Partyflock

Forumonderwerp · 944935
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 16 juni 2007 om 11:00
Waarschuw beheerder
donateur
Voor de mensen die niet het geluk hadden om een kaarte te bemachtigen!. er komt een extra ronde;

------------------
Op 14 april heeft Defqon.1 2007 al z'n kaarten verkocht. Aangezien niet alle transacties goed zijn gegaan, sommige kaarten dubbel waren geboekt en anderen niet op tijd betaald, zijn er een aantal kaarten vrijgekomen.

Deze kaarten gaan op zaterdag 5 mei om 10:00 uur weer in de verkoop, via TicketOnline.nl. Per persoon kun je maximaal vier kaarten boeken en betaling kan alleen met Credit Card of iDeal.

Alle entreekaarten voor Defqon.1 worden vanaf donderdag 10 mei verzonden. Dit betreft de normale kaarten, als je voor een E-ticket kiest wordt het direct verzonden.
------bron: http://www.q-dance.nl/main.php?pid=145897

Waarschuw beheerder
Nou ik ben het helemaal mee eens met Gabberpinda4live, het is gewoon niet normaal hoe het gaat met de kaartjes gewoon zeilig.

mensen die zoveel kaartjes kopen en dan 10x het dubbelen durven te vragen, die zijn echt zooooo zeilig.

Mensen zoek gewoon echt werk en ga met je luie reet van de bank, want jullie verpesten het echt zo voor andere mensen.....

Maar gelukkig nog veel andere goede feesten waar je wel normaal kaartjes voor kan krijgen:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gabberpinda.. zit je nou een mailtje te sturen naar TicketBox?

Waarschuw beheerder
iedereen zijn zakdoek al natgesnoten van verdriet, zoek een leven ipv lopen zeiken over kaartjes. Van de 30000 zijn er heel veel naar liefhebbers gegaan, maar tis nogal moeilijk als er meer dan 100000 man een kaartje wil krijgen om iedereen een kaartje te bezorgen. stelletje zeikerds
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ruben :') op zaterdag 5 mei 2007 om 17:10:
gabberpinda.. zit je nou een mailtje te sturen naar TicketBox?

Zoals ik al zei;) Maar dat mailtje had ik 25 minuten geleden al gestuurd;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GabberPinda4Life op zaterdag 5 mei 2007 om 17:14:
Zoals ik al zei;) Maar dat mailtje had ik 25 minuten geleden al gestuurd;)

ben ik nou gek of heb je t naar de verkeerde gedaan..
TicketOnline is toch 'de site'?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 17:10:
iedereen zijn zakdoek al natgesnoten van verdriet, zoek een leven ipv lopen zeiken over kaartjes. Van de 30000 zijn er heel veel naar liefhebbers gegaan, maar tis nogal moeilijk als er meer dan 100000 man een kaartje wil krijgen om iedereen een kaartje te bezorgen. stelletje zeikerds

Voig jaar kochten de normale mensen de kaartjes dit jaar de uitbuiters:loser: Vorig jaar na 9 dagen uitverkocht en nu na 1 dag, dus is het wel begrijpelijk dat veel mensen boos zijn, en de kaartjes zijn opgekocht door bepaalde mensen. Misschien ook wel door jou:[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ruben :') op zaterdag 5 mei 2007 om 17:16:
ben ik nou gek of heb je t naar de verkeerde gedaan..
TicketOnline is toch 'de site'?

:$ Nee je bent niet gek haha ik heb de verkeerde naam erbij gezet hier op pflock maar heb het idd wel naar Ticketonline.geflopt gestuurd:P Goed dat je het ff meld:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GabberPinda4Life op zaterdag 5 mei 2007 om 17:16:
Voig jaar kochten de normale mensen de kaartjes dit jaar de uitbuiters Vorig jaar na 9 dagen uitverkocht en nu na 1 dag, dus is het wel begrijpelijk dat veel mensen boos zijn, en de kaartjes zijn opgekocht door bepaalde mensen. Misschien ook wel door jou

ja ik heb 4 kaartjes, en je mag ze kopen voor 400 euro per stuk :loser: loop niet te huilen en zoek een ander feest op. Of ga je morgen zelfmoord plegen omdat je niet naar defqon kan. zeurpiet
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben lekker aan het spammen, die zielige *censuur*handelaartjes ff laten denken dat er geboden word op hun kaartjes

NOT :)

Graag op taalgebruik letten
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Is idd te hopen dat je ticketbox hebt veranderd in ticketonline anders lachen ze zich dood, tenzij je hem ook nog eens naar ticketbox hebt gestuurd want dan gaat het helemaal fout.

Mocht je hem wel naar ticketonline hebben gestuurd dan wil ik nie lullig zijn maar krijg je waarschijnlijk even een leuk mailtje terug.

Ze zullen dan ook blij zijn dat je ticketbox.nl een kutsite vindt i.p.v. ticketonline!.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 17:18:
Of ga je morgen zelfmoord plegen omdat je niet naar defqon kan. zeurpiet

Nee hoor ik vermoord jou wel voor die 4 defqon kaarten:loser:

Uitspraak van D-Day op zaterdag 5 mei 2007 om 17:18:
ik ben lekker aan het spammen, die zielige kkhandelaartjes ff laten denken dat er geboden word op hun kaartjes

NOT

Dan spam !!amaai-gertjuh ook ff;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarcM op zaterdag 5 mei 2007 om 17:19:
tenzij je hem ook nog eens naar ticketbox hebt gestuurd want dan gaat het helemaal fout.

Neej joh ik heb het zeker naar ticketonline besteld haha, dat was ook de enige site die die defqon kaartjs verkoopte:P Was gewoon ff typfoutO:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GabberPinda4Life op zaterdag 5 mei 2007 om 17:20:
Dan spam !!amaai-gertjuh ook ff

ja doe mij maar spammen, moet je me tel nummer ook hebben om me te spammen :loser:

Uitspraak van MarcM op zaterdag 5 mei 2007 om 17:19:
Is idd te hopen dat je ticketbox hebt veranderd in ticketonline anders lachen ze zich dood, tenzij je hem ook nog eens naar ticketbox hebt gestuurd want dan gaat het helemaal fout.

Mocht je hem wel naar ticketonline hebben gestuurd dan wil ik nie lullig zijn maar krijg je waarschijnlijk even een leuk mailtje terug.

Ze zullen dan ook blij zijn dat je ticketbox.nl een kutsite vindt i.p.v. ticketonline!.

Al had hij ticketonline wel goed staan, ze lachen zich toch dood daar, hopeloos briefje dat je ticketonline een kutsite vind, morgen besteld hij er weer kaarten voor een volgend feestje.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 17:18:
ja ik heb 4 kaartjes, en je mag ze kopen voor 400 euro per stuk loop niet te huilen en zoek een ander feest op. Of ga je morgen zelfmoord plegen omdat je niet naar defqon kan. zeurpiet

dit is pas zielig idd, ik koop ze wel van je voor een paar klappen op je verneukte gezicht ok?

400 euro per stuk tssss

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GabberPinda4Life op zaterdag 5 mei 2007 om 16:49:
Nee doe mij maar lekker ticketbox vvk bij postkantoor of free record shop. Dan hebben de echt partygangers tenminste nog een kans om een kaartje te bemachtigen

ja en dan sta je een dag in de rij te wachten, bij alle FRS vvkpunten staat een rij, en ben je net 30 seconden te laat, helaas pindakaas. Dat is al genoeg gebeurt in het verleden (Sensation, Feynoord-Dortmund, Marco Borsato, U2 en rolling stones concerten)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tony the Torment op zaterdag 5 mei 2007 om 14:51:
dan heb jij op een andere DB gestaan als mij want ondanks t wat mindere weer vond ik de sfeer op DB beter als op Defqon vorig jaar!!!

idd! decibel was echt (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 17:23:
morgen besteld hij er weer kaarten voor een volgend feestje.

Dit zou de eerste x worden omdat defqon niet bij ticketbox kon:gaap:
Ik haal altijd via ticketbox tenminste geen gezeik:[

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 17:23:
Al had hij ticketonline wel goed staan, ze lachen zich toch dood daar

Uitspraak van GabberPinda4Life op zaterdag 5 mei 2007 om 17:18:
Nee je bent niet gek haha ik heb de verkeerde naam erbij gezet hier op pflock maar heb het idd wel naar Ticketonline.geflopt gestuurd

;) Eerst lezen domme antwoorden kunnen dan altijd erna nog geplaatst worden:loser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-Day op zaterdag 5 mei 2007 om 17:24:
dit is pas zielig idd, ik koop ze wel van je voor een paar klappen op je verneukte gezicht ok?

400 euro per stuk tssss

ja moet je even een PB sturen, doen we even afspraak maken okeej :p wel je geld mee nemen eej, anders hebben we natuurlijk geen deal.
:loser:

oja zijn wel e-tickets die ik al 6 keer heb doorverkocht, maar das gewoon vroeg aanwezig zijn op D.1 en dan kom je wel binnen :loser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-Day op zaterdag 5 mei 2007 om 17:24:

Hulp nodig dennis:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GabberPinda4Life op zaterdag 5 mei 2007 om 17:28:

Hulp nodig dennis

natuurlijk niet boos worden na het feest als de e-tickets al gebruikt zijn, want heb er voor gewaarschuwd
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 17:27:
ja moet je even een PB sturen, doen we even afspraak maken okeej wel je geld mee nemen eej, anders hebben we natuurlijk geen deal.

kep zelf toch allang een kaartje, maar ik erger me dood aan figuren zoals jou die het voor anderen verneuken/onbetaalbaar maken..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GabberPinda4Life op zaterdag 5 mei 2007 om 17:28:
Hulp nodig dennis

aardig aangeboden, maar zon stumper kan ik alleen wel af
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 17:00:
Nou ik ben het helemaal mee eens met Gabberpinda4live

Dank uO:):P
mensen die zoveel kaartjes kopen en dan 10x het dubbelen durven te vragen, die zijn het zooooo zeilig.

Maar gelukkig nog veel andere goede feesten waar je wel normaal kaartjes voor kan krijgen

Ja zowieso voor mij Dominator:kwijl::respect: Dat wordt pas hard:[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-Day op zaterdag 5 mei 2007 om 17:31:
aardig aangeboden, maar zon stumper kan ik alleen wel af

Weet ik maar vrienden helpen elkaar weet je toch:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-Day op zaterdag 5 mei 2007 om 17:30:
ja moet je even een PB sturen, doen we even afspraak maken okeej wel je geld mee nemen eej, anders hebben we natuurlijk geen deal.

kep zelf toch allang een kaartje, maar ik erger me dood aan figuren zoals jou die het voor anderen verneuken/onbetaalbaar maken..

om je even uit de droom te helpen mooie appelflap, pak even een woordenboek en zoek de betekenis op van sarcasme. als je hulp nodig hebt hoor ik het wel, want erg slim lijk je me niet
Waarschuw beheerder
donateur
de enige die hier loopt te dromen ben je zelf hoor pannenkoek..ik denk dat jij beter een woordenboek kan pakken en de betekenis van idioot opzoekt...maar over slim gesproken...iq testje doen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 17:32:
zoek de betekenis op van sarcasme

Ik vind niet mooi:no:

sar·cas·me (het ~)
1 bittere, bijtende spot

Ik heb het ff opgezocht:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
maar goed verder ga ik dit topic niet verneuken door hier te gaan lopen rellen met je...je stuurt anders maar een pb als je wa te zeggen hebt

Waarschuw beheerder
Er zijn gewoon een hoop tickets opgekocht door bedrijven zoals onlineticketshop, ticketunlimited, tickets4u etc (tenminste da denk ik). Erg jammer mja uiteindelijk hebben ze (ticketonline, q-dance) zichzelf er mee. Is iig niet goed voor t imago
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-Day op zaterdag 5 mei 2007 om 17:36:
de enige die hier loopt te dromen ben je zelf hoor pannekoek..

Uhh dennis het is pannenkoek Nieuwe spelling:$

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GabberPinda4Life op zaterdag 5 mei 2007 om 16:49:
En reageer hier nu maar eens op.
Ps: Ik hoop echt dat Q-dance zo slim is en het volgend jaar niet meer door jullie laat regelen want het is echt een zooitje ongeregeld eerste klas.

:D Je weet niet dat q-dance zelf mede verantwoordelijk is voor het oprichten van ticketonline?
Ticketbox of ticketonline maakt geen drol uit! Het zou iets langer duren voordat het is uitverkocht omdat verwerken langer duurt maar dat is urenwerk geen dagen verschil. Vraag is bij defqon groter dan het aanbod en dus worden er altijd mensen telleurgesteld ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 17:40:
Er zijn gewoon een hoop tickets opgekocht door bedrijven zoals onlineticketshop, ticketunlimited, tickets4u etc (tenminste da denk ik). Erg jammer mja uiteindelijk hebben ze (ticketonline, q-dance) zichzelf er mee. Is iig niet goed voor t imago

Ik denk nu dat die een regeling hebben getroffen met ticketonline want waarom komen hun dan wel aan kaarten:frusty:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GabberPinda4Life op zaterdag 5 mei 2007 om 17:42:
Ik denk nu dat die een regeling hebben getroffen met ticketonline

dat weet ik wel bijna zeker; hoe hebben ze dat anders gedaan?
alle medewerkers steeds 4 kaartjes laten bestellen? gekkenwerk :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 17:42:
Vraag is bij defqon groter dan het aanbod en dus worden er altijd mensen telleurgesteld

& das zeer kut voor die mensen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je weet niet dat q-dance zelf mede verantwoordelijk is voor het oprichten van ticketonline?

Toevallig wel:P

Het zou iets langer duren voordat het is uitverkocht omdat verwerken langer duurt maar dat is urenwerk geen dagen verschil.

Maar dan hadden ik en andere wel ons kaartje gehad:p En de uitbuiters niet. Maar je was dan meteen verzekerd van een kaartje, want een kaartje uitprinten gaat 1 dag sneller dan een kaartje via ticketonline bestellen:[

Waarschuw beheerder
Respect Gabberpinda!!! Ik haat die focking ticketonline! 1 dag voor de extra kaartverkoop melden dat ik mn kaarten geannuleerd zijn en er dan de volgende dag niet door heen komen!! Hoerenzooi!!!
Beter gaat Qdance nadenken en volgend jaar gewoon via de ticketbox alles regelen!! Werd ook nog eens door 1 of andere hijger gebeld gisteren die me dat kwam vertellen en werd als een hoop stront behandeld!! Trieste teringzooi daarow

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GabberPinda4Life op zaterdag 5 mei 2007 om 17:45:
Maar je was dan meteen verzekerd van een kaartje, want een kaartje uitprinten gaat 1 dag sneller dan een kaartje via ticketonline bestellen

? nee hoor.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-Day op zaterdag 5 mei 2007 om 17:36:
de enige die hier loopt te dromen ben je zelf hoor pannekoek..ik denk dat jij beter een woordenboek kan pakken en de betekenis van idioot opzoekt...maar over slim gesproken...iq testje doen?

is goed, count me in.

Uitspraak van GabberPinda4Life op zaterdag 5 mei 2007 om 17:16:
Voig jaar kochten de normale mensen de kaartjes dit jaar de uitbuiters Vorig jaar na 9 dagen uitverkocht en nu na 1 dag, dus is het wel begrijpelijk dat veel mensen boos zijn, en de kaartjes zijn opgekocht door bepaalde mensen. Misschien ook wel door jou

vorig jaar was de zwarthandel voor defqon groter dan dit jaar, dit jaar was het zelfs voor de opkopers (en daar noem ik alleen de mensen die adverteren op marktplaats) moeilijk om aan kaarten te komen omdat ze ook op goed geluk moesten refreshen, vorig jaar hadden ze 5 dagen de tijd om een groot aantal kaarten op te kopen.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 17:25:
Nee doe mij maar lekker ticketbox vvk bij postkantoor of free record shop. Dan hebben de echt partygangers tenminste nog een kans om een kaartje te bemachtigen

ja en dan sta je een dag in de rij te wachten, bij alle FRS vvkpunten staat een rij, en ben je net 30 seconden te laat, helaas pindakaas. Dat is al genoeg gebeurt in het verleden (Sensation, Feynoord-Dortmund, Marco Borsato, U2 en rolling stones concerten)

Dit zekr ook niet gelezen, tot nu toe hebben ze nog nooit een groot evenement dat een vraag heeft dat het aanbod met meer dan 300% overschrijdt goed kunnen regelen. Ticketbox niet (kijk voorgaande voorbeelden), ticketonline niet en zelfs een sigarettenboer niet.

Zal altijd een kwestie zijn van geluk of je een kaart hebt of niet. Geld ook voor een hotelkamer boeken, weet jij of het al vol zit of niet, hoe duur een kamer is en hoeveel mensen er vraag naar hebben.

Kom dan met een oplossing om verkoopwijze in het leven te roepen die wel werkt, verdien je er nog dik geld mee ook, kan je gelijk pattent aanvragen.

- Spaarkaarten/loyalitysystemen: werken niet, mensen die voor de 1e keer een evenement bezoeken hebben geen kans om aan kaarten te komen (WK voetbal, Olympische spelen kaartverkoop nooit gevolgd misschien)
- online verkoop: werkt niet als aanbod op zelfde moment te groot is, ticketonline, teleticketservice nog ticketbox hebben servers die zo'n vraag aankunnen
-deurverkoop: op geluk een kaartje hebben omdat je 2 dagen van te voren voor de deur moet liggen en net het geluk hebben dat jou free record shop 5 minuten eerder open is dan die in het dorp verder op zodat je wel kaarten heb en een ander niet

NADENKEN!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GabberPinda4Life op zaterdag 5 mei 2007 om 17:41:
Uhh dennis het is pannenkoek Nieuwe spelling

aangepast :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 17:46:
is goed, count me in.

mag je nog zelf kiezen ook
Waarschuw beheerder
? nee hoor.

Ik bedoel dus als je en kaartje besteld bij de free recordshop (ticketbox) printen ze hem ter plaatse uit en heb je meteen je kaartje;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
want een kaartje uitprinten gaat 1 dag sneller dan een kaartje via ticketonline bestellen

Uitspraak van GabberPinda4Life op zaterdag 5 mei 2007 om 17:50:
Ik bedoel dus als je en kaartje besteld bij de free recordshop (ticketbox) printen ze hem ter plaatse uit en heb je meteen je kaartje

aha; je zinsopbouw was niet helemaal geweldig ;)

maargoed je komt ook uit limburg dus dat vergeef ik je dan maar ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dit zekr ook niet gelezen, tot nu toe hebben ze nog nooit een groot evenement dat een vraag heeft dat het aanbod met meer dan 300% overschrijdt goed kunnen regelen. Ticketbox niet (kijk voorgaande voorbeelden), ticketonline niet en zelfs een sigarettenboer niet.

Ongetwijfeld niet.. Feesten die zo populair zijn kunnen niet op een goed manier verkocht worden.

Maar bij de ticketbox heb je misschien nog het gevoel dat je het in eigen hand hebt. Daar kan je nog vroegtijdig voor de deur liggen. Dit online gebeuren werkt blijkbaar niet. Mensen zitten uren te klikken zonder ook maar een kans te maken dat ze door komen. Laat staan de rare annuleringen achteraf. Ik zeg niet dat ticketbox beter is, want hier hebben handelaren meer kans.

Maar ticketonline moet ook wat betere servers gaan kopen. Of er moeten meer partijen komen die online de kaarten verkopen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 17:45:
Respect Gabberpinda!!! Ik haat die focking ticketonline! 1 dag voor de extra kaartverkoop melden dat ik mn kaarten geannuleerd zijn en er dan de volgende dag niet door heen komen!! Hoerenzooi!!!
Beter gaat Qdance nadenken en volgend jaar gewoon via de ticketbox alles regelen!! Werd ook nog eens door 1 of andere hijger gebeld gisteren die me dat kwam vertellen en werd als een hoop stront behandeld!! Trieste teringzooi daarow

:o och gek dat ga je me niet menen:x Dus eergisteren heb je te horen gekregen dat je bestelling afgewezen was:S Terwijl jij dacht dat jij je kaartjes al in de pocket had:S Wat een tering lijers:loser:
Ja en dan vanmorgen zeker geen kaartje kunnen bemachtigen:frusty:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Party dwergje op zaterdag 5 mei 2007 om 17:54:
Mensen zitten uren te klikken zonder ook maar een kans te maken dat ze door komen.

ja maar als ik dan hoor van sommige mensen dat ze n uur lang de "busy"-pagina hebbben gerefresht ipv. op ticketonline-home te klikken dan denk ik ook van : :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 17:52:
aha; je zinsopbouw was niet helemaal geweldig

Tjah limburgs he die doen alles weer net iets anders:$:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GabberPinda4Life op zaterdag 5 mei 2007 om 17:57:
Tjah limburgs he die doen alles weer net iets anders

i know; ben dr zelf ook een ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Party dwergje op zaterdag 5 mei 2007 om 17:54:
Maar bij de ticketbox heb je misschien nog het gevoel dat je het in eigen hand hebt. Daar kan je nog vroegtijdig voor de deur liggen.

En als jij om 9 uur in de morgen bij de free bent printen ze het binnen 5 minuten uit en je hebt je kaartje. Doe jij om 9 uur de site openen van ticketonline krijg je van mij 1000 euro als je nog een defqon kaartje weet te bemachtigen:P Dat was het fijne bij ticketbox printen en hopla kaartje was binnen en je hoefde je nergens meer druk over te maken:[

Er wordt nu meer gefraudeerd met ticketonline dan met ticketbox:[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 17:52:
maargoed je komt ook uit limburg dus dat vergeef ik je dan maar

Haha heb ik weer ff geluk:P