Partyflock

Forumonderwerp · 945817
WERVERSHOOF - 30-04-2007
Een 16-jarige jongen uit Hoogkarspel blijkt het dodelijke slachtoffer te zijn dat maandagavond gevonden is langs de parallelweg van de Markerwaardweg. Een passant zag de jongen rond 19 uur liggen tussen de kruising van de Vok Koomenweg en de Zwaagdijk. Deze voorbijganger heeft ook een donkerkleurige grote personenauto in de buurt van het slachtoffer gezien. De politie gaat ervan uit dat de jongen als gevolg van een misdrijf om het leven gekomen is.

Dit was onze maat Pascal, waar gaat het heen met ons?
16 jaar, een topgast, nog veel te jong om te sterven.

Er werd met opzet op hem in gereden.
waarom hebben de daders hiervan wel het recht om te leven en hij niet? het ergste wat hun kan overkomen is gevangenis, HA, wat zeg ik? gevangenis? in dit zwakke kutland?! tis meer verplicht logeren, de straf die ze krijgen zal nooit gelijk zijn aan wat ze hebben gedaan, ze hebben zijn leven gestopt, we hebben een goede vriend verloren, en zijn familie een familielid verloren. waarom? waarom? waarom?

hoe ziek kun je zijn?

We zullen je missen.
laatste aanpassing

R.I.P mooi gebaar van jullie !

rust in vrede jonge sterkte voor familie kennisen & vrienden

Gecondoleerd met het verlies van je maat.

Uitspraak van Moelder op woensdag 2 mei 2007 om 14:53:
gevangenis? in dit zwakke kutland?!

Dit is dan wel weer een beetje overdreven. Er zijn genoeg landen waar dit soort gevallen iedere dag tientallen keren voorkomen OMDAT ze niet zo'n systeem hebben. Het heeft echt geen zin om de schuld bij de staat neer te gaan leggen.
Wat erg om te lezen :( Had 't toen idd op het nieuws gehoord maar dit topic zie ik nu pas. Wat iemand ook gedaan heeft, zodra iemand overlijdt laat 'ie nabestaanden achter en is er pijn en verdriet mee gemoeid. Bovendien, 16 jaar... dingen hadden nog zo anders kunnen worden. Ook al maak je fouten,. ieder mens moet de kans krijgen om die fouten recht te zetten en ervan te leren. De dood is nooit de juiste straf, die is veel te zwaar. :( Ik hoop dat deze knul in zn jonge leventje veel liefde heeft mogen geven en ontvangen. Zodat hij een mooie herinnering nalaat. (l) En ik hoop dat dit tevens een les is geweest voor velen. Drugs kan positieve kanten hebben, maar ook hele negatieve. Je leven is iig altijd meer waard.

Ik hoop dat al zijn vrienden en vriendinnen er voor elkaar zullen zijn de komende tijd en wil alle nabestaanden alsnog veel sterkte wensen. (k)

R.I.P Jongen
Ookal ken ik je niet/jullie
niet nog sterkte
en vind het zeker mooi uitgesproken!
(F).

R.I.P (F)

En voor de nabestaande nog veel sterkte (F)

sterkte iedereen(f)
Pascal :'( jongen we missen je :(:(
te erg voor woorden weet nisk te zeggen behalve nabestaanden veel sterkte.

FUCK THE SYSTEM PEOPLE IS SHIT !!!!!!!
Ongelooflijk waar ze het lef vandaan konden halen om deze lieve jongen te vermoorden :'(
waar haalden ze godverdomme het gore lef vandaan om zijn leven te stoppen en de nabestaanden te laten creperen :'(
we missen je met de dag godganse meer en we zullen je nooit vergeten :'(:'((F)

Jullie dagen komen nog wel.. ik hoop dat jullie VERBRANDEN in hell :@:@
laatste aanpassing
jah t is te erg voor woorden mensen
laatste aanpassing

ja dat zeker!dat zoiets kon gebeuren,!!

over paar maanden een jaar geleden,

ik kick dit topic toch weer,
van de week een uitzending gezien op Hart van nederland,
dat de daders gepakt waren,en dit ook officieel naar buiten komt. en over 2 weken word er uitspraak gedaan meen ik,

15 en 8 jaar cel meen ik dat ze zeiden, vind ik persoonlijk te weinig.. 8 jaar is veel.. maar te weinig als je iemands leven heb ontnomen, niet alleen van pascal maar ook van familie

maja, (F) voor pascal (F) & :respect: voor iedereen die hem niet vergeet,
laatste aanpassing
Uitspraak van Moelder op woensdag 2 mei 2007 om 14:53:
De politie gaat ervan uit dat de jongen als gevolg van een misdrijf om het leven gekomen is.

wat is er gebeurd dan?

Sterkte. (f)
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 12 juni 2007 om 11:33:
Wat iemand ook gedaan heeft, zodra iemand overlijdt laat 'ie nabestaanden achter en is er pijn en verdriet mee gemoeid. Bovendien, 16 jaar... dingen hadden nog zo anders kunnen worden. Ook al maak je fouten,. ieder mens moet de kans krijgen om die fouten recht te zetten en ervan te leren. De dood is nooit de juiste straf, die is veel te zwaar. Ik hoop dat deze knul in zn jonge leventje veel liefde heeft mogen geven en ontvangen. Zodat hij een mooie herinnering nalaat. En ik hoop dat dit tevens een les is geweest voor velen. Drugs kan positieve kanten hebben, maar ook hele negatieve. Je leven is iig altijd meer waard.

:( wat heb jij dit prachtig opgeschreven...so true..(Y)

R.I.P. :bah: en sterkte aan familie en vrienden van Pascal..