Partyflock

Forumonderwerp · 945482
Waarschuw beheerder
donateur
Deelnemers Gumball Rally rijbewijs kwijt
Zeven deelnemers van de 'Gumball Rally', een autorally met dure en sportieve auto's, zijn in Nederland aangehouden.

Gevaarlijk
Hun rijbewijs is ingenomen in verband met gevaarlijk rijgedrag. De rally voert van de Britse hoofdstad Londen naar de Turkse Istanboel stad en weer terug naar Londen. Op weg naar de etappeplaats Amsterdam trapten sommigen het rechterpedaal te ver in.

Te hard
De politie stond op de A1, A2 en de A27 te controleren. De zeven deelnemers reden tot 50km/u te hard. Twee auto's zijn in beslag genomen. Ook in andere landen controleert de politie streng. Ook is een aantal bekeuringen uitgeschreven aan voetgangers die vanaf de vluchtstrook de rallyrijders van nabij wilden volgen.

tssss.. gisteren was er een motorrace op TT circuit assen, heel de focking A28 vol met mensen die naar de motoren stonden te kijken,op de vluchtstrook, met stoelen inclusief kratten bier met de hele familie in de berm, op de vangrails, op viaducten, noem maar op!
en dat tot aan zwolle, maar geen politie gezien :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nederland (L) alles net ff anders

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mickey'D op maandag 30 april 2007 om 14:56:
De zeven deelnemers reden tot 50km/u te hard. Twee auto's zijn in beslag genomen.

. Ook is een aantal bekeuringen uitgeschreven

nou en!!
, heel de focking A28 vol met mensen die naar de motoren stonden te kijken,op de vluchtstrook

maar geen politie gezien

jammer!!!

Waarschuw beheerder
Is wel vaker zo 8)

Waarschuw beheerder
donateur
tssss.. gisteren was er een motorrace op TT circuit assen, heel de focking A28 vol met mensen die naar de motoren stonden te kijken,op de vluchtstrook, met stoelen inclusief kratten bier met de hele familie in de berm, op de vangrails, op viaducten, noem maar op!
en dat tot aan zwolle, maar geen politie gezien

Zie je wel..Vandaar dat ik ze steeds zag op de A27 vanuit Nieuwegein:/

Wij kwamen van Vechtsebanen af en moesten 2 vrienden van me naar Nieuwegein brengen en eenmaal op de A27 zagen we ze al vanuit Nieuwegein rijden en vervolgens de A28 op gingen!
Wel mooi om te zien hoeveel motor rijder's er reden8)

Te hard
De politie stond op de A1, A2 en de A27 te controleren. De zeven deelnemers reden tot 50km/u te hard. Twee auto's zijn in beslag genomen. Ook in andere landen controleert de politie streng. Ook is een aantal bekeuringen uitgeschreven aan voetgangers die vanaf de vluchtstrook de rallyrijders van nabij wilden volgen.

Hmmm raar want op de A2 tussen Amsterdam en Maarssen ben ik geen enkele smeris tegen gekomen:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
tssss.. gisteren was er een motorrace op TT circuit assen

Dat heb ik gemerkt jah... klote apparaten komen je aan alle kanten voorbij zetten op de A28 bij Zwolle...

En dan nog lopen zeuren ook dat ze kwetsbaar in het verkeer zijn :/

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind Gumball wel lachen op zich.
maar jaa die patsers zijn er toch maar trots op, hoevaak ze hun rose papiertje verliezen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 april 2007 om 23:55:
patsers

Hoezo patsers?
Zijn gewoon gasten met geld die hun ferrari's, lambo's gebruiken waarvoor ze gemaakt zijn.. Knallen!

En niet in de garage laten staan, wachten tot de zon schijnt om vervolgens een rondje te gaan rijden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op dinsdag 1 mei 2007 om 00:15:
Hoezo patsers?
Zijn gewoon gasten met geld die hun ferrari's, lambo's gebruiken waarvoor ze gemaakt zijn.. Knallen!

En niet in de garage laten staan, wachten tot de zon schijnt om vervolgens een rondje te gaan rijden..

Precies! (y)
Als ze allemaal maar in de garage bleven staan zouden wij ze ook niet kunnen bewonderen :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DeVious op dinsdag 1 mei 2007 om 00:56:
Precies!
Als ze allemaal maar in de garage bleven staan zouden wij ze ook niet kunnen bewonderen

en met een goeie advocaat hebbie je papiertje zo weer retour :p
Waarschuw beheerder
Net goed. Aanpakken die hap. Regels zijn regels. Iedereen weet dat je 120 Km op de nederlandse snelwegen mag, ook buitenlanders weten dit als ze naar nederland gaan. Als je wilt racen doe het dan op circuit zandvoort, maar niet op een openbare weg. Ik hoop dat ze een forse boete hebben gekregen. Mag van mij wel over de duizend zijn.

Hoezo patsers?

Patsers dus. Een patser is juist iemand die (te)veel geld heeft en dat even wil laten merken door hun speeltje te showen.
Bovendien, als je dan gebruik wilt maken van een ferrari of lamborghini ga dan naar een racecircuit of verkas naar italië.
De benelux is niet geschikt voor zulk soort wagens.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van candesco op dinsdag 1 mei 2007 om 03:56:
De benelux is niet geschikt voor zulk soort wagens

als dat zo was, dan waren ze wel verboden hier ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Hoezo patsers?

heb je ooit een film van Gumball 2000 gezien?
Hele Gumball gebeuren draait om patsen, kijk ik heb pieken, kijk ik heb een dikke auto en kijk wat ik daar mee kan. Lak aan regels, lak aan sosiaal rijden.
Als dit geen patsen is weet ik het niet.

De benelux is niet geschikt voor zulk soort wagens

Persoonlijk vind ik het Nederlandse wegen net, een van de beste en veiligste wegen netten van heel europa. Daar kan duitsland, waar op bepaalde plaatsen geen max snelheid is, nog een puntje aan zuigen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 april 2007 om 23:55:
maar jaa die patsers zijn er toch maar trots op, hoevaak ze hun rose papiertje verliezen

zal ze ook weinig doen vermoed ik.
of ze rijden met meerdere rijbewijzen op zak (zoals zo vaak bij de extreem gegeoede burgerij)
of ze laten zich de aankomende tijd rijden aangezien er toch nog ergens een chauffeur in de schuur staat.
Waarschuw beheerder
donateur
Net goed :D
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon allemaal jaloers :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Gumball rally is echt vet :respect:

Die mensen die er aan meedoen weten toch wel dat ze paar keer aangehouden worden etc. Daarom doen ze ook gewoon mee voor de kick.

Waarschuw beheerder
Ze wisten dat ze aangehouden konden worden....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 april 2007 om 15:03:
nou en!!

Uitspraak van verwijderd op maandag 30 april 2007 om 15:03:
jammer!!!

idd

Waarschuw beheerder
donateur
hahahahaha
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat ze een forse boete hebben gekregen. Mag van mij wel over de duizend zijn.

Alsof ze daar wakker van liggen.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 mei 2007 om 06:17:
Persoonlijk vind ik het Nederlandse wegen net, een van de beste en veiligste wegen netten van heel europa. Daar kan duitsland, waar op bepaalde plaatsen geen max snelheid is, nog een puntje aan zuigen.

Iedereen die beetje kan rijden weet dat de duitse snelwegen de allerbeste ter wereld zijn ;)

De nederlandse behoren door de drukte, veel te veel op- en af-ritten en vele jaren achterstallig onderhoud tot de slechtste wegen van europa..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Gumball is echt te gek :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 15:05:
slechtste wegen van europa..

dat waren de belgische toch?

Waarschuw beheerder
was gewoon vet om die wagens te zien !!!
Waarschuw beheerder
Kunnen die wagens nog zo stoer zijn...

.... ralley's moeten op een afgesloten weg uitgevoerd worden! De snelweg is geen circuit. Daar rijden mensen die niet kunnen anticiperen op zulke hoge snelheden. Bovendien zijn onze wegen veel te druk voor die kunstjes. Dus snap die boetes wel.

Neemt niet weg dat die gumball ralley erg vermakelijk is :D

Waarschuw beheerder
Elke deelnemer dient cash een paar duizend euro's mee te nemen om wouten om te kopen in dit geval.

Het gaat tenslotte om lui die een auto van een paar ton rijden. EN ik weet heel zeker dat 4 wouten die je aan houden en die je per persoon 5.000 cash geeft, je door laten, zelfs in NL.

En dan moet je dus niet gaan zeiken als je het geld niet bij je had.

Is wel vet die race trouwens, doen veel bekenden aan mee, in 2001 die gasten van Jackass, vorig jaar nog was DJ Ghost in de top-10 geeindigd :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Net goed. Aanpakken die hap. Regels zijn regels. Iedereen weet dat je 120 Km op de nederlandse snelwegen mag, ook buitenlanders weten dit als ze naar nederland gaan. Als je wilt racen doe het dan op circuit zandvoort, maar niet op een openbare weg. Ik hoop dat ze een forse boete hebben gekregen. Mag van mij wel over de duizend zijn.

je lult echt als een kneus
Waarschuw beheerder
donateur
xzibit, JWT! (Y)

Waarschuw beheerder
Gumball-race stilgelegd na dodelijk ongeluk
Uitgegeven: 4 mei 2007 11:17
Laatst gewijzigd: 4 mei 2007 11:25

LONDEN - De jaarlijkse Gumball-autorace die dwars door Europa over gewone snelwegen voert, is vrijdag stilgelegd na een dodelijk ongeluk in Macedonië. De race van Londen naar Istanbul, die in de nacht voor Koninginnedag ook Amsterdam aandeed, eiste het leven aan een 67-jarige man die niet deelnam aan de wedstrijd.

Volgens Britse media veroorzaakten twee Britse deelnemers een aanrijding met de auto van de Macedoniër, die later in het ziekenhuis overleed.

De race geldt als een speeltje voor rijkelui met dure auto's, die overdag over de snelwegen racen en 's nachts uitbundige feesten houden. De Nederlandse politie nam op 29 april dan ook geen risico en wachtte de deelnemers met veertien politieauto's en zeven burgerauto's op.

Nu.nl
Waarschuw beheerder
sneu verhaal. de race is echter wel supervet. hoop niet dat die chrome murcielago in de prak ligt.

dit ging ook niet helemaal goed;

[img width=450 height=183 cacheid=000de87e0027ce1fe082cd021a01dea167]http://www.autoblog.nl/images/wp/Gumball%203000%20Ferrari%20crash.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Gumball Rules.

Iedere deelnamer is op de hoogte van de regels en boetes dat is gewoon een deel van het spel. T word lastig te winnen als je je auto moet laten staan en je rijbewijs in moet leveren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 12:01:

Goh :/ en nou spijt hebben zeker
Van mij mag de eis gewoon dood door schuld zijn
MOORD dus

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van :cheer: patrieske :cheer: op vrijdag 4 mei 2007 om 12:29:
MOORD dus

moord is het doden van iemand met voorbedachte rade, ik neem aan dat geen enkele Gumballer opzettelijk iemand wil doodhebben
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 mei 2007 om 12:41:
moord is het doden van iemand met voorbedachte rade, ik neem aan dat geen enkele Gumballer opzettelijk iemand wil doodhebben

flikker toch op man ze weten echt donders goed dat ze het leven van andere mensen in gevaar brengen..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja en?
Dat wil nog niet zeggen dat je iemand met voorbedachte rade het leven uit wil helpen :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :cheer: patrieske :cheer: op vrijdag 4 mei 2007 om 12:29:
MOORD dus

Zijn 2 verschillende dingen. Maar ik begrijp je boosheid.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lexie026 op vrijdag 4 mei 2007 om 13:16:
Zijn 2 verschillende dingen

ow :/

nou ja ik bedoel hetzelfde ;)

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 mei 2007 om 12:41:
ik neem aan dat geen enkele Gumballer opzettelijk iemand wil doodhebben

Dan moeten ze er niet aan mee doen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lexie026 op vrijdag 4 mei 2007 om 13:16:
boosheid

is meer afgunst denk ik :gaap:
Waarschuw beheerder
nederland bejaardenland
xzibit was zn rijbewijs kwijt bij wel 170km/u
laten we lekker 30 gaan rijden, zodat iedereen zich verveelt onder t rijden en gaat bellen, smsen, films kijke, chicks kijke, en we krijgen alleen maar MEER ongelukken
inhalen gaat op sommige plekken rechts omdat iedereen links rijdt en rechts de baan vrij is.......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 mei 2007 om 14:29:
als jij een keer het gas intrapt doe je dat met de intentie er mensen mee te doden?

1 keer niet nee
maar van londen naar istanboel en weer terug is vragen om ongelukken..Je heb zeker niet gezien hoe ze rijden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WuKen op vrijdag 4 mei 2007 om 15:40:
nederland bejaardenland
laten we lekker 30 gaan rijden

Tussen 30 en 170 zit nog een wereld van verschil ...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WuKen op vrijdag 4 mei 2007 om 15:40:
nederland bejaardenland
laten we lekker 30 gaan rijden, zodat iedereen zich verveelt onder t rijden en gaat bellen, smsen, films kijke, chicks kijke, en we krijgen alleen maar MEER ongelukken
inhalen gaat op sommige plekken rechts omdat iedereen links rijdt en rechts de baan vrij is.......

volgens mij heb jij nog nooit 170 km/hr gereden, dan deed je dit soort uitspraken niet.
Er zijn genoeg mongolen die twee jaar het rose papiertje hebben, die wil ik niet met 170 km/hr door zo'n kid ingehaald worden.
Om te beginnen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 mei 2007 om 14:29:
als jij een keer het gas intrapt doe je dat met de intentie er mensen mee te doden?

Nee, maar je gaat wel een bewust risco aan. Waar stopt de intentie tot moord doodslag?
"zolang je maar niet gericht op iemand schiet, dan is het maar een ongeluk" is natuurlijk een ander extreem. Maar het komt er wel op neer.

en die kracht therm van jouw vind ik echt disrespect
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 18:21:
en die kracht therm van jouw vind ik echt disrespect

ja, dus heb je maar op het envelopje gedrukt? vanwege 'suffe troela'

wat een kutkneus ben jij dan zeg, om nog maar een krachterm te noemen

Waarschuw beheerder
donateur
:banana:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 18:07:
Tussen 30 en 170 zit nog een wereld van verschil ...

ja met 170 laat je t wel uit je kop om te gaan smsen of dvdtje kijke ofzo

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 18:17:
volgens mij heb jij nog nooit 170 km/hr gereden, dan deed je dit soort uitspraken niet.
Er zijn genoeg mongolen die twee jaar het rose papiertje hebben, die wil ik niet met 170 km/hr door zo'n kid ingehaald worden.
Om te beginnen.

mja misschien gaat t voor jou ook allemaal veel te snel, kan je niet bijhouden,is ook best lastig da kan ik wel begrijpen, maar mister know it all zit gelukkig altijd langs mij en weet alles natuurlijk, ben tijdje paar x per week naar duitsland op en neer geweest en ik weet zeker da ik vaker 170 heb gereden dan dat jij op n vrouw heb gezeten.

Waarschuw beheerder
donateur
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WuKen op vrijdag 4 mei 2007 om 21:00:
en ik weet zeker da ik vaker 170 heb gereden dan dat jij op n vrouw heb gezeten.

goede puberale uitspraak(Y)
Waarschuw beheerder
beetje vreemd dit, volgens gtspirit.com zijn er 2 deelnemers van de Gumball omgekomen ipv van het persbericht van een omstander, of zijn er nu 3 dooie?

A white Porsche crashed in Macedonia, near the city of Struga close to the Albanian border.

Update: Locals got injured in the crash, we hope they are ok.

Update 2: Driver of the Volkswagen Golf died on the way to the hospital, his wife is at the intensive care in critical condition, with broken ribs and fluid in her lungs. 24 hours after the incident still no statement from Gumball 3000.

Update 3: Margarita, passenger of the Golf and wife of Vladimir, died in the hospital today, 10 minutes before her husbands funeral. We are very sad that she passed away from the severe injuries she suffered from the crash two days ago.

Note: GTspirit has no affiliation with Gumball 3000. We regret what happened and our thoughts go out to Marga & Vladimir and their families.

[img width=400 height=260 cacheid=000de92d0027cfbf96a1cb1e1a01deddc9]http://img101.imageshack.us/img101/1753/jetsetnesrekaeu7.jpg[/img]

bron: http://www.gtspirit.com/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
spraak verwarring, door dat ze vrij korte berichten plaatsen.

de twee deelnemers in de Porsche zijn gearresteerd, omdat ze van de ongevals plek zijn gevlucht. En de slachtoffers geen hulp hebben verleend.
De Golf was de auto van de slachtoffers.
Waarschuw beheerder
Snap trouwens niet dat wanneer je milionar bent, niet lekker een circuit afhuurd en met je milionairs vriendjes een potje gaat scheuren.

Grootste gedeelte van die deelnemers heeft niet eens een race licentie :S

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 12:01:

Ja daar kon je op wachten natuurlijk
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 15:05:
De nederlandse behoren door de drukte, veel te veel op- en af-ritten en vele jaren achterstallig onderhoud tot de slechtste wegen van europa..

Mazzel, de Duitse wegen zijn meestal minder van kwaliteit dan de Nederlandse wegen.
Waarschuw beheerder
ja heet raar dat die gasten gepakt zijn! zeker nu ze gisteren iemand hebben dood gereden:looser:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op zaterdag 5 mei 2007 om 00:20:
Mazzel, de Duitse wegen zijn meestal minder van kwaliteit dan de Nederlandse wegen

Wat de duitse autobahn zo ongeschikt maakt om hard te rijden is. in eerste in stantie dat het weg dek op veel plaatsen gewoon slecht is, het is veel heuvelachtigger, en er staat vaak en heg in de midden berm, waardoor je niet ver genoeg vooruit kan kijken, als het al een beetje bochtig is.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Fortuna op vrijdag 4 mei 2007 om 22:48:
goede puberale uitspraak

net als het drukken van envelopjes en het plaatsen van :banana:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 10:35:
Wat de duitse autobahn zo ongeschikt maakt om hard te rijden is. in eerste in stantie dat het weg dek op veel plaatsen gewoon slecht is, het is veel heuvelachtigger, en er staat vaak en heg in de midden berm, waardoor je niet ver genoeg vooruit kan kijken, als het al een beetje bochtig is.

gast klets niet zo dom, in Duitsland zijn de mensen ingesteld op het feit dat er andere mensen met 200+ over de linkerbaan aan komen rijden.
daarom blijven Duitsers, in tegenstelling tot Nederlanders, niet als een dooie kneus op de linkerbaan plakken.

Dan mag het wegdek wel slecht zijn, de gemiddelde middenklasser heeft tegenwoordig een setje luchtgevulde schokdempers, ESP, geschikte banden, remschijven maatje langspeelplaat etc.

Waarschuw beheerder
donateur
Waar kom je vandaan, friesland? avch je komt ook bijna elke dag in Duitland dan heh. Ik heb een jaar kris kras door Europa gereden voor Philips, en dan denk ik toch wel dat ik weet hoe de autobahnen zijn. Met verschillende klassen auto's. En ik zit nog steeds veel op de weg, dus doe geen poging me uit te leggen wat veilig rijden inhoud. En wat belangrijk aan rijden is.

Als je met je EPS (dit is comfort, en plaatsbesparing geen veiligheid) met 220 door duitsland raast, en er besluit een suzuki alto als nog die vrachtwagen te gaan inhalen, die 500 meter voor hem rijdt, dan redden die langspeelplaten en super grip banden je ook niet, en zeker niet die Alto.

Kun je roepen het ongeluk was die alto schuld, maar wie verkeers inzicht heeft, die heeft dat al geschoten voor die Alto naar links schiet.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 dode omdat die rijke patsers zonodig asociaal hard door Europa moeten scheuren.En dan zijn er hier nog mensen die vinden tot de politie kinderachtig doet,ga je schamen,schooiers.Afschaffen die Gumball.Gewoon iedereen oppakken die meedoet aan zo'n levensgevaarlijke race waarbij de deelnemers schijt hebben aan de medeweggebruikers.Ze zijn rijk genoeg om een circuit af te huren,ga daar lekker scheuren.Snelheidsbeperkingen zijn er vooral voor de medeweggebruikers te beschermen,al kun je nog zo goed rijden,je weet nooit wat een ander doet!!!
Waarschuw beheerder
Goede actie van die coppers
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pietforce 79 op zaterdag 5 mei 2007 om 12:30:
2 dode omdat die rijke patsers zonodig asociaal hard door Europa moeten scheuren.En dan zijn er hier nog mensen die vinden tot de politie kinderachtig doet,ga je schamen,schooiers.Afschaffen die Gumball.Gewoon iedereen oppakken die meedoet aan zo'n levensgevaarlijke race waarbij de deelnemers schijt hebben aan de medeweggebruikers.Ze zijn rijk genoeg om een circuit af te huren,ga daar lekker scheuren.Snelheidsbeperkingen zijn er vooral voor de medeweggebruikers te beschermen,al kun je nog zo goed rijden,je weet nooit wat een ander doet!!!

:yes:

en als je stukjes zie op tv..Jezus zeg die rijden echt als idioten dan vragen ze er gewoon om

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan says: op zaterdag 5 mei 2007 om 12:33:
Goede actie van die coppers

:yes:

ze moeten die lui helemaal strippen zodat ze nog niet eens meer een stuur kunnen aanschaffen
Waarschuw beheerder
Mazzel, de Duitse wegen zijn meestal minder van kwaliteit dan de Nederlandse wegen.

valt ook reuze mee.. het grootste probleem is dat men weinig asfalt in duitsland gebruikt en veelal beton als wegdek gebruikt
mits je met je volle verstand op de duitse autobaan rijdt is er geen probleem

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 10:35:
en er staat vaak en heg in de midden berm, waardoor je niet ver genoeg vooruit kan kijken, als het al een beetje bochtig is.

als je dus met je volle verstand rijdt dan zorg je dus ook dat je in dat soort gebieden niet hard rijdt:)
de gemiddelde duitser rijdt geen 180+ zoals vele indianenverhalen hier rond gaan..
de gemiddelde snelheid is rond de 140 wat de duitsers rijden.. het zijn enkel de Nederlanders die de autobaan als een racecircuit zien de Duitsers zelf rijden natuurlijk wel eens tegen de top van hun auto aan.. maar echt niet constant

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WuKen op vrijdag 4 mei 2007 om 21:00:
ja met 170 laat je t wel uit je kop om te gaan smsen

zo hard is 170 nu ook weer niet hoor :lol:

De verharding is anders, maar zeker wel van goede kwaliteit. Maar het balangrijkst is de inrichting van de snelweg. (weinig opritten, hellende bochten, bredere wegen zonder flessenhals, enz enz.

De autobahn... het enige goede wat Hitler heeft gebracht...
laatste aanpassing