezen. Kun je ook niets aan doen alleen: maak dan ook niet van die onzinopmerkingen. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2007 om 23:11:
Uitspraak van Riico :bounce: op donderdag 3 mei 2007 om 22:11:
werkt de integratie toch alleen maar tegen.

Juist niet. Wat weet jij nu eigenlijk van integratie? Weinig aan je opmerking te lezen. Kun je ook niets aan doen alleen: maak dan ook niet van die onzinopmerkingen.

je verwerpt zijn bewering, argumentatie??? het volgen van islamitisch onderwijs werkt zeker wel de integratie tegen. Men komt verder van de maatschappij af te staan wanneer zij wordt geïndoctrineerd met (normen en waarden binnen) de islam. Hoe dan ook zal homohaat en dergelijke worden aangewakkerd. Homohaat past niet in de idealistische tolerante Nederlandse maatschappij. of wel soms?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 13:01:
je verwerpt zijn bewering, argumentatie

Welke argumentatie? :)

Waarschuw beheerder
het volgen van islamitisch onderwijs werkt zeker wel de integratie tegen

Hoe kom je hierbij?

Waarschuw beheerder
'omdat het vijf voor twaalf' is.

volgens mij is het vijf over vier..

edit vier over vier :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 15:40:
Welke argumentatie

welke argumentatie van jou bedoel ik! jij beweert dat islamitisch onderwijs geen probleem vormt voor de integratie... waarom? islamitisch gedachtegoed sluit niet aan op de Nederlandse maatschappij, staat er vaak zelfs loodrecht tegenover.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 15:41:
Hoe kom je hierbij?

hier:
je verwerpt zijn bewering, argumentatie??? het volgen van islamitisch onderwijs werkt zeker wel de integratie tegen. Men komt verder van de maatschappij af te staan wanneer zij wordt geïndoctrineerd met (normen en waarden binnen) de islam. Hoe dan ook zal homohaat en dergelijke worden aangewakkerd. Homohaat past niet in de idealistische tolerante Nederlandse maatschappij. of wel soms?

Waarschuw beheerder
jij vindt zeker ook dat veel en vet eten een goed middel is tegen overgewicht...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 17:03:
jij beweert dat islamitisch onderwijs geen probleem vormt voor de integratie

Klopt.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 17:03:
islamitisch gedachtegoed sluit niet aan op de Nederlandse maatschappij, staat er vaak zelfs loodrecht tegenover.

En omdat jij dit vindt is het meteeen slecht voor de integratie. Wat is je bron hiervan?

Waarschuw beheerder
:bye: niet de moeite waard.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

DEN HAAG - Fractieleider Geert Wilders van de PVV pleit ervoor alle islamitische scholen in Nederland per direct te sluiten. Die maatregel is volgens hem nodig om de kinderen 'te beschermen tegen de verspreiding van het islamitische gedachtegoed'.

inderdaad;) meej eens

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 17:41:
En omdat jij dit vindt is het meteeen slecht voor de integratie. Wat is je bron hiervan?

Ik denk dat er geen 'bron' is.

Kijk het probleem ligt hem in de Koran. Die staat vol haatdragende passages. Op zich geen punt, de bijbel heeft dat ook.

Maar het verschil is dat het toegestaan is de Bijbel te ver/hertalen en aan de moderne tijd aan te passen. De Koran mag geen punt of komma aan worden veranderd, die staat nog steeds vol met allemaal tenenkrommende ophitsende gewelddadige bullshit.

Leg voor de gein maar eens Karel Eykman's kinderbijbel langs een Nederlandse vertaling van de Koran (f)

Waarschuw beheerder
overigens ben ik zelf geen aanhanger van Geert Wilders, in tegendeel, ik heb mn hele leven SP gestemd. Maar dr moet eens werk gemaakt worden van de ontkerkelijking van Nederland, er wordt nog steeds (door allerlei religies) veel teveel 'geloofd' en daar is nog nooit iemand wijzer van geworden :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 21:32:
Ik denk dat er geen 'bron' is.

Geen idee. Ik ben benieuwd wanneer dat onderzoek en door wie gedaan is. Dus ik wacht af.

Waarschuw beheerder
DEN HAAG - Fractieleider Geert Wilders van de PVV pleit ervoor alle islamitische scholen in Nederland per direct te sluiten

mijn mening is dat als je in nederland wilt wonen je ook aan de nederlandse regelingen moet houden, zo ook nederlands onderwijs moet volgen. wat je in je privé situatie doet moet iedereen zelf weten, of je daar allah aanbidt en turks praat het zal me worst wezen.

als ik naar islamitische landen ga kan ik ook niet naar een nederlandse school, en heb ik me ook aan te passen aan het land waar ik verblijf in HUN dingen (y)

en als me dat niet bevalt, en ik dat niet wil, moet ik fijn daar blijven waar ik vandaan kom (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:Cheer:

wilders moet minister president worden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:yes:

Waarschuw beheerder

pardon? zoek eens iemand die het met jou eens is: islam en westerse maatschappij zijn dikke vriendjes :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 12:41:
zoek eens iemand die het met jou eens is

Dus je hebt niet eens een bron. :roflol: :looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 16:12:
Dus je hebt niet eens een bron.

ik ga geen bronnen zoeken om een algemeen gedeeld waardeoordeel aannemelijk te maken. autoriteitsargument van de blonde verduisteraar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 21:32:
Kijk het probleem ligt hem in de Koran. Die staat vol haatdragende passages. Op zich geen punt, de bijbel heeft dat ook.

Maar het verschil is dat het toegestaan is de Bijbel te ver/hertalen en aan de moderne tijd aan te passen.

Het zou een verschil zijn als in het geval van de Bijbel de haatdragende passages wél herschreven zouden zijn, maar dat is niet zo. Dus was is dan het verschil? Op welke manier is de Bijbel vertaald naar de moderne tijd?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 22:56:
mijn mening is dat als je in nederland wilt wonen je ook aan de nederlandse regelingen moet houden, zo ook nederlands onderwijs moet volgen. wat je in je privé situatie doet moet iedereen zelf weten, of je daar allah aanbidt en turks praat het zal me worst wezen.

als ik naar islamitische landen ga kan ik ook niet naar een nederlandse school, en heb ik me ook aan te passen aan het land waar ik verblijf in HUN dingen

en als me dat niet bevalt, en ik dat niet wil, moet ik fijn daar blijven waar ik vandaan kom

Kun je 1 Islamitische school noemen waar geen Nederlands onderwijs wordt gegeven?
En in dit geval ben jij degene die schijt heeft aan de Nederlandse regelgeving. Want het is de nederlandse regelgeving die het mensen mogelijk maakt om bijzonder onderwijs te volgen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op zondag 6 mei 2007 om 01:56:
Het zou een verschil zijn als in het geval van de Bijbel de haatdragende passages wél herschreven zouden zijn, maar dat is niet zo. Dus was is dan het verschil? Op welke manier is de Bijbel vertaald naar de moderne tijd?

Ik heb het over de vele in boekhandels verkrijgbare bijbelhertalingen, waaronder diverse kinderbijbels, waar al het moorden uit gehaald is. Ik heb zelf als kind een bijbelhertaling voorgelezen gekregen waarin het opeten van Jonas door de walvis het meest schokkende gegeven is, deze is meen ik uitgegeven door de VPRO, geschreven door Karel Eykmann :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 21:36:
Geen idee. Ik ben benieuwd wanneer dat onderzoek en door wie gedaan is. Dus ik wacht af.

het woord 'onderzoek' is niet van toepassing. Het gaat om een fenomeen dat zo algemeen voorkomt dat iedere leek het vast kan stellen in zijn/haar omgeving. Ik ben zelf weliswaar anti racist, maar ik snap heel goed dat islamscholen het inburgeren moeilijker maken. Want we leven in een samenleving waarin vrijwel ieder vooruitstrevend persoon atheist is. De ontkerkelijking in Nederland is extreem ver door gevoerd. En dus is het volgen van een religie dus per definitie al een vreemd iets voor iemand die wil inburgeren, net als het atheisme volgen een vreemd iets is voor iemand die in Afghanistan wil inburgeren (hypothetisch gezien dan, niemand die daadwerkelijk daar wil gaan wonen ;))

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 mei 2007 om 07:07:
De ontkerkelijking in Nederland is extreem ver door gevoerd. En dus is het volgen van een religie dus per definitie al een vreemd iets voor iemand die wil inburgeren, net als het atheisme volgen een vreemd iets is voor iemand die in Afghanistan wil inburgeren (hypothetisch gezien dan, niemand die daadwerkelijk daar wil gaan wonen )

Wat heeft ontkerkelijking met atheisme van doen? En voor de rest snap ik helemaal niets van je zin. Wat wil je zeggen?

Waarschuw beheerder
Ben het helemaal met Wilders eens :D..doorvoeren maar

Waarschuw beheerder
wilders in oranje :cheer: :banana:;)

Waarschuw beheerder

(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 3 mei 2007 om 14:20:

Ja das altijd een mooie redenering van de linkse kant.
De autochtonen hoeven zich niet aan te passen, zij stellen de eisen voor de mensen die komen.
Als die mensen komen moeten ze zich daar maar aan houden, ze zijn vrij om direct weer te vertrekken.

Heb wel eens op de Nederlandse Moslim Omroep zon school gezien (weer allemaal gezeik over hun imago) en dan zag je de directeur voor allemaal vlagetjes van Turkijke, Irak etc etc.
Das gewoon niet normaal. Dan beelden van de klassen, alleen maar Hoofddoekjes etc.
Zo worden die mensen er dus ook niet beter op.

Waarschuw beheerder
'te beschermen tegen de verspreiding van het islamitische gedachtegoed'.

Wat een onzin weer. Hij doet alsof de Islam een heel slecht geloof is, en de meeste mensen nemen dat klakkeloos over!
Waarschuw beheerder
Kan het me helemaal voorstellen van Geert Wilders..
vind de islamitische scholen maar niks..
je hebt al genoeg dingen voor de moslims, zoals eigen moskee's Als je naar turkije en marroko kijkt hun hebben ook geen kerken daar..
van mij mogen die scholen weg..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -- Marlijn -- op woensdag 9 mei 2007 om 23:34:
Als je naar turkije en marroko kijkt hun hebben ook geen kerken daar..

:respect:

Ze bestaan nog :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 mei 2007 om 11:29:
Wat heeft ontkerkelijking met atheisme van doen? En voor de rest snap ik helemaal niets van je zin. Wat wil je zeggen?

nou heel simpel.

Als iemand uit een islamitisch land hier wil inburgeren moet ie accepteren en ernaar handelen dat geloof geen issue meer is, geen deel van het leven op straat, maar iets dat je prive houdt en dat je nooit op zult dringen aan anderen die een andere visie hebben dan jij kwa overtuiging/geloof.

En als die achterlijke idioten in de bible belt dat ook eens doen hebben we weer een stap vooruit gezet als samenleving :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 02:39:
nou heel simpel.

Als iemand uit een islamitisch land hier wil inburgeren moet ie accepteren en ernaar handelen dat geloof geen issue meer is, geen deel van het leven op straat, maar iets dat je prive houdt en dat je nooit op zult dringen aan anderen die een andere visie hebben dan jij kwa overtuiging/geloof.

Voor wie is het geen issue meer? De helft van de Nederlanders is nog altijd Christelijk en een groot gedeelte daarvan is aangesloten bij christelijke belangengroepen, verenigingen, scholen etc. We worden zelfs geregeerd door Christelijke partijen. Geloof is nog altijd een issue.
En wat moet een islamitische nieuwkomer dan? Een Surinaamse moslim die nooit imburgeringsproblemen heeft gekend of wiens geloof nooit een probleem is geweest moet in het ozo vrije, liberale en tolerante Nederland opeens vrijheden inleveren? Thuis bestond het woord integratieprobleem niet en hier wel... dan zal het toch echt aan iets anders liggen. ;)

Waarschuw beheerder

De Islam is niet alleen een geloof. Je kan stellen dat de Islam ook een politieke doctrine is met enorm veel haat. In de Koran en andere islamitische boeken komt duidelijk naar voren, dat de vrouw minderwaardig is, de homo van de flat moet worden afgegooid en de atheïsten, christenen en vooral joden vermoord moeten worden als zij zich niet bekeren.

En ga nou niet over de bijbel beginnen. Want nee, het OUDE testament is ook niet lief, alleen christenen zijn geserucaliseerd. Zij nemen de Bijbel niet letterlijk als leefwijze, ietswat moslims nog steeds doen. Wilders heeft dus een goed punt mbt het afschaffen van het islamitisch onderwijs. Vooral nu vorige maand in de krant stond dat er maar zeer weinig islamitische scholen deugen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 12:06:
Zij nemen de Bijbel niet letterlijk als leefwijze, ietswat moslims nog steeds doen.

Daarom gebeurt dit ook in Nederland:

de vrouw minderwaardig is, de homo van de flat moet worden afgegooid en de atheïsten, christenen en vooral joden vermoord moeten worden als zij zich niet bekeren.

:aai:

Poep dus

Waarschuw beheerder
(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 10 mei 2007 om 12:13:
Daarom gebeurt dit ook in Nederland:

Ja, dat gebeurt. Ik zie dingen soms blijkbaar een stuk eerder dan anderen, dat is een kwaliteit. Maar blijf vooral naïef en denk dat het wel goed zit.

[img width=518 height=593]http://img84.imageshack.us/img84/9692/hezbollahhamasnazisalutqr5.jpg[/img]

De geschiedenis herhaalt zich....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 12:34:
Ja, dat gebeurt. Ik zie dingen soms blijkbaar een stuk eerder dan anderen, dat is een kwaliteit. Maar blijf vooral naïef en denk dat het wel goed zit.

Komen die foto's uit Nederland of uit een land dat in Oorlog is met Israel? 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 10 mei 2007 om 12:46:
Komen die foto's uit Nederland of uit een land dat in Oorlog is met Israel?

Het geloof blijft hetzelfde, pas werd bekend dat op sommige scholen geen les meer gegeven durft te worden over WOII. Moslims vinden vaak WOII nog al grappig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 12:50:
Het geloof blijft hetzelfde

Het geloof van veel Nederlanders en oorlogvoerende, verkrachtende en rovende Afrikanen ook. :gaap:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 12:50:
pas werd bekend dat op sommige scholen geen les meer gegeven durft te worden over WOII. Moslims vinden vaak WOII nog al grappig.

Goh nog zo iets, "de Christenen" hebben Joden uitgemoord.. moeten we nu bang zijn voor onze Christelijke medelanders?

Waar jij "hun" van beschuyldigd doe je zelf ook. Zij gebruiken een nazi simbool in hun strijd tegen Joden in Israel, en jij gebruikt dat weer in je "strijd" tegen Moslims in Nederland. Beide even kortzichtig dus. (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 10 mei 2007 om 13:15:
Beide even kortzichtig dus

Een trein op blazen met mensen die naar hun werk gaan DAT is pas kortzichtig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 13:26:
Een trein op blazen met mensen die naar hun werk gaan DAT is pas kortzichtig.

Dat bedoel ik. Dat Christenen dat doen in Sri Lanka, India en Irak zegt niks over Christenen in Nederland toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 10 mei 2007 om 13:28:
Sri Lanka, India en Irak

Is eventjes wat verder als spanje.
En ik zit ook geregeld in london in een bus.
Dat is wel heel dichtbij he allemaal en op sri lanka en dergelijke wat jij nu aandraagd zijn het OOK de moslims die aanslagen plegen.
Denk alleen al even aan die nachtclub. ;)
O en vergeet Mohammed B en kornuiten niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 13:30:
Is eventjes wat verder als spanje.
En ik zit ook geregeld in london in een bus.

Nou goed, Spanje dan; dat Basken en ETA leden zwaar Katholiek zijn maakt van Nederlandse Katholieken toch geen terroristen?

Denk aleen al even aan die nachtclub.

De nachtclub in Beirut? Dat zegt me niet zoveel, ik kijk Joden er echt niet anders op aan.

Dat is wel heel dichtbij he allemaal en op sri lanka en dergelijke wat jij nu aandraagd zijn het OOK de moslims die aanslagen plegen.

Dat maakt alle geloven dus gelijk. Misschien komt het omdat achter iedere gelovige een mens schuilt, die doen nou eenmaal zieke dingen. ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 10 mei 2007 om 13:43:
Basken en ETA leden zwaar Katholiek zijn maakt van Nederlandse Katholieken toch geen terroristen?

Nee maar die strijden voor een afscheiding in hun eigen land.
En ze plegen aanslagen in hun eigen land.

ik kijk Joden er echt niet anders op aan.

:S:S:S anders zeg je gewoon niks dan zet je jezelf niet voor lul ook :aai:

Dat maakt alle geloven dus gelijk.

Alle geloven zijn ook gelijk.
Alleen jammer dat er in de hedendaagse moslimscultuur zo verdomde veel extremisten zitten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 13:48:
Nee maar die strijden voor een afscheiding in hun eigen land.
En ze plegen aanslagen in hun eigen land.

Degenen die aanslagen pleegden in Bali deden dat ook in eigen land... niet erg dus?

anders zeg je gewoon niks dan zet je jezelf niet voor lul ook

Uitgeluld dus. (Y)

Alleen jammer dat er in de hedendaagse moslimscultuur

Islam is een geloof hoor, geen cultuur. :aai:

En zullen we oorlogsdaden en slachtoffers vergelijken? Ik weet dat 1 aanslag door een moslim in Irak meer weegt dan alle gruweldaden door Christenen in de rest van de wereld. Om over de terreurdaden onder leiding van christenfundamentalistische Ome Sjors maar niet te spreken. Tuurlijk zeggen je daar niks over. Kortzichtig als dat je bent zou je Nederlandse christenen er ook op aankijken of niet?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 10 mei 2007 om 13:59:
Degenen die aanslagen pleegden in Bali deden dat ook in eigen land... niet erg dus?

:no:

Uitgeluld dus.

leg jij mij maar is uit dan wat de joden ermee te maken dat er in beirut een moslim organisatie een discotheek bombadeerd ?

En zullen we oorlogsdaden en slachtoffers vergelijken? Ik weet dat 1 aanslag door een moslim in Irak meer weegt dan alle gruweldaden door Christenen in de rest van de wereld. Om over de terreurdaden onder leiding van christenfundamentalistische Ome Sjors maar niet te spreken. Tuurlijk zeggen je daar niks over. Kortzichtig als dat je bent zou je Nederlandse christenen er ook op aankijken of niet?

Dat is geschiedenis de bedreiging van het moslim geloof is aan de orde van de dag.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
geef hem helemaal gelijk, respect! :respect:

Waarschuw beheerder
Neuken ?

Waarschuw beheerder
o jammer

Waarschuw beheerder
Niet alleen het onderwijs.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op donderdag 10 mei 2007 om 14:28:
sorry

heb je geen leuk vriendinnetje over ?

Waarschuw beheerder
donateur
Wilders moet zn bek houden, hij zorgt maar dat ie respect krijgt voor elk geloof wat er is... verdomme.. de islam loopt nou eenmaal achter. En ik snap het allemaal wel met die zelfdoders, kom op zeg.. ja wij nederlanders staan achter een ziek land zoals amerika.. en amerika bemoeid zich overal mee.. ze zijn in landen waar ze niet horen te zijn, amerika speelt gewoon de hogere hand.. als zo'n waardevol land mijn familie heeft vermoord door 1 of een ander rijk amerikaantje die achter zn bureau in strap pak telefoontjes pleegt van waar die bomen moeten vallen, overweeg ik om mezelf ook op te blazen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 14:30:
heb je geen leuk vriendinnetje over

zat :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 14:32:
als zo'n waardevol land mijn familie heeft vermoord door 1 of een ander rijk amerikaantje die achter zn bureau in strap pak telefoontjes pleegt van waar die bomen moeten vallen, overweeg ik om mezelf ook op te blazen

Dan ga je in amerika een aanslag plegen en niet in nederland!
Onschuldige burgers ermee pakken heeft totaal geen nut waarom een ander iets aandoen waarvan je weet dat het verschikelijk is als diegene jouw niks heeft gedaan.
Waarschijnlijk steunt een groot deel van de eventuele slachtoffers de oorlog niet eens.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
overweeg ik om mezelf ook op te blazen

zou het niet doen als ik jouw was :no:

Met jezelf opblazen (en onschuldige mensen meenemen) bereik je niets dan alleen het tegenovergestelde van wat je wou bereiken.
Je jaagt je mede Islamitische mensen in een hoek van een aantal anti-islamitische mensen die dan gestaag groeien.

Kortom het enigste dat je bereikt is dat mensen nog banger worden van de Islam en dat er nog meer mensen zoals wilders komen.

Trouwens het overgrote deel van de Islamitische mensen willen geeneens ruzie hebben met andere culturen en geloven.

Deze willen er juist mee samenleven, mee gerespecteerd worden en zichzelf aanpassen. Alleen er zijn een aantal politiek en religieus leiders die dit democratisch en denken en vooruitgang bij deze mensen tegengaan.

Anoniem willen ze dit wel toegeven, maar zijn zelf bang als ze het openlijk toegeven dat ze uit de "gemeenschap" worden gezet.

Hetzelfde bij andere strenge geloven.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
bomen

appelbomen, perenbomen of eikenbomen?
achja, zolang het geen bommen zijn is het niet zo'n probleem..

wat het sluiten van moslimscholen betreft, keer op keer op keer wordt weer bewezen dat (het overgrote deel van de) islamitische scholen wanprestaties levert. De leerlingen krijgen slecht les uit achterhaalde boeken en het schoolbestuur is vaak om van te janken.. ze maken er organisatorisch maar zeker ook financieel een bende van op onze kosten. Scholen waar dit het geval is dienen gesloten te worden! momenteel zijn het stuk voor stuk grote subsidiesponsen die ons allemaal veel geld kosten en die integratie juist in de weg staan.. Nederlandse scholen met slechte resultaten geldt overigens het zelfde voor i.m.o.

Wat je houding ten opzichte van Amerika betreft wil ik je er toch even op wijzen dat je nu duits zou spreken als de amerikanen zich niet met ons bemoeid hadden, beetje dank en respect mag je wel tonen voor de vele tienduizenden zoniet honderdduizenden die hier voor jóuw f*cking vrijheid aan stukken zijn geschoten..
Amerika doet trouwens meer goed dan slecht. Je hoort alleen maar nieuwe over het slechte (hoge bomen .....) Daarnaast zijn het bijna altijd de amerikanen die de hete kolen uit het vuur mogen halen en ze krijgen steevast stank voor dank.

't feit dat je zou overwegen talloze onschuldige mensen op te blazen d.m.v. een zelfmoordactie geeft niet echt blijk van enige vorm van intelligentie..
Jouw uitspraak in een ander jasje: 11 september is gerechtvaardigd mits één van de terroristen een famililid heeft verloren door toedoen van de amerikanen..

hier noemen ze dat bullshit..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 14:13:
leg jij mij maar is uit dan wat de joden ermee te maken dat er in beirut een moslim organisatie een discotheek bombadeerd ?

Omdat het geen moslims waren die Beirut gebombardeerd hebben misschien? :vaag:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 14:13:
Dat is geschiedenis de bedreiging van het moslim geloof is aan de orde van de dag

Heb je wel gelezen wat ik schreef? Dat zijn allemaal voorbeelden van VANDAAG.

Uitgeluld dus

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 10 mei 2007 om 17:38:
Dat zijn allemaal voorbeelden van VANDAAG.

Dat zijn allemaal voorbeelden van de andere kant van de wereld.
Waar ik om het maar nog een keer te herhalen als je niet wilt lezen GEEN FLIKKER MEE TE MAKEN HEB!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Killjoy op donderdag 10 mei 2007 om 16:28:
Jouw uitspraak in een ander jasje: 11 september is gerechtvaardigd mits één van de terroristen een famililid heeft verloren door toedoen van de amerikanen..

Wat een onzin. Als het Panamezen, Cambodianen of Irakezen oid waren die achter 11 september zaten dan was het nog niet gerechtvaardigd. Gevaarlijke uitspraak.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 10 mei 2007 om 17:38:
Omdat het geen moslims waren die Beirut gebombardeerd hebben misschien?

Excuus ik bedoelde niet beirut maar Bali ofzo daar ergens in azie.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 17:40:
Dat zijn allemaal voorbeelden van de andere kant van de wereld.

Jouw voorbeelden niet? 8)

Spanje ligt in Europa, Bali niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 10 mei 2007 om 17:43:
Jouw voorbeelden niet?

Ja en in spanje waren het moslims en in london ook.
Dus wat probeer jij nou weer te zeggen?
Heb je echt niet door dat je opmerkingen kant noch wal raken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 17:44:
Ja en in spanje waren het moslims

Nou goed, Spanje dan; dat Basken en ETA leden zwaar Katholiek zijn maakt van Nederlandse Katholieken toch geen terroristen?

:vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 17:42:
Excuus ik bedoelde niet beirut maar Bali ofzo daar ergens in azie

Jij bedoelde helemaal niets. Die opmerking was namelijk van mij.

De nachtclub in Beirut? Dat zegt me niet zoveel, ik kijk Joden er echt niet anders op aan.

Waarschuw beheerder
Ik had het over een nachtclub in bali jij over een nachtclub in beirut.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 17:48:
Jij haalde net zelf de bali bombings erbij

Waar? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 10 mei 2007 om 17:46:
Uitspraak van Barry_DH op donderdag 10 mei 2007 om 17:44:
Ja en in spanje waren het moslims

Dus die gasten die de trein opbliezen in naam van al qaida waren volgens jouw geen moslims ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 10 mei 2007 om 13:28:
Dat bedoel ik. Dat Christenen dat doen in Sri Lanka, India en Irak zegt niks over Christenen in Nederland toch?

Dat moslims hier in nederland zelf aanslagen beramen zegt ook niks over nederlandse moslims nee.
:aai:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 10 mei 2007 om 17:49:
Waar?

Waarschuw beheerder
8)

En dat was geen reactie op:

Denk alleen al even aan die nachtclub.

Wie kwam er dus mee aanzetten?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 17:53:
Dat moslims hier in nederland zelf aanslagen beramen zegt ook niks over nederlandse moslims nee.

Dat zegt net zoveel over moslims als dat het massaal in brand steken van moskeeën iets zegt over "de Nederlanders".
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 17:48:
Ik had het over een nachtclub in bali

Haha je geeft het zelfs toe.

Daaaag Barry. Einde discussie. Lees een boek. (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 10 mei 2007 om 18:30:
Dat zegt net zoveel over moslims als dat het massaal in brand steken van moskeeën iets zegt over "de Nederlanders

gelukkig maar dat moslims bekend staan om hun tolerantie en begrip

Waarschuw beheerder
en de atheïsten, christenen en vooral joden vermoord moeten worden als zij zich niet bekeren.

Niet waar. Wie waren er tolerant? De Islam is een tolerante geloof t.o.v. andere geloven. HELEMAAL het jodendom en christendom, omdat aanhangers van die geloven ook in één God geloven, net zoals de Islam. Ja, ze vinden de Islam wel beter, maar ze waren wel tolerant! Maar nee, nu minder tolerant tegenover het christendom. En vind je het ook gek? Met wat 'wij' deden tijdens de krustochten. Het christendom was juist het geloof dat niet tolerant was.

Waarschuw beheerder
dus

Waarschuw beheerder
mee eens :yes:

als ze hier echt naar school willen moeten ze gewoon op een openbare school..!!
gewoon geen uitzonderingen maken voor hun!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 11:08:
gewoon geen uitzonderingen maken voor hun!

Dat is het nu juist: er wordt geen uitzondering gemaakt er is namelijk ook christelijk onderwijs. :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 10 mei 2007 om 17:42:
Wat een onzin. Als het Panamezen, Cambodianen of Irakezen oid waren die achter 11 september zaten dan was het nog niet gerechtvaardigd. Gevaarlijke uitspraak.

néé, je leest niet wat ik zeg.. ik reageer hierop:

als zo'n waardevol land mijn familie heeft vermoord door 1 of een ander rijk amerikaantje die achter zn bureau in strap pak telefoontjes pleegt van waar die bomen moeten vallen, overweeg ik om mezelf ook op te blazen

Hij zegt dus dat indien een familielid van hem sterft door toedoen van de amerikanen hij een ook bomaanslag zou overwergen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Killjoy op vrijdag 11 mei 2007 om 11:24:
Hij zegt dus dat indien een familielid van hem sterft door toedoen van de amerikanen hij een ook bomaanslag zou overwergen..

juist en da volk moeten ze nou eens even het land uit gooien!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Precies we zijn hier toch in Nederland, dus ook nederlandse scholen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 mei 2007 om 19:12:
Precies we zijn hier toch in Nederland, dus ook nederlandse scholen!

Zijn die scholen niet Nederlands dan? :vaag:

Uitspraak van Killjoy op vrijdag 11 mei 2007 om 11:24:

(Y)

Waarschuw beheerder

mooi
ik ook
Waarschuw beheerder
gelijk heeft hij..