Partyflock

Forumonderwerp · 944935
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 16 juni 2007 om 11:00
Waarschuw beheerder
donateur
Voor de mensen die niet het geluk hadden om een kaarte te bemachtigen!. er komt een extra ronde;

------------------
Op 14 april heeft Defqon.1 2007 al z'n kaarten verkocht. Aangezien niet alle transacties goed zijn gegaan, sommige kaarten dubbel waren geboekt en anderen niet op tijd betaald, zijn er een aantal kaarten vrijgekomen.

Deze kaarten gaan op zaterdag 5 mei om 10:00 uur weer in de verkoop, via TicketOnline.nl. Per persoon kun je maximaal vier kaarten boeken en betaling kan alleen met Credit Card of iDeal.

Alle entreekaarten voor Defqon.1 worden vanaf donderdag 10 mei verzonden. Dit betreft de normale kaarten, als je voor een E-ticket kiest wordt het direct verzonden.
------bron: http://www.q-dance.nl/main.php?pid=145897
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ofe op dinsdag 1 mei 2007 om 14:23:
...

Wat is er makkelijker dan meerdere postkantoren af gaan voor wat kaartjes? Ticketonline controleert op rekeningnr/adres/naam etc, alles wat dubbel is wordt gecancelled.
Mensen die moeten werken zouden genaaid zijn als er alleen verkoop op het postkantoor was.

Enne het valt echt wel mee met de kaartenhandel... vorig jaar was het 10x erger meen ik. Nu moet je er namelijk moeite voor doen.

Enne, als je er echt graag heen wil, bel ticketonline, volgens mij hebben ze zat tel. lijnen open gehad op de dag van de verkoop.
En natuurlijk niet ticketonline.nl/busy.asp (oid) vernieuwen, das gewoon stom bezig zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chrizzle op dinsdag 1 mei 2007 om 15:24:
En natuurlijk niet ticketonline.nl/busy.asp (oid) vernieuwen, das gewoon stom bezig zijn.

Dat heb ik wel gewoon gedaan en kwam er gewoon doorheen.
Dus dat is onzin dat je de 'busy site' niet kan refreshen want hij gaat vanzelf over naar de normale site als je de f5 knop ingedrukt houd :yes:.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
http://www.ideal-betalen.nl/
Waarschuw beheerder
Ik hoef niet meer a.s. zaterdag, heb ze al binnen!! ;)

Maar voor ieder die ze nog niet heeft, succes zaterdag!! :)

Als je er doorheen kunt komen, de site zal zaterdag wel weer overvol zijn, tenminste als ik al die reacties kijk of de forums van pf dat héél veel mensen nog geen kaartje hebben weten te bemachtigen.

Waarschuw beheerder
vroeg op om er snel bij te zijn !
Waarschuw beheerder
Ik heb fortisbank dat zit niet met ideal dus ik kan geen kaartje halen:S:S
weet iemand hoe dat zit
Waarschuw beheerder
Sensation white extra verkoopronde gisteren binnen 10
min klaar! Dat zal morgen ook zo zijn!
Maar met 5 telefoons tegelijk proberen en ook via
internet maar ik vrees dat het niks oplevert!

Waarschuw beheerder
Ik wil zo graag een kaartje maar ik zie het somber in!

De kans dat ik een kaartje heb is behoorlijk klein :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjordys:bounce: op donderdag 26 april 2007 om 17:22:
en als je geen creditcard hebt of aan internet bankieren doet ben je dus gwn genaaid..
Balen dat het niet gewoon telefonisch kan

Uitspraak van D.R.E op donderdag 3 mei 2007 om 22:16:
Ik heb fortisbank dat zit niet met ideal dus ik kan geen kaartje halen

nja is toch wel iemand die je kent die dat heeft..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HARDCOREMATHAFACKA op donderdag 26 april 2007 om 19:38:
hoop dat me bestelling deze keer wel "goed" doorkomt bij ticketonline

En ik ook...:/
Waarschuw beheerder
is internetbankieren hetzelfde als telebankieren ? ja toch ?

Waarschuw beheerder
nope, internetbankieren met ideal is dat je direct betaald via de site, i-deal is een link tussen de bank en de website. telebankieren is een betaal opdracht die je aan de bank geeft, meestal moet de betaalopdracht dan ook nog geaccepteerd worden en dergelijke waardoor ticketonline niet gelijk een betaling binnen heeft.

Morgen is het dus enkel I-Deal of creditcard.

Succes iedereen

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zal ook eens kijken of ik er doorkom. Eerst tot half 10 werken mijn vrienden willen ook nog wat kaarten. Iedereen proberen maar heb er alle vertrouwen in. Is nu al overbelast trouwens, net account aangemaakt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bertje Z. op donderdag 3 mei 2007 om 10:53:
Ik hoef niet meer a.s. zaterdag, heb ze al binnen!!

Haha die Bertje
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 18:12:
nope, internetbankieren met ideal is dat je direct betaald via de site, i-deal is een link tussen de bank en de website. telebankieren is een betaal opdracht die je aan de bank geeft, meestal moet de betaalopdracht dan ook nog geaccepteerd worden en dergelijke waardoor ticketonline niet gelijk een betaling binnen heeft.

Als je kan telebankieren dan kun je ook internetbankieren.
Waarschuw beheerder
godverdomme man kom nu al niet op die site :S

Waarschuw beheerder
Nee haha KUT HE! Zat ook al even op ticketonline te kijken, voorbereidingen voor morgen :P

Waarschuw beheerder
ja zag het idd al overbelast!! hebben nog 1 kaartje nodig!! maar heeft geen zin om er eerder achter te zitten, iedereen drukt toch om 10 uur tegelijk op de home knop, met als gevolg gelijk overbelast ook al zit jer om 6uur vanacht al achter

krijg al kippenvel van de anthem!!!

Waarschuw beheerder
Gaat nergens over... :(

Word 1 grote lotterij morgenochtend...
Waarschuw beheerder
denk alleen dat je morgen na een uur nie meer zoveel geluk zal hebben :roflol:
Waarschuw beheerder
haha ook ff geprobeerd.. tis weer te druk voor die mooie stinksite!
Zal morgen weer wat worden..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PatriCiaaa!! op vrijdag 4 mei 2007 om 22:09:
Zal morgen weer wat worden..

Denk het juist niet... ;)

Nee even serieus... Dit is natuurlijk gewoon zware ellende!
Weinig hoop voor morgenochtend:(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
denk dat iedereen de site alvast aan heeft gezet zodat je er morgen vroeg ook al op zit.. WAT IK OOK VAN PLAN WAS! maar kom er nu niet meer op haha.. kutzooi..
Waarschuw beheerder
zit er nu op !!! na 30 x te hebben geklikt

Waarschuw beheerder
Ik ben bang dat het meeluisteren op de radio wordt....
Verdori ik hoef maar 2 kaarten mensen :P
*ben erdoor op ticketonline! Hopen dat het morgen ook lukt..*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen is druk accounts aan het maken om morgen snel de kaartjes te kunnen kopen.. Maar ja, allesj komt goed

Waarschuw beheerder
shit zeg wil nieuw account maken op me pa z'n naam en creditcard omdat via creditcard sneller zou zijn ???

maar kom er gvd niet op :/ blijven klikken dan maar, heb nu al zeker 100x gerefreshed :s

Waarschuw beheerder
tis gelukt :) nu hopen dat het morgenochtend ook lukt :D
Waarschuw beheerder
ja tis nu gelukt bij je maar probeer maar es kaarten te reserveren dan word er gewoon weeeeer gezegd dat t te druk is haha

ik had de site aan late staan toen ik erop kwam zodat ik er morgen opsta maar zodra je ergens op klikt krijg je weer dat ie te druk is..

haha kan morgen wel fluiten naar mn kaarte.. kan er nu nog om lachen maar morgen.....

Waarschuw beheerder
kaarten reserveren kan toch sowieso niet?? verkoop start pas om 10:00

Ik heb nu 6 schermen openstaan op ticketonline. 3 met internet explorer en 3 met mozilla. allemaal op verschillende links. kweetn iet of het zin heeft maar ben gewoon gek ik moet kaarten hebben !!!!!! kheb creditcard en ideal.

t gaat gewoon lukken morgen :D en er zijn nog een paar maten die het ook proberen dus er komt er heus wel 1 doorheen!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja heeft geen zin kaarten reserveren maar ik klikte gewoon ergens op bv emporium toen kreeg ik et scherm ervoor dat de capaciteit weer overbelast was..

Dus kweet niet of t veel zin heeft om de site er op te laten staan want als jan en alleman er morgen weer op gaat dat zul je zien dattie weer overbelast is..

Volgens mij word t niks morgen maar ik ga nu maar snel mn bedje opzoeken anders kom ik er niet uit voor 10:00 !!

Succes allemaal morge !!!

Waarschuw beheerder
ow haha dat had ik ook al geprobeerd, emporium. kwam er wel doorheen. heb net ook alle 6 schermpjes gerefreshed en bleven ook gewoon staan... naja we zien het morgen wel!!! nog ff wat bier drinken en dan om 9 uur op staan en achter de pc :D
Waarschuw beheerder
donateur
Nou dat word weer een drama morgen! :/
Waarschuw beheerder
Jezus wat een klerezooi zeg! Ticketonline kom ik echt niet op, heb nu al zeker 300 X gerefresht :/

Waarschuw beheerder
donateur
:frusty: Ik ga t morgen niet eens meer proberen... Blijf gewoon lekker in mn bedje liggen. :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Remmco87 op zaterdag 5 mei 2007 om 00:34:
heb nu al zeker 300 X gerefresht

Volgens mij moet je ook niet refreshen, want dan blijf je op die pagina uit komen. Ofzo! :vaag:
Alsof iets anders wel helpt...

*edit* Ik kom er nu wel doorheen. :woop:
Morgen toch maar proberen! 8) :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Echt belachelijk dat die verdomde dite nú al overbelast is! >.<

Waarschuw beheerder
Uitspraak van I-LLusion op vrijdag 4 mei 2007 om 19:29:
Als je kan telebankieren dan kun je ook internetbankieren.

dat is, maar hij vroeg of het hetzelfde was en dat is niet, niet alle banken zijn aangesloten met i-deal internetbankieren
Waarschuw beheerder
donateur
Sterf maar met dat hele online verkopen, krijg maar allemaal de tyfus
Waarschuw beheerder
Uitspraak van I-LLusion op zaterdag 5 mei 2007 om 02:05:
Sterf maar met dat hele online verkopen, krijg maar allemaal de tyfus

Waarschuw beheerder
Ik kom net terug van het stappen, maar ik kan er nu al niet doorheen komen op ticketonline!!!
Waarschuw beheerder
http://webshop.ticketonline.nl SUCCES!!

Waarschuw beheerder
Server ligt bij ons dr ook al uit :S Waarom doet TO het nou nog niet?