Partyflock

Forumonderwerp · 944633
1 volger · 7817x bekeken
Artiest {SHOWLIST artist 37745, 44020}
Waarschuw beheerder
veel besproken item in nederland...

de regering wil het waarschijnlijk verbieden om op openbare plaatsen een "hoofddoek" te dragen...

neem als voorbeeld het verbod op hoofddoeken in Frankrijk.

via internet onderzoekje wat ik gedaan heb...
is het NIET verplicht om een hoofddoek te dragen...

WEL staat in het "koran" dat tijdens menstruatie een hoofddoek gedragen dient te worden...

wat vinden jullie...

hoofddoeken verbieden???

houdt het aub netjes!! zodat het niet gesloten wordt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 april 2007 om 22:14:
zij hebben zich maar aan te passen aan onze cultuur!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van luckyBastard13 op donderdag 26 april 2007 om 23:53:
wat voor last heb je in godsnaam van een hoofddoek?

Nou het erge vind ik dat je tegenwoordig meer hoofddoek dan wat anders ziet op straat :/ Als ze het binnens huis zouden houden was het een heel ander verhaal, maar dat doen ze niet :S Bovendien zou ik het al een stuk minder erg vinden als die allochtonen hard zouden werken, geen overlast zouden bezorgen en goed NEDERLANDS zouden spreken, maar dat is nog erg ver te zoeken bij de meeste!
Ook vind ik het niet normaal dat zij vanwege het GELOOF wel een hoofddoek achter de kassa mogen dragen, maar wij niet met nike air max of pit bull in de winkel mogen werken :/ en dat er op vooral "zwarte" scholen Lonsdale verboden is om confrontaties te vermijden :S Wij passen ons toch ook aan als we naar Turkije/Marokko gaan.. dus waarom zouden zij dat niet hier hoeven te doen?!
Ik mag hopen dat het ooit nog eens zo ver komt dat wij Frankrijk achter na gaan en dat het verboden word hier! :D

Waarschuw beheerder
Ik stoor me er helemaaal niet aan, op mijn werk dragen zoveel meiden hoofddoekjes in allerlei kleurtjes, maten en soorten..
Moeten zij toch lekker zelf weten ?

Iets anders vind ik een burka, dat vind ik gewoon zielig voor de vrouw die em draagt. Overigens heb ik er maar daar echt ooit 1 op straat van zien lopen..

Verbieden ? Pff hoezo ? Iedereen heeft toch zijn eigen cultuur en geloof, Nederland is nou eenmaal een multicultureel land waar niet alleen de allochtonen zich bij aan hoeven te passen, maar ook de Nederlanders die zo dom over een hoofddoekje denken.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 april 2007 om 21:21:
Ook vind ik het niet normaal dat zij vanwege het GELOOF wel een hoofddoek achter de kassa mogen dragen, maar wij niet met nike air max of pit bull in de winkel mogen werken en dat er op vooral "zwarte" scholen Lonsdale verboden is om confrontaties te vermijden Wij passen ons toch ook aan als we naar Turkije/Marokko gaan.. dus waarom zouden zij dat niet hier hoeven te doen?!

Wat maakt het nou uit dat wanneer een meisje met een hoofddoek achter de kassa zit ? Wat stoort je daaraan ?
Het zijn gewone mensen hoor, net zoals wij zijn, gaan ook naar school, werken ook voor hun geld, alleen hebben ze een andere cultuur.
Ik vind Lonsdale heel iets anders dan een geloofsovertuiging. Dat is meer wat met racisme te maken heeft, en dat soort dingen moeten ze idd verbieden, want racisme is gewoon zielig.
Overigens ken ik de regel dat je niet met nike air max of pittbull mag lopen niet hoor, zal wel liggen aan de winkel waarin je werkt ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 april 2007 om 21:21:
Bovendien zou ik het al een stuk minder erg vinden als die allochtonen hard zouden werken, geen overlast zouden bezorgen en goed NEDERLANDS zouden spreken, maar dat is nog erg ver te zoeken bij de meeste!

En dat heeft ook maar iets met die hoofddoek te maken? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 23:09:
Ik heb telemarketing gedaan, kreeg zovaak turkse of marokaanse mensen aan de telefoon die GEEN WOORD nederlands spraken.. Kan toch niet..

precies. iets waar ik me dood aan kan ergeren. :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 april 2007 om 19:27:
Verbieden ? Pff hoezo ? Iedereen heeft toch zijn eigen cultuur en geloof, Nederland is nou eenmaal een multicultureel land waar niet alleen de allochtonen zich bij aan hoeven te passen, maar ook de Nederlanders die zo dom over een hoofddoekje denken.

Waarom zouden wij nederlands zich aan passen in ons EIGEN LAND... Als die allochtonen zich niet willen aan passen hier, moeten ze maar op rotten! Bovendien zit dat hele moslim geloof verkeerd in elkaar.. het is toch te gek voor woorden dat we straks meer moskeeen dan kerken in ons eigen land hebben!

Wat maakt het nou uit dat wanneer een meisje met een hoofddoek achter de kassa zit ? Wat stoort je daaraan ?

Mij stoort dat een heleboel en ik weet zeker dat ik niet de enigste ben! Ze dragen die hoofddoek maar lekker thuis, maar niet op de werkvloer..

werken ook voor hun geld

Nou er zijn toch echt zat allochtonen die gewoon lui op hun reet zitten en een uitkering hebben! Als ze nou allemaal hard zouden werken voor het geld, maar dat doen ze niet! En er zijn misschien ook nederlanders die een uitkering hebben, maar die zijn nog altijd wel in hun eigen land!

Ik vind Lonsdale heel iets anders dan een geloofsovertuiging. Dat is meer wat met racisme te maken heeft, en dat soort dingen moeten ze idd verbieden, want racisme is gewoon zielig.
Overigens ken ik de regel dat je niet met nike air max of pittbull mag lopen niet hoor, zal wel liggen aan de winkel waarin je werkt

Nou hier in Den Bosch geld die regel in veel winkels. Dus jij vind het normaal dat Lonsdale afgeschaft word, maar een hoofddoek niet? :O Nou sorry, maar het zou te gek voor woorden zijn dat wij niet met Lonsdale mogen lopen (terwijl wij gewoon in ons eigen land zijn) en zij wel een hoofddoek hier mogen dragen :S Dat slaat echt nergens op!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 april 2007 om 10:39:
Waarom zouden wij nederlands zich aan passen in ons EIGEN LAND...

Wat heeft het mogen dragen van een hoofddoek nou met aanpassen te maken? Nogmaals, wat voor last heb je er van???? Wat boeit het nou of iemand zijn haren bedekt?
het is toch te gek voor woorden dat we straks meer moskeeen dan kerken in ons eigen land hebben!

De moskeeën zitten wel vol in ieder geval. De kerken zijn bijna leeg, dus het heeft dan ook weinig nut om die te gaan bouwen natuurlijk.

Aangezien je zo trots bent op Nederland zal je het dan ook wel eens zijn met de grondwet waarin staat dat iedereen in dit land een vrijheid van geloofsovertuiging heeft.
Mij stoort dat een heleboel

waarom?
Nou hier in Den Bosch geld die regel in veel winkels. Dus jij vind het normaal dat Lonsdale afgeschaft word, maar een hoofddoek niet? Nou sorry, maar het zou te gek voor woorden zijn dat wij niet met Lonsdale mogen lopen (terwijl wij gewoon in ons eigen land zijn) en zij wel een hoofddoek hier mogen dragen Dat slaat echt nergens op!

Wat nergens op slaat zijn jouw argumenten.
Je kunt een kledingmerk niet vergelijken met een hoofddoek. Ik vind het ook belachelijk dat een merk op sommige plekken niet gedragen mag worden, maar een merk wordt niet gedragen uit geloofsovertuiging, een hoofddoek wel.

Niemand komt hier verder dan: Ze moeten zich maar aanpassen.
Terwijl niemand aan kan geven wat er nou verkeerd is aan een hoofddoek.
Waarschuw beheerder

tja tis maar net wat je dr zelf van maakt..
ik vind dat pas discriminatie!!! meteen een vooroordeel over mense die lonsdale drage :loser: lkr racistisch hur.. meteen oordelen.. uuuuh.. wat zei je daar ook alweer over??? --> want racisme is gewoon zielig :loser: !!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur

dit is een trieste opmerking....

jij zegt gewoon dat iedereen die lonsdale kleding aan heeft een racist is...
en dat is pas discriminatie....

ik ben tegen discriminatie maar draag ook gewoon lonsdale... het is gewoon fijne kleding...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van luckyBastard13 op maandag 30 april 2007 om 11:10:
Wat heeft het mogen dragen van een hoofddoek nou met aanpassen te maken? Nogmaals, wat voor last heb je er van???? Wat boeit het nou of iemand zijn haren bedekt?

Mij boeit dat een heleboel, nogmaals dat doen ze maar lekker thuis, maar niet in het openbaar. Ze zijn hier niet in marokko/turkije!

Aangezien je zo trots bent op Nederland zal je het dan ook wel eens zijn met de grondwet waarin staat dat iedereen in dit land een vrijheid van geloofsovertuiging heeft.

Ik ben idd trots op Nederland ja, alleen ik ben het absuluut niet eens met het beleid hier wat betreft allochtonen. En ik weet zeker dat als Pim Fortuin er nog was geweest, waren die hoofddoeken allang afgeschaft! Ik ben dan ook een voorstander van Wilders!

Je kunt een kledingmerk niet vergelijken met een hoofddoek. Ik vind het ook belachelijk dat een merk op sommige plekken niet gedragen mag worden, maar een merk wordt niet gedragen uit geloofsovertuiging, een hoofddoek wel.

Nee een kleding merk word gedragen omdat je bijvoorbeeld van een muziekstijl houd, maar al die allochtonen voelen zich meteen aangevallen als je lonsdale aan hebt! Dat is pas zielig! Wij nederlands kunnen niet dragen wat wij willen, want je bent meteen een rasict, maar zij kunnen wel die hoofddoeken dragen, omdat dat bij het geloof hoort, nogmaals ze zijn hier niet in Marokko/Turkije.

Terwijl niemand aan kan geven wat er nou verkeerd is aan een hoofddoek.

Ik vind niet alleen een hoofddoek verkeerd, ik vind heel dat geloof verkeerd!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 april 2007 om 11:49:
het zou nog beter zijn als ze heel dat moslim geloof zouden afschaffen!

:no:

ik weet zeker dat als Pim Fortuin er nog was geweest, was het al lang gedaan met die moslims! Ik ben dan ook een voorstander van Wilders!

zielige opstelling...

een kleding merk word gedragen omdat je bijvoorbeeld van een muziekstijl houd

ik draag kleding omdat het lekker zit...
dat er lonsdale op staat is bijzaak...

ik vin het belangrijk dat ik me lekker voel in bepaalde kleding...
(de tekst op een shirt is wel makkelijker met zoeken in winkels B) )

zij kunnen wel die hoofddoeken dragen, omdat dat bij het geloof hoort, nogmaals ze zijn hier niet in Marokko/Turkije.

ook hier moeten ze gewoon hun geloof kunnen uitoefenen...
nederland is een vrij land...

Ik vind niet alleen een hoofddoek verkeerd, ik vind heel dat geloof verkeerd!

ik hoop dat je verstandiger bent als je ouder bent ;)
je praat alleen maar onzin
Waarschuw beheerder
Nee een kleding merk word gedragen omdat je bijvoorbeeld van een muziekstijl houd

das nie waar.. weer een vooroordeel! :loser: ik draag wat ik leuk en lkr vind zitte.. ken mij t rotte wat er opstaat.. ja ik heb lonsdale.. maar dat hebk gekocht omdat ik het mooi en leuk vind.. en vooral erg lkr zit..

Ik vind niet alleen een hoofddoek verkeerd, ik vind heel dat geloof verkeerd!laatste aanpassing 30 april 2007 11:55

nah dat slaat helemaal nergens op! laat iedreen ff lkr zn eige ding doen.. stom gezeik.. waar maak je je druk om.. :loser:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op maandag 30 april 2007 om 12:02:
ik draag wat ik leuk en lkr vind zitte.. ken mij t rotte wat er opstaat.. ja ik heb lonsdale.. maar dat hebk gekocht omdat ik het mooi en leuk vind.. en vooral erg lkr zit..

:cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op maandag 30 april 2007 om 12:02:
weer een vooroordeel!

Kan jij niet lezen?
Ik zei: BIJVOORBEELD
En dus de een draagt het omdat het lekker zit en de ander vanwege een muziek stijl!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 april 2007 om 12:05:
Kan jij niet lezen?

ik ken prima leze :loser:

Ik zei: BIJVOORBEELD

nou gefelie :cheer:

En dus de een draagt het omdat het lekker zit en de ander vanwege een muziek stijl!

tja.. dat laatste zal wel mee vallen..
Waarschuw beheerder
Ik ben dan ook een voorstander van Wilders!

goh, ik val van mijn stoel van verbazing zeg :x
Die is toch van de partij van de VRIJHEID???

Mij boeit dat een heleboel

Leg nou eens een keertje uit wat dan... Je komt niet verder dan dat je het geloof verkeerd vind.
maar al die allochtonen voelen zich meteen aangevallen als je lonsdale aan hebt! Dat is pas zielig!

Jij staat precies hetzelfde tegenover hoofddoekjes, dus je bent net zo zielig
nogmaals ze zijn hier niet in Marokko/Turkije

Dus ze moeten alles wat bij hun vaderland hoort maar helemaal laten verdwijnen en zichzelf omtoveren in spruitjesetende Nederlandertjes?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van luckyBastard13 op maandag 30 april 2007 om 12:34:
Die is toch van de partij van de VRIJHEID???

:lol:

Jij staat precies hetzelfde tegenover hoofddoekjes, dus je bent net zo zielig

sterk punt...

Dus ze moeten alles wat bij hun vaderland hoort maar helemaal laten verdwijnen

dat zou zonde zijn...
die culturen hebben ook positieve kanten...

en zichzelf omtoveren in spruitjesetende Nederlandertjes?

moeten nederlanders dan spruitjes eten???

bah bah bah
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van luckyBastard13 op woensdag 25 april 2007 om 01:06:
en nog fijner dat degene met de grootste bek over integratie het belabberdst Nederlands schrijven.

:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op maandag 30 april 2007 om 12:08:
ik ken prima leze

Nou blijkbaar niet, anders viel je mij niet zo aan, want het was maar een VOORBEELD

Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op maandag 30 april 2007 om 12:08:
tja.. dat laatste zal wel mee vallen..

Voor jou misschien (F)

Leg nou eens een keertje uit wat dan... Je komt niet verder dan dat je het geloof verkeerd vind.

Nou waarom zouden ze het niet afschaffen? Want ik weet zeker dat ik niet de engiste ben die me er aan stoort. Bovendien gaat het mij ook groot en deels om alles in ze algemeen en niet alleen die hoofddoek! Een ander VOORBEELD is dat meer dan 70% van de allochtonen geen goed nederlands spreekt!

Dus ze moeten alles wat bij hun vaderland hoort maar helemaal laten verdwijnen en zichzelf omtoveren in spruitjesetende Nederlandertjes?

Nou als ze dat eens deden, waren er heel wat minder problemen hier in nederland!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 april 2007 om 12:42:
groot en deels om alles in ze algemeen

Een ander VOORBEELD is dat meer dan 70% van de allochtonen geen goed nederlands spreekt!

niet alleen de allochtonen merk ik...

Nou als ze dat eens deden, waren er heel wat minder problemen hier in nederland

ja dan komt vast alles goed ja :vaag:
Nou waarom zouden ze het niet afschaffen?

omdat die mensen het prettig vinden om er eentje te dragen.
Waarom zouden we het wel afschaffen? (en kom nou aub eens een keertje met een écht argument)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Hackelaar op maandag 30 april 2007 om 12:36:
moeten nederlanders dan spruitjes eten???

bah bah bah

gatver :\

Nou blijkbaar niet, anders viel je mij niet zo aan, want het was maar een VOORBEELD

ik val niemand aan.. want dan had je hier nie meer gezete O:)

Voor jou misschien

aaaaah wil je dr over prate.. :roflol:

Nou als ze dat eens deden, waren er heel wat minder problemen hier in nederland

nou je vreet die gore spruite maar zelf weg :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur

verkeerd voorbeeld ;)

Een ander VOORBEELD is dat meer dan 70% van de allochtonen geen goed nederlands spreekt!

veel nederlanders hebben daar ook problemen mee...

Nou als ze dat eens deden, waren er heel wat minder problemen hier in nederland!

:roflol:
jij bent echt te simpel :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van luckyBastard13 op maandag 30 april 2007 om 12:45:
omdat die mensen het prettig vinden om er eentje te dragen.
Waarom zouden we het wel afschaffen? (en kom nou aub eens een keertje met een écht argument)

ja die hebk nog nie gezien :woep:

Uitspraak van Don Hackelaar op maandag 30 april 2007 om 12:46:
jij bent echt te simpel

haha.. met jouw kenk prate.. maare.. dat dede we al geloofk ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van luckyBastard13 op maandag 30 april 2007 om 12:45:

omdat m'n ogen pijn doen van al die verschillende kleurtjes in het straatbeeld...

daarom ben ik ook voor minder kleuren in kleding...

waarom kunnen we niet terug naar rustige kleuren :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op maandag 30 april 2007 om 16:24:
jij bent ook saai

:no:

het moeten gewoon niet van die felle kleuren zijn....

vooral met dit weer doet dat pijn aan je ogen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Hackelaar op maandag 30 april 2007 om 17:10:
het moeten gewoon niet van die felle kleuren zijn....

vooral met dit weer doet dat pijn aan je ogen

aaaaah arme jij.. :aai:
Waarschuw beheerder
donateur
waar waren we ookalweer gebleven??? :P

Uitspraak van Batske op dinsdag 24 april 2007 om 22:15:
de regering wil het waarschijnlijk verbieden om op openbare plaatsen een "hoofddoek" te dragen...

hier ben ik tegen....

dat ze de felle kleuren verbieden vink (Y)(Y)(Y)
dat is alleen maar gevaarlijk int verkeer :lol:
Waarschuw beheerder
moslims verminken hun vrouwen en verbergen ze achter sluiers
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op maandag 30 april 2007 om 20:15:
ja maar nie bij mij

dan moet je me opzoeken in die topics ;)

Uitspraak van Neonleon op maandag 30 april 2007 om 20:16:
moslims verminken hun vrouwen en verbergen ze achter sluiers

heb je die vrouwen weleens gezien???