Partyflock

Forumonderwerp · 945642

Waarschuw beheerder
Mijn scooter staat al een tijdje ongebruikt in de schuur. Ik heb hem niet meer nodig en binnenkort neemt mijn zusje hem over. Wij wilden hem vandaag weer eens van stal halen en even laten lopen. Maar je raadt het al: hij deed het niet!!! Wilde NIET starten gewoon....
En een paar weken terug nog wel en daarvoor ook altijd.

Nou weet ik dat dit wel vaker voorkomt na stilstand, alleen weet ik niet wat er aan te doen! Dus hoe kan ik de scooter weer laten starten?? Alvast bedankt voor de gouden tips :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trinity³ op dinsdag 1 mei 2007 om 16:44:
Ja hallo, het is wel een meisje he

dus? O:)

Waarschuw beheerder
gewoon flink kick :lol:

misschien ff bougie vervangen
Waarschuw beheerder
toevallig een gilera\piaggio ofzo? grote kans dat je ontsteking stuk is(komt vaker voor) anders eerst maar ff nieuw bougietje scoren en dan nog maar ff proberen
Waarschuw beheerder
vonkt je bougie nog wel??
Als die niet vonkt ff een nieuwe halen en kijken of hij dan wel vonkt.

Maar ik denk dat er een vuiltje in je sproeier zit waardoor hij geen benzine krijgt.
Waarschuw beheerder
ff niuewe bougie beetje remmerijniger in je in je luchtfilter spuite en knalle met dat ding probeer maar !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
beetje deo in je carb spuiten geheid dat die loopt
Waarschuw beheerder
kicke en niet te veel aan die gas hendel zitte kraantje van de bezine moet wel even lope maar niet teveel anders verzuip je hem,

en hoelang staat die in de schuur als die een aantal jaren erin staat kan je bezine ook op zijn
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 mei 2007 om 18:27:
Van de winter hield mijn scooter er ineens mee op in een boerenlandschap, langs een veewagen vol varkens. heb een half uur naar dat geschreeuw moeten luisteren voordat er hulp kwam

:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 23:44:
cd in je cd-speler en op play drukken

Die foto erbij ook :roflol:
Waarschuw beheerder
wij hebben toen een meisje dat ding laten aanrennen :rot:

gelachen dat wel :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nexus.. op woensdag 9 mei 2007 om 16:42:
wij hebben toen een meisje dat ding laten aanrennen

:roflol: adem, adem!

ik heb ze wel es gezien, dan zetten ze em niet op de bok
staan ze eerst 10 keer met de kickstarter op die bok te schoppen, bok steeds op de grond stampen :vaag:

en toen hadden ze em aan, bestuurdster en passagier stappen op, wijf geeft gas, rijd gewoon in 1 rechte lijn tegen een muurtje aan :roflol:
dom volluk

Waarschuw beheerder
haal die slangetjes naar de cabarateur los, zuig er ff aan zodat je zeker weet dat er benzine doorheen komt, terug erop, kicken maar!
anders ff ander bougie'tje erin proppen
Waarschuw beheerder
Laat een vriend hem aanduwen terwijl jij op het zadel sta met je wijsvinger op je neus. Als dat ook niet helpt.... Maak er dan een foto van en stuur die ff in een pb'tje :)

Maak ik hem gratis voor je:D