heb zelf de behringder djx700 nu ongeveer een maand of 8 en heb nog geen krakende faders of iets dergelijks, zoals idd al eerder is gezegd voor de effecten moet je hem niet kopen. wel heb ik in het begin (een week na aanschaffing) het volgende probleem gehad, opeens deed mijn koptelefoon het maar aan 1 kant, ik naar de winkel... gast daar luisteren en ja idd.
ik nam de mixer weer mee naar huis (omdat er kerstdagen tussen zaten) zou em dus later terugbrengen, zodat hij opgestuurd kon worden.
eenmaal thuis sluit ik de mixer weer aan en wat blijkt...
mijn koptelefoon werkt gewoon weer 100%.
behringer hersteld zichzelf dus
tot nu toe verder geen problemen gehad, en prijs kwaliteit verhouding vindt ik dit een topmixertje.
ik nam de mixer weer mee naar huis (omdat er kerstdagen tussen zaten) zou em dus later terugbrengen, zodat hij opgestuurd kon worden.
eenmaal thuis sluit ik de mixer weer aan en wat blijkt...
mijn koptelefoon werkt gewoon weer 100%.
behringer hersteld zichzelf dus
tot nu toe verder geen problemen gehad, en prijs kwaliteit verhouding vindt ik dit een topmixertje.
Hoe moet je die Korg Kaoss Pad 2 aansluiten op de send/return van de Reeloop RMX-40 BPM??
k had al begrepen dat je de line in van de korg kaoss op de send van de mixer aansluit, en de line out op de return. Maar de send/return van de reeloop mixer zijn niet de 'normale' analoog rood/wit audio tulp aansluitingen terwijl dit bij de line in/line out van de Korg Kaoss pad wel zo is.
k had al begrepen dat je de line in van de korg kaoss op de send van de mixer aansluit, en de line out op de return. Maar de send/return van de reeloop mixer zijn niet de 'normale' analoog rood/wit audio tulp aansluitingen terwijl dit bij de line in/line out van de Korg Kaoss pad wel zo is.
had al begrepen dat je de line in van de korg kaoss op de send van de mixer aansluit, en de line out op de return. Maar de send/return van de reeloop mixer zijn niet de 'normale' analoog rood/wit audio tulp aansluitingen terwijl dit bij de line in/line out van de Korg Kaoss pad wel zo is.
Wat voor aansluitingen zijn dat wel dan? Van die grote headphone aansluitingen?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 19:36:Ik heb straks +/- 400 voor een nieuw mengpaneeltje. Welke zouden jullie kopen?
Paar tientjes door sparen en een DJM400 kopen, heb er hier 1 staan voor een review en het is echt een leuk mixertje. Niet zo'n pisding als de vorige instapper van Pioneer was (DJM300).
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 19:36:Ik heb straks +/- 400 voor een nieuw mengpaneeltje. Welke zouden jullie kopen?
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=11078
Deze heb ik voor 380 gekocht, bevalt me erg goed.