Partyflock
 
Forumonderwerp · 944045
Ik hoor verschillende meningen hier over kwa geluid , de ene vind het geluid minder (vergeleken met Qlimax) de ander vind het geweldig ... wat vinde jullie van het geluid op Sensation ? ...
Uitspraak van :bounce:TerrorMadness:bounce: op zondag 10 juni 2007 om 20:40:
als er lekker ragnummers kome zal je heus niet klage over t geluid hoor

Het geluid in de arena is niks mis mee;) Kan menig feest nog jaloers op zijn:yes:
zie je zo vaak bij grotere locaties dat er geklaagd word maar geloof dat dit toch wel de beste locatie is :)
Uitspraak van :bounce:TerrorMadness:bounce: op maandag 11 juni 2007 om 10:50:
zie je zo vaak bij grotere locaties dat er geklaagd word maar geloof dat dit toch wel de beste locatie is

Jaarbeurs is anders ook niet slecht:P
Uitspraak van :bounce:TerrorMadness:bounce: op woensdag 30 mei 2007 om 00:29:
nu naar de sensation black mix van outblast & promo luisteren

waar?????
Uitspraak van GabberPinda4Life op maandag 11 juni 2007 om 12:58:
zie je zo vaak bij grotere locaties dat er geklaagd word maar geloof dat dit toch wel de beste locatie is

Jaarbeurs is anders ook niet slecht

maar anderzijds word er over alles geklaagd.. nu is er teveel hardcore geluid te zacht dit dat... te duur.. er moet eens een klaagtopic geopend worde :p

hoop dat er nog meer mixxen komen zoals van promo en vince (op de site staat niet een mix van outblast+promo maar alleen outblast)
Artiest {SHOWLIST artist 1068, 115740}
nee dat is niet hard!!

hmh dat is hard, en loepzuiver..

arena het galmhok der galmhokken!!!

vroeger energyhallen 140 db das hard..

nou, ik ben 1 keer in de energiehallen geweest, en ja het was hard, maar tevens het lelijkste en meest schreeuwende geluid ooit! dat is echt slecht voor je gehoor!

Sensation zit gewoon in een locatie die veel moeilijker te vullen is met geluid. ik vind het ruim voldoende voor zo'n locatie (Y) zat plekken (de eerder genoemde lange tribune) hebben gewoon hard geluid. ff moeite doen ;)
Uitspraak van :bounce:Addicted2DaRave op woensdag 20 juni 2007 om 16:51:
maar wel om af te sluiten dan gewoon vol gas

Gewoon met Demons beginnen en dan opbouwen O:)
 
Uitspraak van GabberPinda4Life op woensdag 20 juni 2007 om 17:01:
Afsluiten doe je met terror

Nou liever niet :/
Uitspraak van Ivanhooo op woensdag 20 juni 2007 om 18:50:
Gewoon met Demons beginnen en dan opbouwen

Demons altijd midden in een Promo set,Gewoon oude shit beginnen,opbouwend naar UK en Breakcore maar helaas dat krijgen we weer niet bij Sensation want dat zou meerendeel van het publiek niet waarderen helaas :frusty:
En daarbij Outblast kennende komt hij alleen met de Mainstream plaatjes :(
Ik kijk uit naar DJ Vince en ben benieuwt waarmee Scot Project mee opent,Hopelijk weer zo'n Prodigy plaat waar Kai Tracid mee begon vorig jaar (y)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 21 juni 2007 om 15:18:
Hopelijk weer zo'n Prodigy plaat waar Kai Tracid mee begon vorig jaar

:yes: Dat was idd zeer vet:kwijl:


Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 21 juni 2007 om 15:18:
Nou liever niet

Holland het hardsteO:)


Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 21 juni 2007 om 15:18:
Gewoon met Demons beginnen en dan opbouwen

Dat was ook sarcastisch bedoeld:roflol:
Uitspraak van Cremator op zondag 17 juni 2007 om 12:50:
nou, ik ben 1 keer in de energiehallen geweest, en ja het was hard, maar tevens het lelijkste en meest schreeuwende geluid ooit! dat is echt slecht voor je gehoor!

ja dat is gewoon verrot je moet gewoon echt zware bass hebben en dat ook goed in verhouding hebbe met de midden tonen en hoge tonen


Uitspraak van GabberPinda4Life op woensdag 20 juni 2007 om 17:01:
Afsluiten doe je met terror

misschien wel wat screamerclauz?:p

Uitspraak van GabberPinda4Life op vrijdag 22 juni 2007 om 00:19:
Nou liever niet

Holland het hardste

lekker hard niks mis mee :yes:
 
Uitspraak van GabberPinda4Life op vrijdag 22 juni 2007 om 00:19:
Dat was ook sarcastisch bedoeld

Fijn voor je ;)
Promo gaat gewoon hopelijk weer zijn eigen ding doen en niet al te veel standaardt hitjes draaien :nee:
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 24 juni 2007 om 17:15:
Fijn voor je

Dan plaats geen domme opmerking:loser:


Uitspraak van permanent verbannen op zondag 24 juni 2007 om 17:15:
Promo gaat gewoon hopelijk weer zijn eigen ding doen en niet al te veel standaardt hitjes draaien

Welke van zijn nummers is in de top 40 dan gedraaid:vaag:
Heb wel vertrouwen in het geluid.....

Maarja, ik zal er toch niet veel van mee krijgen als ik boven lig te buizen en te ........ :P

:bier:
Wat zit iedereen toch te zeiken over dat geluid in de arena, of dat als je op sensation bent eens gaat staan luisteren naar het krakende geluid of naar een echo.

Zit toch allemaal niet te zeiken blijf anders gewoon lekker thuis. Je gaat juist naar zo'n feest voor de sfeer en om niet te zeiken maar gewoon vol gas te GAAN! :[ :[ :[
laatste aanpassing
 
Uitspraak van GabberPinda4Life op maandag 25 juni 2007 om 10:02:
Welke van zijn nummers is in de top 40 dan gedraaid

Uitspraak van GabberPinda4Life op maandag 25 juni 2007 om 10:02:
Dan plaats geen domme opmerking

Dit is een domme opmerking! :x
En wie heeft het hier over top 40! :frusty:

Ik heb het hier over zijn nummers en andere nummers die regelmatig op elk feest worden gedraaidt :(
Promo moet dus duister draaien!!!! :jaja:
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 25 juni 2007 om 19:51:
En wie heeft het hier over top 40!

Jullie hebben het weer over hitjes:S En als ik aan hitjes denk denk ik aan top 40 muziek niet aan hardcore;)


Uitspraak van permanent verbannen op maandag 25 juni 2007 om 19:51:
Dit is een domme opmerking!

Vandaar mijn domme opmerking;)


Uitspraak van permanent verbannen op maandag 25 juni 2007 om 19:51:
Ik heb het hier over zijn nummers en andere nummers die regelmatig op elk feest worden gedraaidt

Tjah als je veel naar hardcore feesten gaat hoor je vaak de zelfde nr's of omdat ze nieuw zijn of omdat ze goed zijn:P


Uitspraak van permanent verbannen op maandag 25 juni 2007 om 19:51:
Promo moet dus duister draaien!!!!

Dan draaid ie ook vaak de zelfde nr's maar in een andere volgorde:D
Maar op Defqon dit jaar begon ie met een plaat die ik wel kon maar nog nooit op een feest heb gehoord. Maar die knalde behoorlijk echt een heerlijke bass(L)
Uitspraak van GabberPinda4Life op maandag 25 juni 2007 om 21:55:
Jullie hebben het weer over hitjes En als ik aan hitjes denk denk ik aan top 40 muziek niet aan hardcore

Hitjes zijn succesnummers. Een DJ kan toch gewoon succes hebben binnen de hardcore scene?
Uitspraak van Ivanhooo op dinsdag 26 juni 2007 om 08:19:
Hitjes zijn succesnummers. Een DJ kan toch gewoon succes hebben binnen de hardcore scene?

Maar dat wordt door sommige in dit topic niet gewaardeerd:S
 
Uitspraak van GabberPinda4Life op dinsdag 26 juni 2007 om 11:17:
aar dat wordt door sommige in dit topic niet gewaardeerd

Dat heb je goed (y)
En volgens mij niet alleen in dit topic
Uitspraak van :bounce:TerrorMadness:bounce: op dinsdag 26 juni 2007 om 23:04:
nee nog niet geweest

dat is dan cker de moeite waard om eens heen te gaan, ben er 2 x geweest en echt een vet feestje gehad, ook goeie sfeer, maar het geluid dat doet het uhm....:)
Uitspraak van Andreas op Acid op woensdag 27 juni 2007 om 15:58:
dat is dan cker de moeite waard om eens heen te gaan, ben er 2 x geweest en echt een vet feestje gehad, ook goeie sfeer, maar het geluid dat doet het uhm....

Is het te vergelijken met silverdome en heineken music hall:kwijl:

Hmh helaas nog niet geweest maar goeie verhalen over gehoord:yes: Silverdome met project hardcore.nl 2005 geweest geluid was te lekkker:respect:
 
Uitspraak van GabberPinda4Life op woensdag 27 juni 2007 om 16:34:
Hmh helaas nog niet geweest maar goeie verhalen over gehoord

Daar moet je een x geweest zijn op HC party,dan weet je pas echt wat beukuh is :d
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 28 juni 2007 om 12:05:
Daar moet je een x geweest zijn op HC party,dan weet je pas echt wat beukuh is

Dat weet ik zo ook wel:P B)
 
Uitspraak van GabberPinda4Life op vrijdag 29 juni 2007 om 11:03:
Dat weet ik zo ook wel

Als je er niet bent geweest weet je dat dus niet! :nee:
Vond het geluid vorig jaar erg wisselend.. dan weer hard, dan weer zacht. Maar vooraan bij de booth voor een subje en dV-DOSC setje (die kleine hoge tonen) is het prima knallen! Alleen op bepaalde plekken hoor je het heel erg galmen door die stalen constructie.. gewoon ff goed plekje opzoeken! :)
 
hmh ruleert gewoon zwaar kwa geluid!!!

superhard en loepzuiver
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 16:18:
hmh ruleert gewoon zwaar kwa geluid!!!

Eerste zaal in de Hemkade :yes: Komt t geluid uit alle 4 de hoeken.
Hard en zuiver :bounce:

Maaruuuuh, moet eerlijk zeggen dat ik het geluid in de ArenA wel mee vind vallen. Het doet het wel hoor, daar niet van, maar het is idd niet de sound van bijv. Qlimax (om het te vergelijken met een stadion-sound)
laatste aanpassing
Uitspraak van m i Q e op vrijdag 29 juni 2007 om 19:48:
Eerste zaal in de Hemkade Komt t geluid uit alle 4 de hoeken.
Hard en zuiver

Alleen vaak geen/nauwelijks laag :(

Uitspraak van m i Q e op vrijdag 29 juni 2007 om 19:48:
Maaruuuuh, moet eerlijk zeggen dat ik het geluid in de ArenA wel mee vind vallen. Het doet het wel hoor, daar niet van, maar het is idd niet de sound van bijv. Qlimax (om het te vergelijken met een stadion-sound)

Laatste Qlimax was het geluid wél goed idd, keren daarvoor stonden de subs niet aan.. maar gewoon vooraan staan in die Arena (of waar dan ook eigenlijk), is het altijd goed. Grote feesten hangt altijd L'Accoustics :9 heerlijk zuiver geluid.
Uitspraak van m i Q e op vrijdag 29 juni 2007 om 19:48:
Eerste zaal in de Hemkade Komt t geluid uit alle 4 de hoeken.
Hard en zuiver

Vind je? :/
Nog 2 weken en dan kunnen we met onze eigen oren horen hoe het geluid dit jaar in de Arena is:9 Hopelijk gaat het harder dan vorig jaarO:) Alhoewel 117 db niet verkeerd is in de Arena;)
Uitspraak van GabberPinda4Life op dinsdag 3 juli 2007 om 21:35:
Nog 2 weken en dan kunnen we met onze eigen oren horen hoe het geluid dit jaar in de Arena is Hopelijk gaat het harder dan vorig jaar Alhoewel 117 db niet verkeerd is in de Arena

of anders gewoon wat dichter naar t midden schuiven.. scheelt ook wat decibelletjes :p nouwja ik maak me geen zorge anyway zal wel goed klinke :)
laatste aanpassing
Uitspraak van :bounce:TerrorMadness:bounce: op woensdag 4 juli 2007 om 23:22:
of anders gewoon wat dichter naar t midden schuiven

Op de tribune is t beste vind ik nog altijd:P Bass versprijd zich door de zaal dus, maar voor aan bij de subs is ook niet verkeerd neeO:)
Uitspraak van GabberPinda4Life op donderdag 5 juli 2007 om 16:41:
Op de tribune is t beste vind ik nog altijd Bass versprijd zich door de zaal dus, maar voor aan bij de subs is ook niet verkeerd nee

nu nog die mixxen aan t luisteren toch wel vet als die bass dan door je heen dreunt weer :p
Ik zal me niet zo druk maken over het geluid, ik hen n klein halfjaartje geleden in de krant gelezen dat de geluids normen EN de geluids kwalitijd is op geschroeft in de ArenA.
Kijk maar naar de "bananen" die hingen er vroeger niet;)
En over de geluids hardheid en hoeveelheid...dat zulle we vanavond horen op sensatie van de witte, dan kunne we ook n beetje in schatten hoeveel we gaan krijgen op black:D
Uitspraak van Make The Revolution B) op zaterdag 7 juli 2007 om 17:47:
...dat zulle we vanavond horen op sensatie van de witte, dan kunne we ook n beetje in schatten hoeveel we gaan krijgen op black

Geluid was duidelijk harder/beter dan wat ik tot nu toe heb gehoord in de ArenA, geluid was vol, diep en vrij hard. Kon bij sation Duivendrecht nog horen welk nummer er werd gedraaid :lol:
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 8 juli 2007 om 14:23:
Geluid was duidelijk harder/beter dan wat ik tot nu toe heb gehoord in de ArenA, geluid was vol, diep en vrij hard

That s right zekers verbeterd !!! ten goede :):)
 
Uitspraak van GabberPinda4Life op woensdag 20 juni 2007 om 17:01:
Afsluiten doe je met terror

bij sensation??? geloof je het zelf:frusty:
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 8 juli 2007 om 14:23:
Geluid was duidelijk harder/beter dan wat ik tot nu toe heb gehoord in de ArenA, geluid was vol, diep en vrij hard. Kon bij sation Duivendrecht nog horen welk nummer er werd gedraaid

word dus lekker hard de 14e :)
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 8 juli 2007 om 14:23:
Uitspraak van MakeTheRevolution op zaterdag 7 juli 2007 om 17:47:
...dat zulle we vanavond horen op sensatie van de witte, dan kunne we ook n beetje in schatten hoeveel we gaan krijgen op black

Geluid was duidelijk harder/beter dan wat ik tot nu toe heb gehoord in de ArenA, geluid was vol, diep en vrij hard. Kon bij sation Duivendrecht nog horen welk nummer er werd gedraaid

Bedoel maar effe, was gistere aan het werk op schiphol.
en hoorde de beat zelfs daar nog:d
gaat volgens mij wel goed komen:d


Bwt, sen. white is nog SOFT!!! bij black komen de echte HC beats tevoorschijn!:D
laatste aanpassing
Ik ben ook in de arena geweest om te werken en moet zeggen het geluid was top:kwijl: En dat al met deze rustige muziek:9 Dat gaat helemaal goed komen met sensation en het geluid volgende week:kwijl:

Podium was ook best vet:P Kan je lekker op spacen(L)



laatste aanpassing
zin in machtig geluid in ieder geval\
laatste aanpassing