Partyflock

Forumonderwerp · 945518

- Bron: Algemeen Dagblad
Gepubliceerd: maandag 30 april 2007 @ 16:27
In Bodegraven heeft een man zijn eigen hond, een Beagle, doodgeschoten. De plaatselijke afdeling van de dierenbescherming is erg geschokt, zoiets hebben ze nog nooit meegemaakt.

Afgelopen woensdag werd er gemeld dat er een dode hond lag aan de Oud Bodegraafseweg, bij de tunnel onder de N11 door. Toen een medewerker van de Woerdense dierenambulance ter plekke was, kon hij niks meer voor de hond doen. Op het eerste gezicht leek er niets aan de hand met de hond. Hij werd ingevroren zodat de eigenaar hem kon identificeren. Dit is een standaardprocedure.

Na een dag had de eigenaar zichzelf nog steeds niet gemeld, maar was er wel een telefoontje binnengekomen van een getuige dat een man zijn hond had neergeschoten, op de plek waar de Beagle gevonden was. Uit röntgenfoto's bleek dat de hond inderdaad neergeschoten was. De hond had geen identificatie bij zich, dus het is erg lastig om de eigenaar te achterhalen. De dierenbescherming heeft vandaag officieel aangifte gedaan bij de politie en bij de landelijke inspectiedienst.

Een medewerker van de dierenbescherming vertelt dat zij er geen woorden voor heeft, omdat er veel meer mogelijkheden zijn om van je hond af te komen. Ze vindt het vooral een schande dat de dader trots is op zijn daad. Hij schijnt het namelijk in Bodegraven rond te bazuinen. De politie wil in deze zaak nog geen uitspraken doen.

moet je er vooral zo'n lieve foto bij plaatsen slimpie
vraag me af wat zieliger is, of meteen afmaken, of een tijdje opgesloten zitten in een hok terwijl je op je doodsvonnis wacht in het asiel

vraag me af wat zieliger is, of meteen afmaken, of een tijdje opgesloten zitten in een hok terwijl je op je doodsvonnis wacht in het asiel

Precies! :jaja:

eerst maandenlang elke dag opnieuw helemaal kapot slaan..en dan een piepklein luchtbelletje in z'n aders spuiten...hoe kleiner hoe beter...lijden van de pijn maar toch nog een tijdje leven en dan gewoon een luchtpomp op aansluiten en net zo lang doorpompen tot ie uit elkaar knalt....lijkt me wel passend bij dat soort gasten

Jij spoort echt niet.. :looser:
laatste aanpassing

haha tja sorry :P maar kan ik gewoon niet tegen..dat soort gasten moeten gewoon meteen neergeschoten worden...maar dan komen ze dr aan de andere kant weer te makkelijk van af...wat een dillema :P
ik sluit me bij jouw aan erik!!

Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juni 2007 om 23:10:
haha tja sorry maar kan ik gewoon niet tegen..dat soort gasten moeten gewoon meteen neergeschoten worden...maar dan komen ze dr aan de andere kant weer te makkelijk van af...wat een dillema

Artiest M.O.K.
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juni 2007 om 15:41:
ophangen die vent

idd. Ik walg van dit soort mensen !

:@
afschieten en dumpen op de N11 die man :yes:

Uitspraak van max+chantal op vrijdag 29 juni 2007 om 12:25:
ik sluit me bij jouw aan erik!!

dank jullie ;)
Uitspraak van DJ Masterminder op zondag 10 juni 2007 om 15:17:
Iemand die zijn eigen hond dood schiet is totaal gevoelloos

Ophangen aan de hoogste boom die vent. en schiet em dan maar kapot. ipv die hond..

:cry:
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2007 om 08:28:
hou het straat

die vent moet in een zak met stenen in het kanaal gegooit worden.